Fitness Seller

Sticky Veel Gestelde Vragen: Dnp

Bezoekers in dit topic

das toch een van de gevaarlijkste producten in de bodybuilding wereld of niet?

is er al een underground lab bezig met de productie?
 
das toch een van de gevaarlijkste producten in de bodybuilding wereld of niet?

is er al een underground lab bezig met de productie?

T2 of DNP?

DNP is niet gevaarlijk bij juist gebruik... imo hebben clen en dergelijke meer sides
 
DNP is dat al op de markt?
want zou ik wel interessant vinden als ik aan het bulken ben,
 
DNP is dat al op de markt?
want zou ik wel interessant vinden als ik aan het bulken ben,

Bestaat al sinds 1920 o.i.d.
Was eerst legaal verkrijgbaar voor het normale publiek
 
Ik heb afgelopen week mijn capsules binnen gekregen. Nu nog even nadenken of ik er direct een kuur achteraan ga plakken of 2 weken zonder kuur erna. Ook zit ik te twijfelen of ik hem op korte termijn wil pakken of richting het najaar. Stel dat ik over een paar weken begin en dat de temperatuur ineens weer richting de 30 graden gaat voor een tijdje:fire:

Ik heb een capsule los gemaakt om te kijken of dat poeder inderdaad zo brandbaar is. Het valt mee, het brand wel. Het gehoopte strijkerkruid effect bleef uit. Dat gele spul krijg je niet gemakkelijk van je handen af. Vraag me af hoe je er vanbinnen uitziet na 2 weken gebruik. Heb je een wontje; komt er ineens groen bloed uit
 
Ik heb een capsule los gemaakt om te kijken of dat poeder inderdaad zo brandbaar is. Het valt mee, het brand wel. Het gehoopte strijkerkruid effect bleef uit. Dat gele spul krijg je niet gemakkelijk van je handen af. Vraag me af hoe je er vanbinnen uitziet na 2 weken gebruik. Heb je een wontje; komt er ineens groen bloed uit

waarschijnlijk komt dat om dat de dnp moisturized is (bepaald % vocht bevat) om brandbaar shizzle tegen tegaan...
 
Zat net deze sticky weer eens door te lezen. Er staat dat DNP je imuumsysteem verbetert. Dat klopt; omdat DNP je lichaamstemperatuur omhoog gooit zodat je imuumsysteem optimaal gaat werken. Het is als het ware een kunstmatige koorts opwekken. De methode van het kunstmatig koorts opwekken wordt tegenwoordig ook gebruikt bij kankerpatiënten als alternatieve behandeling. Het is nog geen officiële behandelmethode, maar ook de KWF kankerbestrijding doet hiernaar momenteel onderzoek.
 
vraagje : van de meeste orals kan je ook een vloeibare versie van maken zoals bij winstrol ( PEG400) , dboll( graanalcohol),...
Kun je dit ook met DNP in bv PEG400 ?
Mss is dit een slecht idee want alles wat in aanmerking komt met dnp word geel of niet? ( mss ook dus je ganse mond :D)

Greetz
 
als je gele tanden wilt lijkt me dit goede optie..
 
Stomme vraag misschien. Maar is dit echt zo veilig als ik overal lees??? Want als het echt zo veilig is waarom gebruiken mensen dan nog T3 en Clen? Want hoe ik het nu lees is DNP het wondermiddel waar ik heel mijn leven na gezocht heb :). Als ik met heel mijn leven de afgelopen 5 weken bedoel :D
 
Stomme vraag misschien. Maar is dit echt zo veilig als ik overal lees??? Want als het echt zo veilig is waarom gebruiken mensen dan nog T3 en clenbuterol? Want hoe ik het nu lees is DNP het wondermiddel waar ik heel mijn leven na gezocht heb :). Als ik met heel mijn leven de afgelopen 5 weken bedoel :D


echt gezond zal DNP niet zijn in verhoudingmet t3 en clen. DNP wordt o.a. gebruikt in verf en pesticide (ALS IK HET ME GOED HERINNER!!)

maar voor het korte krachtige effect zal het wel werken ;)
 
echt gezond zal DNP niet zijn in verhoudingmet t3 en clenbuterol. DNP wordt o.a. gebruikt in verf en pesticide (ALS IK HET ME GOED HERINNER!!)

maar voor het korte krachtige effect zal het wel werken ;)

tja, een avond je eigen de tering zuipen is ook niet gezond:o
 
Goede link, nuttige (en tegelijker tijd trieste) info.
 
eindelijk eens een goede link ipv die poep die je overal leest...dnp zou ongevaarlijk zijn blhahlab.
DNP=GIF!!!
 
eindelijk eens een goede link ipv die poep die je overal leest...dnp zou ongevaarlijk zijn blhahlab.
DNP=GIF!!!

dnp=igf??..hmm thnx goed om te wete
 
leesfoutje klaas???

owwwwww lol...jhaa ik dacht dat ik leuk was...
voor de gekke die ooit aan de dnp gaan, stop er dan wel slin of igf bij..dit is echt een must om eventuele sides tegen te gaan (zoals cataracts)...

dnp kan je eigenlijk ook niet echt met t3 of clenbuterol vergelijken...clenbuterol en t3 zijn weer errug slecht voor het hart, dnp daarentegen weer niet/veel minder...maar daarnaast werkt dnp echt op een compleet ander niveau...niet echt het risico waard voor ons..

wanneer gaan we aan de usnic acid?
 
Laatst bewerkt:
owwwwww lol...jhaa ik dacht dat ik leuk was...
voor de gekke die ooit aan de dnp gaan, stop er dan wel slin of igf bij..dit is echt een must om eventuele sides tegen te gaan (zoals cataracts)...

dnp kan je eigenlijk ook niet echt met t3 of clenbuterol vergelijken...clenbuterol en t3 zijn weer errug slecht voor het hart, dnp daarentegen weer niet/veel minder...maar daarnaast werkt dnp echt op een compleet ander niveau...niet echt het risico waard voor ons..

wanneer gaan we aan de usnic acid?

dus voor jou ook geen DNP meer na enkele kuurtjes?
 
Back
Naar boven