Fitness Seller

Clomid bijwerkingen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

herkuul

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 dec 2006
Berichten
13.376
Waardering
798
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
heb een kuurtje van 11weken achter de rug, wat goed velopen is
ben nu 2 weken gestopt

ben nu 7 dagen met clomid bezig 50mg per dag
wat ik 8 dagen van plan was en daarna nog 2 a 3 weken Nolvadex

heb al heel de week koorts achtig gevoel, hoofdpijn
en pijn in gewrichten

komt dit van Clomid of ben ik gewoon grieperig?
 
Volgens mij heb je gewoon de griep,er is namelijk een griepepidemie in het land,zou me niks verbazen...
Lijkt me sterk dat die bijwerkingen van Clomid zijn,ik persoonlijk heb geen enkele last als ik clomid neem

jeof
 
wat voor kuurtje?

week 1 tot 4 dianabol, 40 mg per dag
week 1 tot 11 test e, 500mg per week
week 1 tot 8 deca, 400mg per week
week 10 winstrol inject, 50mg per dag

ben van 73kg naar 81 gegaan
 
Volgens mij heb je gewoon de griep,er is namelijk een griepepidemie in het land,zou me niks verbazen...
Lijkt me sterk dat die bijwerkingen van Clomid zijn,ik persoonlijk heb geen enkele last als ik clomid neem

jeof

ja dacht ik zelf ook al
merci
 
week 1 tot 4 dianabol, 40 mg per dag
week 1 tot 11 test e, 500mg per week
week 1 tot 8 deca, 400mg per week
week 10 winstrol inject, 50mg per dag

ben van 73kg naar 81 gegaan

nette kuur (wel erg veel van het goede voor iemand van 73kg ), alleen snap ik die week winstrol niet zo, wat heb je aan 1 week?

Ik denk dat de last die je hebt misschien een afscheidskadootje van de winstrol kan zijn en anders heb je idd gewoon griep...het heerst tenslotte ook.

van Clomid kan ik me niet voorstellen.
 
ja was eerst 20 dagen winstrol van plan maar had maar voor 10 dagen voorhanden

een beetje van beide waarschijnlek daarmee ook pijn in men gewrichten

merci
 
en na zo'n kuur hebben je aanhechtingen en gewrichten natuurlijk ook een flinke opdonder gehad (als je getrained hebt tenminste :p )

Veel vitamines en rust, en als je gaat trainen een beetje gas terug (deloaden)

Beterschap
 
ga ik doen
thx ;)
 
Ïk heb zelf geen clomid gehad omdat ik de bijwerkingen niet zie zitten. Maar wat ik lees is dat je veel puisten krijgt en een beetje depri wordt...
 
Als ik maar 50mg clomid neem zelfs dan ga ik me depri voelen, niet echt iets wat je wilt in de nakuur. Gebruik nu alleen nog nolvadex en geen problemen meer.
 
Voor mij ook geen Clomid meer, wordt zo depressief als de pest van dat spul en krijg puisten als kanonskogels.
 
word er niet depressief van eigenlijk
raar ben nogal depri-persoon, haha
wel puisten
 
wordt niet depri, ook geen puisten maar wel een storing in mijn visus. Heel erg raar maar als ik snel weg kijk ofzow dan lijkt het of het beeld blijft hangen. Heb ik ewrg veel last van met clomid op 300 mg per dag (zoals een aantal jaren terug werd aangeraden als start van nakuur). #00 mg heeft me echter nooit meer geholpen te herstellen dan 50 mg per dag en met 50 mg clomid heb ik totaal geen bijwerkingen. Kuur wel altijd icm nolvadex en soms hcg
 
wordt niet depri, ook geen puisten maar wel een storing in mijn visus. Heel erg raar maar als ik snel weg kijk ofzow dan lijkt het of het beeld blijft hangen. Heb ik ewrg veel last van met clomid op 300 mg per dag (zoals een aantal jaren terug werd aangeraden als start van nakuur). #00 mg heeft me echter nooit meer geholpen te herstellen dan 50 mg per dag en met 50 mg clomid heb ik totaal geen bijwerkingen. Kuur wel altijd icm nolvadex en soms hcg

Ik had zelf met regelmaat last van slecht- en wazig-zien toen ik in het najaar van 2002 langere tijd 50 a 100 milligram Clomid per dag nam. Maar ik realiseerde me in eerste instantie niet dat het door dit medicijn kwam.

Ik bezocht toen in de loop der maanden een drietal oogartsen met mijn klachten en informeerde over de behandelmogelijkheid om mijn bijziendheid weg te laseren. Opmerkelijk was dat alle drie de oogartsen een andere refractie opmaten; blijkbaar was door het gebruik van Clomid mijn oogafwijking toen niet stabiel. Toch stelde geen van de artsen een juiste diagnose en geen van hen legde een link met dopinggebruik (waar ik nota bene open over was). Alle drie wilden ze geld verdienen door mijn ogen met een laserbehandeling te corrigeren van de unieke, door hun opgemeten refractie.

Uiteindelijk kwam ik er zelf achter dat mijn oogproblemen werden veroorzaakt door het slikken van Clomid. En nadat ik hiermee stopte verdwenen mijn oogklachten en nam mijn bijziendheid af. Uiteindelijk werd in april 2003 een myopia (bijziendheid) gediagnosticeerd van -1,12 links resp. -1,37 rechts, waar ik toen met een goedkope Lasik-laserbehandeling in Istanboel vanaf ben geholpen. En dit terwijl het Ooglasercentrum Drechtsteden mij in augustus 2002 maar al te graag voor duizenden euro's wilde gaan behandelen van een myopia van -1,75 links resp. -2,25 rechts. Had ik me door deze 'vakkundige' oogkliniek laten behandelen dan was ik nu verziend geweest.
 
Het is algemeen bekend dat clomid zulke bijwerking geeft, Voornamelijk slecht zien (stippen) ect.
Ook slapeloosheid is een bekend fenomeen waar ik zelf erg last van heb met clomid.
ConsuMed
hier de officiele bijsluiter.
 
Ik had zelf met regelmaat last van slecht- en wazig-zien toen ik in het najaar van 2002 langere tijd 50 a 100 milligram Clomid per dag nam. Maar ik realiseerde me in eerste instantie niet dat het door dit medicijn kwam.

Ik bezocht toen in de loop der maanden een drietal oogartsen met mijn klachten en informeerde over de behandelmogelijkheid om mijn bijziendheid weg te laseren. Opmerkelijk was dat alle drie de oogartsen een andere refractie opmaten; blijkbaar was door het gebruik van Clomid mijn oogafwijking toen niet stabiel. Toch stelde geen van de artsen een juiste diagnose en geen van hen legde een link met dopinggebruik (waar ik nota bene open over was). Alle drie wilden ze geld verdienen door mijn ogen met een laserbehandeling te corrigeren van de unieke, door hun opgemeten refractie.
Misschien slim om voortaan even de bijsluiter te lezen :cool:
 
Als ik maar 50mg clomid neem zelfs dan ga ik me depri voelen, niet echt iets wat je wilt in de nakuur. Gebruik nu alleen nog nolvadex en geen problemen meer.

bij mij is dit juist andersom.

Daarnaast werkt Clomid bij mij veel beter m.b.t. herstel dan Nolva.
 
Geen depressie, geen last van de ogen, eigenlijk helemaal geen last gehad...
 
Back
Naar boven