AndroidHealthClinic

De race naar de 600 totaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is dat ik er 2 maanden tussenuit ben geweest (rugblessure en bier drinken), anders had ik al lang gewonnen natuurlijk. (j/k)
Begin maart hoop ik mijn squat en deadlift boven de 200 te hebben aan het einde van 4 weken Bill Starr.
 
Zullen we er maar voor zorgen dat dat snel gebeurd dan ;) ...

Ga weer beginnen mijn log bij te houden, ben de laatste drie weken alweer
hard aan het trainen 6 dagen in de week, en hopelijk gaan de records weer
verbroken worden, het is alweer een paar maand geleden.

Kan natuurlijk niet achterblijven.

je moet niet zeuren jij je moet gewoon doortrainen met die gewichten anders ga ik jou nog inhalen :P:D
 
Ff een update van mijn kant. Heb dit topic een beetje uit het oog verloren door een blessure :(

Bijna 4 maanden niet kunnen deadliften vanwege een sleutelbeen/trap blessure. Ook de rest van de training had er onder te lijden. Sinds 2 weken weer voorzichtig begonnen en hoop snel weer op mijn oude niveau te zitten :)
Correctie: eroverheen.
 
Squatrecord verpulverd van 185 naar 187,5 lol

Was op het einde van mijn training en ging nog soepel ook..

Vrijdag ga ik voor 190 en als die lukt 195
 
je moet niet zeuren jij je moet gewoon doortrainen met die gewichten anders ga ik jou nog inhalen :P:D

Niet zo'n vette bek he MAAT :p dat deadlift record van 205 gaat er als eerste aan!

Ff een update van mijn kant. Heb dit topic een beetje uit het oog verloren door een blessure :(

Bijna 4 maanden niet kunnen deadliften vanwege een sleutelbeen/trap blessure. Ook de rest van de training had er onder te lijden. Sinds 2 weken weer voorzichtig begonnen en hoop snel weer op mijn oude niveau te zitten :)
Correctie: eroverheen.

Beterschap kerel, altijd klote die blessures.

Squatrecord verpulverd van 185 naar 187,5 lol

Was op het einde van mijn training en ging nog soepel ook..

Vrijdag ga ik voor 190 en als die lukt 195

2,5 kg is 2,5 kg, zal het ff updaten.
 
Ehm Massalah zou je het heel erg vinden om em nog eens te updaten:D

187,5> 195!!! yeah
 
Ehm Massalah zou je het heel erg vinden om em nog eens te updaten:D

187,5> 195!!! yeah

Squat goed gelukt of niet dan :thumbs:

Verdomme word eens tijd voor een record van mij, die dead moet en zal er snel aangeloven,
de topicstarter kan natuurlijk niet onderaan gaan bungelen :D
 
Squat goed gelukt of niet dan :thumbs:

Verdomme word eens tijd voor een record van mij, die dead moet en zal er snel aangeloven,
de topicstarter kan natuurlijk niet onderaan gaan bungelen :D

Zal 's tijd worden, over een maand verwacht ik 500 totaal te hebben (en ja, voor mij zou het ook weer 't tijd worden :D)
 
en hoe zit het met de beesten :D, was mijn LB wat sterker had ik ook meegedaan. Maarja excuses he ;)
 
Squat goed gelukt of niet dan :thumbs:

Verdomme word eens tijd voor een record van mij, die dead moet en zal er snel aangeloven,
de topicstarter kan natuurlijk niet onderaan gaan bungelen :D

Hehe ging wel lekker idd!
Eerst 190 die vloog omhoog en toen 195 was wel ff werken maar kreeg em boven hehe..
En dat zonder spotter:rolleyes:
 
Heb vandaag m'n bench-pr naar 125 gebracht. BW=98
 
Net 2 x gefailed op 210 kg deadlift, 1 keer wel gehaald met een klein beetje hulp,
heb een heel klein doodpunt ongeveer 5 a 10 mm net het gedeelte dat je de rug moet strekken.
Dus komende tijd maar een paar keer rack pulls gaan doen.

Het onderste gedeelte is een eitje, zit veel vaart in en dan vertraag ik net onder me knie.
Hopelijk zit er over een paar weken 220 in, dat zou mooi zijn.
 
Net 2 x gefailed op 210 kg deadlift, 1 keer wel gehaald met een klein beetje hulp,
heb een heel klein doodpunt ongeveer 5 a 10 mm net het gedeelte dat je de rug moet strekken.
Dus komende tijd maar een paar keer rack pulls gaan doen.

Het onderste gedeelte is een eitje, zit veel vaart in en dan vertraag ik net onder me knie.
Hopelijk zit er over een paar weken 220 in, dat zou mooi zijn.



doe maar net alsof de grootste homo van het forum achter je staat, dan kom je wel omhoog!

( geintje, maar je begrijpt wel wat ik bedoel!)
:D
 
Net 2 x gefailed op 210 kg deadlift, 1 keer wel gehaald met een klein beetje hulp,
heb een heel klein doodpunt ongeveer 5 a 10 mm net het gedeelte dat je de rug moet strekken.
Dus komende tijd maar een paar keer rack pulls gaan doen.

Het onderste gedeelte is een eitje, zit veel vaart in en dan vertraag ik net onder me knie.
Hopelijk zit er over een paar weken 220 in, dat zou mooi zijn.

Vind je deadlift zws al goed,als ik jou was zou ik me wat meer op het squatten focussen.Denk dat als je dat wat beter onder de knie hebt tenminste een tijdje PR's kan gaan noteren.
 
Vind je deadlift zws al goed,als ik jou was zou ik me wat meer op het squatten focussen.Denk dat als je dat wat beter onder de knie hebt tenminste een tijdje PR's kan gaan noteren.

Ben op het moment ook bezig met 3 keer in de week squatten, volgens heavy medium light principe.
Zit al weer een beetje vooruitgang in.
 
Ben op het moment ook bezig met 3 keer in de week squatten, volgens heavy medium light principe.
Zit al weer een beetje vooruitgang in.

3x!!!!Damn das wel veel he,zo krijgen je poten geen rust,dus is er ook weinig tijd voor herstel!Kuiten oké maar quads....
 
Back
Naar boven