Fitness Seller

Stam-X log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is zeker het overwegen waard! Normaal trainde ik ook altijd zonder riem maar sinds een jaar met riem. Zeker in je zwaardere sets kan je er profijt van hebben. Je moet hem natuurlijk alleen gebruiken op de momenten dat het echt nodig is (vanaf 70-80% van je max) en niet zoals die fitnessboys als je je biceps aan het trainen bent met 10kg. :D

gezien de training hierboven val ik onder de tweede categorie ! ;)
 
Donderdag 8 maart 2007

's middags:
- Hamerslingeren
5 kg hamer 8 worpen; 30 - 32 m
7 kg hamer 8 worpen; 22 - 26 m

Viel me zwaar tegen, geheel NIET soepel, en waardeloze afstanden.

's avonds

- Hometrainer stand 6 - 16, iedere 2 minuten verzwaren

- Jumping BackSquats
4 x 12 x 50 kg
1 x 12 x 70

- MP
2 x 12 x 50 kg
1 x 10 x 60
3 x 6 x 70

- High Pull
4 x 12 x 50 kg

- Hyperextensions
3 x 12

- Pull Throughs
3 x 12

Voor het eerst gedaan, moeite met balans en schurende kabel tegen zak ;)

- Pull Down
1 x 20 x 50 kg
1 x 12 x 70
3 x 8 x 80

- Low Rowing machine
1 x 15 x 50 kg
1 x 12 x 70
2 x 8 x 80

- Barbell Shrugs
1 x 15 x 80 kg
1 x 12 x 100
1 x 10 x 120
1 x 8 x 140

- Dumbbell Curl
1 x 8 x 16 kg
1 x 6 x 20
2 x 6 x 24

- Crunch

- Stretching

Rustige training verder, wel wat last mijn linkerheup, vooral bij MP
 
ey kerel weer goed bezig he:D
greetz
General Patton:P
 
Ondanks je zeer matige afstanden :D toch wel een mooie training. Lol!
Geen brandwonden op je zak van de kabel?
 
Ondanks je zeer matige afstanden :D toch wel een mooie training. Lol!
Geen brandwonden op je zak van de kabel?

Ja, het was mooi weer !

En er liepen dan ook wel 300 kinderen op dat veld te rennen, dat zal er ook wel mee te maken hebben gehad mbt concentratie. Mijn vrouw heeft onlangs een hond geraakt bij het slingeren, en dat wilde ik niet met die kinderen doen :D

Nog even lekker geouwehoerd tussendoor met de concurent van Daddy. Richard van der Linden, ook uit Hoofddorp. Hij traint trouwens ook in Schiedam zijn onderdelen! Misschien ken je hem ?
 
Ja, het was mooi weer !

En er liepen dan ook wel 300 kinderen op dat veld te rennen, dat zal er ook wel mee te maken hebben gehad mbt concentratie. Mijn vrouw heeft onlangs een hond geraakt bij het slingeren, en dat wilde ik niet met die kinderen doen :D

Nog even lekker geouwehoerd tussendoor met de concurent van Daddy. Richard van der Linden, ook uit Hoofddorp. Hij traint trouwens ook in Schiedam zijn onderdelen! Misschien ken je hem ?

Ach.... een meer of minder merken ze toch niet op zo'n aantal?:D

Kennen is een groot woord maar ik heb hem daar een keer gezien toen we aan het trainen waren. Hij is wel lang ja maar ik had hem geen 150kg gegeven eerlijk gezegd.
 
Hoe was de training in Friesland zaterdag? In ieder geval goed weer gehad!
 
ai niej sow slim van je vrouw.. hond goed afgekomen?
 
Hoe was de training in Friesland zaterdag? In ieder geval goed weer gehad!

Zaterdag 10 maart 2007

Gezamelijke training in Fryslân.
met Wout Zijltsra, Hans Lolkema, Sierk Kooistra en Pieter Karst, erbij was het erg druk, maar wel de top van NL, dus leerzaam ! 2,5 uur getraind en alle onderdelen:

- Lichte steen 6 kg
uit stand 5 worpen: 12 -13 m
aanhinken 5 worpen: 12 - 13 m
uit stand ging erg goed, aanhinken een stuk minder (je hiermee verder moeten kunnen gooien !)

- Hamer 8 kg
5 worpen niet gemeten
DRAMA. verschrikkelijke spierpijn in de buikspieren van twee dagen geleden en het werd alleen maar erger. Totaal geen snelheid kunnen maken:(

- Boomstam
lichte 4 m 2 worpen
zware 4 m 1 worp

- Hoog
3,50 cleaned
4,00 cleaned
4,30 3 x failed, wel hoogte zat, maar hij moet erOVER :mad:

- WFD 12,5 kg
5 worpen 15 -16 m

Lekkere training, in korte broek ! Wel is na 2,5 uur echt mijn energie op !
Daarna met mijn vrouw naar de sauna geweest voor een verwenweekend ivm 2,5 jarige trouwdag. lekker bijgetankt, nu weer werken BAH !

ai niej sow slim van je vrouw.. hond goed afgekomen?
niej sow slim van HOND, maar hij leefde nog ! Wout Zijlstra heeft ooit een schaap op die manier vermoord, dus hond had mazzel :) :D
 
Zal wel een gezellige training zijn geweest met al dat volk. 2,5 uur getraind; da's niet niks!

En nog gefeliciteerd. ;)
 
Zal wel een gezellige training zijn geweest met al dat volk. 2,5 uur getraind; da's niet niks!

En nog gefeliciteerd. ;)

Ja, het was best gezellig,maar dat hoort er ook bij !:D

Thanx Luuc !
 
1.004 gefeliciteerd!
 
Gaaf dat je met die toppers mee kan trainen! Wel klote dat dan net je buikspieren opspelen.
 
Zaterdag 10 maart 2007

Gezamelijke training in Fryslân.
met Wout Zijltsra, Hans Lolkema, Sierk Kooistra en Pieter Karst, erbij was het erg druk, maar wel de top van NL, dus leerzaam ! 2,5 uur getraind en alle onderdelen:

- Lichte steen 6 kg
uit stand 5 worpen: 12 -13 m
aanhinken 5 worpen: 12 - 13 m
uit stand ging erg goed, aanhinken een stuk minder (je hiermee verder moeten kunnen gooien !)

- Hamer 8 kg
5 worpen niet gemeten
DRAMA. verschrikkelijke spierpijn in de buikspieren van twee dagen geleden en het werd alleen maar erger. Totaal geen snelheid kunnen maken:(

- Boomstam
lichte 4 m 2 worpen
zware 4 m 1 worp

- Hoog
3,50 cleaned
4,00 cleaned
4,30 3 x failed, wel hoogte zat, maar hij moet erOVER :mad:

- WFD 12,5 kg
5 worpen 15 -16 m

Dat is wel een lekkere training geweest dan! Top man!
 
Gaaf dat je met die toppers mee kan trainen! Wel klote dat dan net je buikspieren opspelen.

Vooral last met de hamer hoor ! Dat is nu eenmaal het gevolg van een paar weken iets minder trainen... je kent het wel ! :D

Dat is wel een lekkere training geweest dan! Top man!

Nadeel is wel weer dat je lang moet wachten tussendoor en toch minder worpen doet, maar het was tof om die gasten weer eens te spreken.
 
Nadeel is wel weer dat je lang moet wachten tussendoor en toch minder worpen doet, maar het was tof om die gasten weer eens te spreken.

Dat was in belgie ook maar het is ook wel eens goed om die mensen weer te spreken.
 
Back
Naar boven