Fitness Seller

vrouwen en scheten laten (1 bezoeker)

nou

  • Ja

    Stemmen: 38 24,8%
  • Hell no

    Stemmen: 115 75,2%

  • Totaal stemmers
    153

Bezoekers in dit topic

WTF, hij stond bij 'Nieuwe Posts'..

Die scheten worden me teveel denk ik.
 
:roflol:


Vrouwen mogen wel een scheetje laten af en toe, maar niet erbij roepen: "OEHH dat moest eruit" zoals wij doen :p
 
Facking smerig, een vrouw die in jouw nabijheid een scheet laat heeft geen respect
en die moet je hard een ottomaanse klap in het gezicht geven!
 
Omdat ik het ook doe af en toe, kan ik eigenlijk niet zeggen dat vrouwen dat niet mogen, zolang de scheet maar een beetje bescheiden is en geen straalmotor.
 
Daar is zo'n mooie video clip van: mooie vrouw in ondergoed die zich als een vent gedraagt, boert, scheten laat en zich in het kruis krabt.

FF zoeken...
 
Daar is zo'n mooie video clip van: mooie vrouw in ondergoed die zich als een vent gedraagt, boert, scheten laat en zich in het kruis krabt.

FF zoeken...

:roflol: doen!

ik vind het voor een vrouw gewoon niet kunnen
de enige geluidjes die ik graag hoor bij een vrouw zijn soppende geluidjes :D
 
Ik vind het prachtig als mijn vrouwtje een flinke bout laat, zolang die maar niet ruikt..

:roflol: :roflol:

Je moet het wel echt prachtig vinden als het je twee jaar geduurd heeft voor je iets kon uitbrengen!
 
ken een vrouw die laat heel stiekum scheten alleen ze heeft niet in de gaten dat iedereen van die stank moet kotsen;zelf ruikt ze die volgens mij niet of ze is er aan gewoon die stinken erger als die proteine bommen van mij:D
 
whehehe heb net dat filmpje gezien ;gehoord en volgens mij ook nog geroken hey heb de eerste geurcomputer
 
bwah vuile scheten :D als een man ze laat geen probleem maar een vrouw bwaaaaah!!

off topic: manmountain wnr ga je eens op mijn pm antwoorden :D
 
bwah vuile scheten :D als een man ze laat geen probleem maar een vrouw bwaaaaah!!

off topic: manmountain wnr ga je eens op mijn pm antwoorden :D

je pm, ik heb geen pm van jou? oh wacht die shit van die pc spier hehehe ok


BTW goed topic trouwens heheheh

paar maanden na t maken van dit topic had ik een vriendin die af en toe van die smerige gluipers liet...verschrikkelijk was dat...instant erectie killer
 
Mijn vriendin laat geen scheten in mijn bijzijn, dat heb ik haar gezegd.
Andersom doe ik het wel..

Vrouwen poepen niet en laten geen scheten. Ik vind het gewoon te ranzig voor woorden, het past gewoon niet. Totale afknapper.
En tsja vrouwen vinden het blijkbaar niet zo erg als wij, want ze is nog steeds bij me :D.
 
delguy doe normaal.

Dat is niet grappig :roflol:
 
Back
Naar boven