MuscleMeat

DBB nachtkroeg is GEOPEND ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb ook zeker wel dubbel gelegen, damn!
jij met je opmerkingen over dat iedereen meot gaan spammen!! en die lumey ofzo opent een topic of eric ziek is :p daar kan je echt wel om lachen :D
 
Ze luisterden wel :D Er kwamen nog meer topics maar die zijn weggehaald. Vorige keer met die polls wat het ook zo lachen. Snel een poll maken, invullen en door naar de volgende :D
 
zeker wel :D is echt grappig soms!
het topic was wel snel vol gespamd! en in pagina 4 stond alle belangrijke info :roflol:
 
haha die liep gewoon vast. Jammer dat er strenger tegen opgetreden gaat worden.
 
achja, opsich heeft eric wel gelijk maar soms draaft hij wat door.
toen ik hier voor het eerst kwam werd er ook serieuzer gepost, ik had toen der tijd veel vragen over supplementen en voeding enzo en daar werd goed opgeantwoord, ik zie nu dat als er iemand zo'n soort gelijke vraag steld als ik toen stelde dat er dan slecht of zelfs niet op gereageerd wordt.
 
Ach ja misschien is het een bepaalde periode. Ik zit hier nu toch al best wat jaartjes en ik moet er wel om lachen. Misschien dat nieuwelingen zich daar aan kunnen storen. Op zich kan ik me dat wel voorstellen.
 
ja ik snap dat ook wel hoor maar ik merk gewoon dat er minder serieus gereageerd word. maakt mij niet uit, ik weet eigenlijk alles wel en kom hier puur voor de fun. het is handig om sommige dingen ff op te zoeken ofzo en bij te leren maar ik snap wel dat die newbee's graag antwoorden willen op hun vragen en dat zie je toch minder als eerst
 
Nah is iedereen alweer naar huis? Niemand meer om een glaasje mee te drinken? :P
 
ik ben er weer :D maar niet echt een tijdstip om in een kroeg te gaan zitten ;)
 
Het is vrijdag SanderM :D
Als student zijnde mag je op vrijdagmiddag al de kroeg in ;)
 
eindelijk weer weekend! was weer een zware week!
 
Wie heeft er allemaal plannen voor 't weekend??
 
mijn vriendin komt langs, ga even afspreken of we nog op vakantie gaan en beetje filmpje kijken en misschien nog een café in! dat is het wel zon beetje!

meer mensen die problemen hebben met MSN?ik kom er niet op
 
mijn vriendin komt langs, ga even afspreken of we nog op vakantie gaan en beetje filmpje kijken en misschien nog een café in! dat is het wel zon beetje!

meer mensen die problemen hebben met MSN?ik kom er niet op

Ja, heb ik ook. Server zal wel down zijn
 
Drinking Jäger-Red bull :lick:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven