XXL Nutrition

vrouwen en scheten laten

nou

  • Ja

    Stemmen: 38 24,8%
  • Hell no

    Stemmen: 115 75,2%

  • Totaal stemmers
    153

Bezoekers in dit topic

Ja ik vind het ook een echte afknapper. Ik vond een keer een meisje erg leuk en zei mij ook (het sprookje). Zitten we samen in een ruimte en begint het me toch te stinken. Ik zeg 'tering, ruik je dat ook' (zie je ik ben naief, ik dacht dat het wat anders was). Begint ze dom te lachen, ja dat ben ik hihihihi.
'Ik zeg ow een moment ik zal even mijn parfum halen haha'. Kots inhouden en zou snel mogelijk het gebouw uit, vieze aftandse kersen-later.
 
Ik moet er niet van weten. Is een vieze, vuile, gore nest.
 
tja wij mannen laten het tenminsten nog horen als we scheten laten maar, vrouwen doen dat gewoon stiekem. :D
 
LOL , WAT EEN ONZIN TOPIC! :D

Vrouwen schijten , pissen , ruften en boeren nu eenmaal ook :P
 
Azrael zei:
LOL , WAT EEN ONZIN TOPIC! :D

Vrouwen schijten , pissen , ruften en boeren nu eenmaal ook :P

Dát heb ik even niet gelezen.
 
Azrael zegt dat alleen maar omdat ie zich onlangs heeft laten ombouwen naar een wijffie maar nog steeds uit alle gaten stinkt...
 
ten strengste verboden!!!
 
Azrael zei:
LOL , WAT EEN ONZIN TOPIC! :D

Vrouwen schijten , pissen , ruften en boeren nu eenmaal ook :P

Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar vrouwen hier doen dat niet hoor.
 
Ik ben er ook niet zo weg van als vrouwen scheten laten. Maar ik heb eigenlijk ook nog nooit mee gemaakt dat een meid opzettelijk een dikke ruft laat.

Denk ook niet dat vrouwen dit snel proberen in het bijzijn van een ijzer etende gast, want wij bb'ers hebben toch altijd het laatste woord als het om scheten laten gaat :D
 
Zo is het maar net Rob.
 
ik had vanochtend echt een stinkmoment.
 
Die proteine maakt je lichaam nog is kapot Wouter.
 
Rob G zei:
Ik ben er ook niet zo weg van als vrouwen scheten laten. Maar ik heb eigenlijk ook nog nooit mee gemaakt dat een meid opzettelijk een dikke ruft laat.

Denk ook niet dat vrouwen dit snel proberen in het bijzijn van een ijzer etende gast, want wij bb'ers hebben toch altijd het laatste woord als het om scheten laten gaat :D

Zegt die freak hier die elke week zijn trainingsbroek moet uitwassen omdat die te erg naar ruften stinkt!! :D
 
ja maar jullie zijn broers, jullie kennen elkaars ruften van binnen en van buiten.
 
boogie zei:
vrouwen die poepen, scheten en boeren zijn eigenlijk mannen met een k*tje.

Ik kan het niet beter verwoorden.
 
Omg kapot lachen hier :roflol: :roflol:
 
Ik vind het prachtig als mijn vrouwtje een flinke bout laat, zolang die maar niet ruikt..
 
Back
Naar boven