AndroidHealthClinic

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Wat denk je zelf Musclebear kerel, dat ik hier alle zaken kan en ga vertellen die jij op je 'live'stream mist? Vandaag verteld is morgen m'n biezen pakken.

Zal wat worden zeg dat alle medewerkers van DGK op internet even gaan vertellen hoe en wat alles in elkaar wordt gedraaid. :roflol:
 
Musclebear heeft zelf niet eens door hoe triest hij overkomt.....OMFG!!:D

Dude...beter jezelf inhouden want hoe meer je door gaat drammen des te groter de afgang wordt.

En dan bedoel ik dus niet wie van jullie 2 gelijk hebt maar feit dat het ****ing zielig is dat je die ellende de hele dag bestudeert en erg leuk vindt....ik heb er echt geen woorden voor.:eek:

Wat voor jou triest is, daar kan ik om lachen.
Ik hoef me voor niemand in te houden, snap niet wat je bedoelt.
Je zit gewoon in een hele verkeerde topic man, dat schrijf je duidelijk.
Dus laat je niet opnaaien en lees niet. :rolleyes:
 
Wat denk je zelf Musclebear kerel, dat ik hier alle zaken kan en ga vertellen die jij op je 'live'stream mist? Vandaag verteld is morgen m'n biezen pakken.

Zal wat worden zeg dat alle medewerkers van DGK op internet even gaan vertellen hoe en wat alles in elkaar wordt gedraaid. :roflol:

Dat begrijp ik nu hoor,...ze mogen bellen en naar buiten maar het is allemaal top secret. :duh:
 
Ik heb het over medewerkers niet over bewoners man, leer es lezen :roflol:

Je denkt echt alles beter te weten he, :D alleen kom je niet verder dan de bevindingen van je 'live'stream en je eigen verbeelding. Daar moet je het mee doen. En ondertussen maak je je maar druk over de karakters die in een huis zitten, je lijkt wel een wijf! :D


Edit: En dat je dan nog een redactioneel stukje van de site als aanwijzing naar de waarheid op DBB zet, het is de redactie man, think again wat die lui doen!! :D:D
Ik had jou als filosofie-geinteresseerde wel iets intelligenter ingeschat. Je laat je meesleuren in de discussie over mensen die in een huis zitten, wie neptieten heeft en wie een slet is, pffffff daar doe jij toch niet aan mee man! :D
 
Ik laat me niet opnaaien,Muscle.....wees niet gevreesd.:D

Ok,je hebt een punt dat het niet cool is om iemand zn favo bezigheid af te zeiken maar kom op kerel.....De Gouden Kooi??:eek: :D :eek:

Ieder zn ding...ik zit je maar wat te stangen.:p

Maar als we dan toch even naar de feiten gaan kijken kan je niet zomaar voorbij gaan aan het feit dat een medewerker van een programma meer hoort en ziet dan het publiek....dat is niet meer dan logisch natuurlijk.
 
****....ik was langzaam..
 
Ieder zn ding...ik zit je maar wat te stangen.:p

Maar als we dan toch even naar de feiten gaan kijken kan je niet zomaar voorbij gaan aan het feit dat een medewerker van een programma meer hoort en ziet dan het publiek....dat is niet meer dan logisch natuurlijk.

Nee joh natúúrlijk niet! :p

Musclebear met zijn intelligentie weet op basis van wat TV beelden meer dan iemand die er dagelijks met z'n neus tussen zit....:roflol:

Ik brei er een end an, Gouden Kooi-fan.
Het was me een waar genoegen om zoveel Kooi-wijsheid te mogen lezen van je! :D

Ik heb je reactie uitgeprint hier en hang hem op naast de uitgeprinte emails van bezorgde Kooi-kijkers die eisten dat Huub terugkomt. Kunnen er meer mensen dubbel liggen om jouw Kooi-analyses.

Slaap ze!

