AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

klote man, weer een gejat.

Vindhet moeilijk mijne staat nu ook hier voor het bedrijf in Amsterdam.. bah misselijk gevoel.



En "oefenen" kun je beter op een les motor doen. Het leren op de weg is idd volledig waar.

Les motor kost stuk minder als je op je smoel gaat.
 
wtf man?

Verzekerd? details? Topic waardig vind ik!

Jep all-risk verzekerd. Ze hebben de poort open gebroken en de motor uit de tuin gehaald.
 
wat een mother****ers :mad:
 
Jep all-risk verzekerd. Ze hebben de poort open gebroken en de motor uit de tuin gehaald.

Wat een klootzakken, vond het altijd al een gruwelijke bike die je hebt. Krijg je zeker weinig terug van je verzekering of valt dat nog wel mee?
 
Wat een klootzakken, vond het altijd al een gruwelijke bike die je hebt. Krijg je zeker weinig terug van je verzekering of valt dat nog wel mee?

Nahh, bedrag begint met een 7 dus komt goed ;)
 
jammer dat het niet 7 cijfers zijn ;)
 
Nahh, bedrag begint met een 7 dus komt goed ;)

Hehe ok, gelukkig maar dat het nog redelijk zit.
Maar je houd het nog steeds bij een 600? Je hoeft toch niet zo lang meer voor je 25kw periode, of wil je geen 1000 rijden?
 
Hehe ok, gelukkig maar dat het nog redelijk zit.
Maar je houd het nog steeds bij een 600? Je hoeft toch niet zo lang meer voor je 25kw periode, of wil je geen 1000 rijden?

Mag al vol vermogen rijden, maar houd het gewoon bij een 600cc. Eigenlijk 636 ;) Heb proef gereden op een ZX-6R 2005, die is al veel sneller dan mijn "oude" 2000. ZX-10R is zeker leuk maar daar heb ik het geld niet voor, en is denk ik iets teveel van het goede.
 
Mag al vol vermogen rijden, maar houd het gewoon bij een 600cc. Eigenlijk 636 ;) Heb proef gereden op een ZX-6R 2005, die is al veel sneller dan mijn "oude" 2000. ZX-10R is zeker leuk maar daar heb ik het geld niet voor, en is denk ik iets teveel van het goede.

En een zx12 uit 99?
Hehe maar ik vind dat je wel gelijk hebt over de 600, leuk bochten werk en toch aardig wat power onder je kont.
 
En een zx12 uit 99?
Hehe maar ik vind dat je wel gelijk hebt over de 600, leuk bochten werk en toch aardig wat power onder je kont.

zx12 is veel te lomp. een 600 is al schofterig snel, zit zelf ook nog een beetje te denken aan de nieuwe Z750. Dan gaat het toch allemaal iets langzamer en je hebt al een nieuwe voor rond de € 8000,-
 
Nieuwe zx-6r is wel stukker mooier dan die oude die jij had (met al het respect)
 
Ieder zijn ding, vindt bij de nieuwe de koplampen een stuk minder, maar het kontje is een stuk geiler.

Die z750 is wel ff wat anders, zo'n naked. Op de snelweg lijkt het me niet ideaal, op die lesmotor van mij(er-5) fungeer ik ook al als windvanger.
 
Ieder zijn ding, vindt bij de nieuwe de koplampen een stuk minder, maar het kontje is een stuk geiler.

Die z750 is wel ff wat anders, zo'n naked. Op de snelweg lijkt het me niet ideaal, op die lesmotor van mij(er-5) fungeer ik ook al als windvanger.

Ja, die ER-5 is echt een ellende maar die Z750 schijnt dat toch wat beter te doen. Zo'n naked lijkt me wel stoer, idd heel wat anders maar dan kan ik weer aan het polijsten en knutselen denk dat het heel vet kan worden. Heb van de winter een pekel bike gekocht, Honda CB 650 ook een naked en ik moet zeggen dat rijd echt relaxt zo rechtop lekker door de bochten smijten
 
[googlevideo]6735663983695780749&q=dvo+r1+2004[/googlevideo]

Test filmpje, voor mn tankcam.

Niet boeiend, de boeiende filmpjes komen wel ;)
 
Laatst bewerkt:
Zx12 uit 99 bestaat niet. Is 2000.
En is niet zo heel lomp hoor.
Stuurt geweldig, zelfs beter als ZX7. Heb ze beiden gehad.
Z750 zou ik niet nemen. Vering is stuk minder. Voor iets meer geld heb je Z1000. Goede motor, remmen en vering. Stuurt goed, rijd goed.

Nadeel van veel vermogen (zx10 en 12) is niet alleen de aanschaf. ik moest elke 1500-2000 km een nieuwe achterband a 250 euro
 
[googlevideo]6735663983695780749&q=dvo+r1+2004[/googlevideo]

Test filmpje, voor mn tankcam.

Niet boeiend, de boeiende filmpjes komen wel ;)


Zulke filmpjes zijn altijd leuk om te kijken, kom maar op met die "boeiende" filmpjes! :D
 
[googlevideo]6735663983695780749&q=dvo+r1+2004[/googlevideo]

Test filmpje, voor mn tankcam.

Niet boeiend, de boeiende filmpjes komen wel ;)

Je mist het ijzertje wat je rempotje doet borgen zodat dekseltje er niet af kan trillen/draaien.



En dat soort filmpjes herken ik wel ;)

Heb op de 1000 de nieuwe steun binnen voor de camera, vorige was gedeeltelijk gejat. Maar helaas nog een compleet zwart ruitje dus zicht is 0,0.




Mijn achterband ging ook onwijs hard. Ging ja. Nu met wp achterschokdemper en goed afgesteld gaat de achterband stuk minder hard kwa slijtage. denk dat ik de 8000km wel ga halen met een nieuwe band zonder dat ie direkt vierkant is. En dat is incl. sprintjes, topsnelheid en wheelies etc.
 
zelf vind ik dit een bruut model van kawa

2003_3ninjazx-6rbp.jpg
 
Back
Naar boven