MuscleMeat

Stam-X log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus gewoon doortrainen? Gelukkig is het niks ernstigs.

Nou het begint steeds stijver te worden dus gewoon bewegen is al lastig zat... Heb me zojuist ziek gemeld bij het werk....
 
Nou het begint steeds stijver te worden dus gewoon bewegen is al lastig zat... Heb me zojuist ziek gemeld bij het werk....

Das tuurlijk wel weer lekker in de kindervakantie :D (positief denken)
 
Stah, is alles wel goed gegaan bij die kraker??
 
Het is idd wel verdacht stil in je log. Alles oke?
 
Kraker kreeg het niet los, ben ook nog bij mijn masseur langs geweest.
Het is toch een spierscheurtje geweest, gezien de bloeduitstorting :(

Lekker rustig aangedaan en alles lekker warm gehouden, ben vandaag weer pijnscheut vrij.... wel nog erg stijf. Maandag weer masseren en dinsdagnog eens kraken en dan kijken we verder...

thanx brothers !
 
Spierscheurtje oplopen tijdens je opwarming? Das k*t zeg!
Beterschap in ieder geval :thumbs:
 
Spierscheurtje oplopen tijdens je opwarming? Das k*t zeg!
Beterschap in ieder geval :thumbs:

Ik heb hetzelfde meegemaakt, afgelopen Juli tijdens de warming up van de grootste wedstrijd in NL namelijk het NK... jammer maar helaas, succes met het herstel in ieder geval Stahmixson!
 
Jep, hier ook nog iemand met een spierscheurtje in zn onderrug. Bij mij is dit nu nog steeds een zwakke plek :( Hopelijk blijf jij er geen last van houden!
 
damn, heel klote!
 
Zaterdag 3 maart 2007

Na 5 dagen bank en 34 films en 45 basketbalwedstrijden te hebben gekeken was ik redelijk pijnloos. De sportschool riep me uit de luie stoel ! Ik MOEST wat doen.

Volgens het Muscle-spinning principe (jawel, uit het legendarische boek REPS) maar liefst 30 oefeningen voor alle spiergroepen gedaan, alles 2 x 25 herhalingen, in 3 kwartier :eek:.
Wel allemaal wijven-Technogym-apparaten, maar wel zo mijn ruggetje wat kunnen ontzien.

Verder nog 15 minuten gefietst op de hoogste stand en stretching.
Ik had een mega-pomp in al mijn spieren en zag eruit als een ripped-bodybuilder ;) (wel één met een buik(je)) :D

's middags mijn vrouw gecoachd met kogelstoten en boomstamwerpen. Ze moest me tegenhouden om niet stiekum toch wat te gooien... "je hebt een week op de bank gelegen en vanmorgen al gesport...AFBLIJVEN !!!"
Pfffff, vrouwen.......... :D

beetje stijf nu in de rechterheup, maar geen last van het bewuste spiertje in de linkeronderrug... :)
 
Laatst bewerkt:
gelukkig gaat t de goeie kant op kerel:D sterkte nog
 
Gelukkig niks van gemerkt deze training, toch erg klote voor je!

Sterkte er mee, en hopelijk gaat het snel over. :thumbs:
 
tja vrouwen, je zou bijna denken dat ze het beste met je voor hebben...

rustig aan, dan breekt het lijntje niet :D

wat zie je eigenlijk als het (precieze) nut van de massages? Heb me er eens een klein beetje in verdiept, maar het enige dat ik tegenkwam (nogmaals, een klein beetje) was een verbetering van dreinage in het lymfesysteem.
Lijkt me dat beschadiging in het spierweefsel zoveel mogelijk met rust gelaten moeten worden?

veel succes met het herstel!
 
Zaterdag 3 maart 2007

Na 5 dagen bank en 34 films en 45 basketbalwedstrijden te hebben gekeken was ik redelijk pijnloos. De sportschool riep me uit de luie stoel ! Ik MOEST wat doen.

Volgens het Muscle-spinning principe (jawel, uit het legendarische boek REPS) maar liefst 30 oefeningen voor alle spiergroepen gedaan, alles 2 x 25 herhalingen, in 3 kwartier :eek:.
Wel allemaal wijven-Technogym-apparaten, maar wel zo mijn ruggetje wat kunnen ontzien.

Verder nog 15 minuten gefietst op de hoogste stand en stretching.
Ik had een mega-pomp in al mijn spieren en zag eruit als een ripped-bodybuilder ;) (wel één met een buik(je)) :D

's middags mijn vrouw gecoachd met kogelstoten en boomstamwerpen. Ze moest me tegenhouden om niet stiekum toch wat te gooien... "je hebt een week op de bank gelegen en vanmorgen al gesport...AFBLIJVEN !!!"
Pfffff, vrouwen.......... :D

beetje stijf nu in de rechterheup, maar geen last van het bewuste spiertje in de linkeronderrug... :)


Top man, dat het weer beter gaat! En luister naar je vrouwtje he, die weet wat goed is voor je! :D
Ik heb helaas niet je 10kg kogel mee kunnen nemen voor je want Tommy had hem nog niet. Hij had een vergissing gemaakt omdat we er allebei een hadden besteld.
 
Top man, dat het weer beter gaat! En luister naar je vrouwtje he, die weet wat goed is voor je! :D
Ik heb helaas niet je 10kg kogel mee kunnen nemen voor je want Tommy had hem nog niet. Hij had een vergissing gemaakt omdat we er allebei een hadden besteld.

Had ie die van jou dus niet besteld ?:D
 
wat zie je eigenlijk als het (precieze) nut van de massages? Heb me er eens een klein beetje in verdiept, maar het enige dat ik tegenkwam (nogmaals, een klein beetje) was een verbetering van dreinage in het lymfesysteem.
Lijkt me dat beschadiging in het spierweefsel zoveel mogelijk met rust gelaten moeten worden?

ik denk een betere doorbloeding/stofwisselling voor de afvoer van afvalstoffen, welke zich ophogen in je spieren. Daardoor sneller herstel.
Ik heb er in ieder geval baat bij ! :D En anders is het gewoon lekker ontspannend ;)

Ik heb 10 jaar geleden mijn linker hamstring AFgescheurd. Door een medische misser is deze nooit aangezet. Hierdoor heb ik andere spieren ontwikkeld om deze functie op te vangen. Dit is natuurlijk nooit symmetrisch waardoor ik één kant van mijn lijf meer betast. Deze kant is dus kwestbaarder voor overbelasting:( In de praktijk heb ik er nauwelijks last (een deadlift van 200+ met 1½ been is toch niet slecht !) Aleen soms schiet het wat vast in mijn rug ! Als dit zich beperkt tot een keer per jaar, swah.......
 
Back
Naar boven