:hello:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het over medewerkers niet over bewoners man, leer es lezen :roflol:

Je denkt echt alles beter te weten he, :D alleen kom je niet verder dan de bevindingen van je 'live'stream en je eigen verbeelding. Daar moet je het mee doen. En ondertussen maak je je maar druk over de karakters die in een huis zitten, je lijkt wel een wijf! :D


Edit: En dat je dan nog een redactioneel stukje van de site als aanwijzing naar de waarheid op DBB zet, het is de redactie man, think again wat die lui doen!! :D:D
Ik had jou als filosofie-geinteresseerde wel iets intelligenter ingeschat. Je laat je meesleuren in de discussie over mensen die in een huis zitten, wie neptieten heeft en wie een slet is, pffffff daar doe jij toch niet aan mee man! :D


Dat snap ik dat het over de medewerkers gaat, ik heb het over de bewoners.
Jij hoeft niks te zeggen dat doe ik wel, want jij mag wel meer weten, ik mag meer zeggen. :D

Nee ik denk niet alles beter te weten, dat heb je verkeerd gedacht.
En je hebt GELIJK, ik kom ook niet verder dan de bevindingen van de 'live'stream, internet, chat en mijn eigen verbeelding.
Is daar iets mis mee, je doet van wel, je ontploft bijna.
En je begint te schelden en te kleineren alsof het je dagelijkse bezigheid is.
Je lijkt Natasia wel, dus wie gedraagt zich als een wijf?
Natasia zit ook bij de beveiliging, misschien heb je een baantje voor haar. :rolleyes:
 
Nee joh natúúrlijk niet! :p

Musclebear met zijn intelligentie weet op basis van wat TV beelden meer dan iemand die er dagelijks met z'n neus tussen zit....:roflol:

Ik brei er een end an, Gouden Kooi-fan.
Het was me een waar genoegen om zoveel Kooi-wijsheid te mogen lezen van je! :D

Ik heb je reactie uitgeprint hier en hang hem op naast de uitgeprinte emails van bezorgde Kooi-kijkers die eisten dat Huub terugkomt. Kunnen er meer mensen dubbel liggen om jouw Kooi-analyses.

Slaap ze!

:hello:

Dat ik meer weet dat zijn jou woorden, jij voelt je aangestast in je ego, daar kan ik niks aan doen.
Ja weltrusten !! :D
 
Bart is op het moment helemaal naar Huub en Sylvia aan het toetrekken.
Hij word verstandig, komt ook door dat hij weet dat Brian hem er uit zou stemmen als het zo uitkomt, dat heeft iemand gezegd tegen Bart in de Zebra toen ze daar aan het draaien waren,..brian werd trouwens behoorlijk uitgejloeld,..BOE BOE BOE SLECHTE DJ !!!!!
Vandaag was er een behoorlijke disscussie tussen Natasia en Huub, hij zoekt een nieuwe vijand,..en ik denk dat hij er een heeft gevonden.


Wat leek op een bijzonder rustige avond in De Gouden Kooi wordt ‘verstoord’ door een pittige discussie tussen Huub en Natasia.
De Oldenzaler heeft in zijn weekje vrij natuurlijk aardig wat informatie kunnen verzamelen en hij besluit Natasia terecht te wijzen.
“Waarom heb je bij Ilona van die nepvertoningen laten zien?”, vraagt Huub opeens. “Waarom ging je toen zo zielig doen?”, wil hij ook nog weten.
Natasia lijkt niet meteen antwoord te hebben op zijn vragen, maar gaat de discussie graag aan.

“Ik zie elke dag zestien Natasia’s! Het is elke dag Jantje lacht, Jantje huilt!”, gaat Huub vrolijk verder.
Vervolgens doet Huub met een lelijk gezicht Natasia na. “Je moet niet zo’n gezicht trekken, dan ben je nog lelijker!”, reageert Natasia fel, duidelijk niet blij met het feit dat zij nu aangevallen wordt.
“Ja, maar je weet toch dat ik jou nu nadoe?”, antwoordt Huub ad rem. “Óf je bent bewust onbekwaam, óf onbewust onbekwaam!”, is Huubs conclusie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

“Ik vind jou gewoon een dom kind!”, roept Natasia vervolgens, niet wetende wat ze met de situatie aan moet.

