Fitness Seller

MrJ is jarig! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

OMG:roflol:

Iedereen zegt echt trouw "gefeliciteerd" wanneer ze zo'n topic zien, en kijken ook ff niet naar de datum ofzo :roflol:
 
Zolang diezelfde personen 'verjaardagskarma' dumpen blijft dit topic trouwens lekker open. :D
 
Zolang diezelfde personen 'verjaardagskarma' dumpen blijft dit topic trouwens lekker open. :D

hmmm verjaardagskarma ow dan ben ik ook jarig vandaag en morgen en overmorgen kom maar kom maar karmaaaaa

OMG:roflol:

Iedereen zegt echt trouw "gefeliciteerd" wanneer ze zo'n topic zien, en kijken ook ff niet naar de datum ofzo :roflol:

heb ik echt wel naar gekeken was wel vroeg wakker vandaag knietje deed auw verdomme:mad:
 
Jongens! Jongens! ik ben ook jarig vandaag!
 
congratz ''skinny''boy :thumb:
 
gefeliciteerd bro
 
Ha luuc, dat wordt een gele kaart, draag hem met trots!
Begin trouwens al op de mijne uitgekeken te raken, he Eric, vieze bever, geef me nog eens een gele, voor provocaties en beledigingen ofzo, dat staat stoer.
Kan je ze anders nog in een soort ping-pong spelletje verwerken, zo heb ik gelijk nog wat te doen.
 
Ha luuc, dat wordt een gele kaart, draag hem met trots!
Begin trouwens al op de mijne uitgekeken te raken, he Eric, vieze bever, geef me nog eens een gele, voor provocaties en beledigingen ofzo, dat staat stoer.
Kan je ze anders nog in een soort ping-pong spelletje verwerken, zo heb ik gelijk nog wat te doen.

Vieze bever?

Doe eens je best man, dit is niks.
 
Vieze bever?

Doe eens je best man, dit is niks.
Ohoh, dit is negatieve karma
Trouwens, mijn scheldwoorden zijn echt kwetsend, zakdoek!
 
Laatst bewerkt:
Ohoh, dit is negatieve karma
Trouwens, mijn scheldwoorden zijn echt kwetsend, zakdoek!
Iig ik hoop dat je een vreselijk pijnlijke en bloederige dood sterft.

Haha calm down tiger, zo serieus is het niet.

Now go eat a dick bitch.
 
En al die karma die je me hebt afgenomen dan? :roflol:
 
Maar even serieus nu,

Hoe bevalt het om voor de eerste keer crack te roken?
 
Optyfen uit mijn verjaardagstopic uit 2003! :mad:


K*tn00bs altijd.
 
Back
Naar boven