Vervolgens begint Huub nog maar eens over hoe zielig Natasia reageerde bij het vertrek van zowel Ilona, als Nena, als Nathanael en hoe nep hij dat vindt.
“Ja, maar jij treedt de hele tijd in herhaling!”, roept Natasia vervolgens.
Ja, je leest het goed! Natasia zei dat! Maar Huub geeft geen krimp en lijkt niet te willen wijken van het plan om Natasia voor eens en voor altijd te vertellen, wat hij van haar vindt.

“Je gilt altijd dat je zo oprecht bent! Wie moet je wat wijsmaken?
Ons of jezelf?”, gaat de 25-jarige vrolijk verder.
Natasia weet nog steeds niet hoe ze op het spontane pleidooi van Huub moet reageren. “Je valt in herhaling! Je valt in herhaling! Je valt in herhaling!”, blijft de Surinaamse gillen.
Op een gegeven moment kan Natasia het zelfs niet meer alleen aan en probeert ze hulp te zoeken bij Bart, die vlak naast haar staat.
Deze heeft geen zin om zich in de discussie te mengen, maar geniet wel zichtbaar van het geheel.

Zodra Huub doorheeft dat Natasia er alleen voorstaat, gooit hij er nog een schepje bovenop.
Hij weet door opmerkingen over intelligentie en kunde Natasia zodanig op de kast te krijgen, dat zij zich op een gegeven moment klem praat. “Je probeert me uit te maken voor psychofrenie?”, roept Natasia nog als de discussie bijna ten einde is. “Nee ik denk niet dat je schizofreen bent, ik zeg alleen dat je liegt!”, laat Huub bijdehand weten.
“Dus jij vindt dat ik mezelf voorlieg? Dan ben jij iemand zonder trots!”, zegt Natasia stoer. “Oké!”, antwoordt Huub, “Jij liegt, ik mis trots! Is dat ‘m?”, wil Huub weten, die weet dat hij Natasia in een hoekje heeft.

“Ja!”, antwoordt Natasia. “Dus je wilt zeggen dat je liegt?”, vraagt Huub meteen daarna.
“Nee, dat wil ik niet zeggen…”, zegt een duidelijk verslagen Natasia.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan slaat Huub definitief toe. “Jezus! Jij hebt nog minder IQ dan die appel hier!”, roept hij trots, “Je zegt eerst iets en vervolgens wil je dat niet meer toegeven!” Natasia trekt het niet meer en loopt al roepend weg, op zoek naar Brian.
Deze riep ze al eerder in de discussie, om er niet alleen voor te hoeven staan, maar de Antilliaan bleef weg.
“Waarom kwam je niet?”, horen we Natasia nog zeggen als ze Brians slaapkamer binnenloopt.
Tja Natasia, het moest er een keer van komen dat iemand je terecht zou wijzen.
Hoe zou de Surinaamse hier mee om gaan?


[Link niet meer beschikbaar]
 
Whahaha Muscle, succes!
 
Een discussie wie meer weet over de Gouden Kooi :roflol:
 
De waarheid is een groot goed Ericr, er staan levens op het spel. De tijd dringt. Dus niemand kan zich grappen veroorloven.
Hou je hoofd koel dan komen we er met z'n allen zeker uit!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
12:07 - "Wat moet ik toch met Huub?"

Natasia vraagt om raad bij Brian. “Ik vind die 'clashes' met Huub wel vervelend hoor! Hij zoekt me steeds op”, zegt Natasia. “Je moet proberen hem te negeren, want hij weet hoe jij bent.
Je moet ook het idee laten varen dat hij informatie heeft, want dat valt wel mee", reageert Brian. “En toch vind ik het moeilijk!”, geeft Natasia toe.
 
waardeloos programma dat het kijken niet waard is...
 
Zie het als Superdudes en Sugarbabes: je zou er zelf niet aan meedoen maar het is enorm lachen om te lezen hoe aanhangers en leden zich opwinden over 'hun' project (zie comments) Brian heeft een plan

Je schrikt als je weet hóeveel kansloze figuren elke minuut die ze vrij hebben dit volgen.
Daarnaast schijnt het voor psychologen-in-wording een leuk werkstuk project te zijn.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven