XXL Nutrition

Het grote eredivisie topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het enige dat Kluivert kwijt is is zijn startsnelheid al de rest is nog intact , zelfs zijn ploegmaats verstaan niet waarom hij niet speelt :scratch: en als hij niet speelt kan hij zich natuurlijk niet tonen , nuja als je liever Zeefuik inbrengt dan kluivert...

Kneusje Koeman kan beter de kozakken boys gaan trainen.
 
PSV dreigt topspelers te verliezen

Het mislopen van de Champions League kan voor PSV wel eens verstrekkende gevolgen hebben. De kans is groot dat sterspelers Alex, Farfan, Koné en Gomes in dat geval hun geluk elders zullen beproeven.

Het is vooralsnog echter te vroeg om dergelijke verstrekkende consequenties te trekken, aangezien PSV nog wel kans maakt op kwalificatie voor het miljoenenbal. Moeilijk wordt het echter wel voor de Eindhovenaren, die een reusachtige tik kregen door het gelijkspel bij FC Utrecht.

Mocht PSV zoals gevreesd wordt inderdaad naast de Champions League grijpen, dan lijkt een nieuwe leegloop aanstaande. In dat geval zou Phillip Cocu zeer waarschijnlijk wel eens zijn loopbaan kunnen beëindigen en biedt de UEFA Cup te weinig uitdaging voor spelers als Alex, Gomes, Koné en Farfan. "De Champions League is erg belangrijk voor me", erkent doelman Gomes in het Algemeen Dagblad. Volgens De Telegraaf hebben bovendien veel Zuid-Amerikaanse spelers het gehad met trainer Ronald Koeman en assistent Tonny Bruins Slot.

Koeman = ondergang psv
 
Dit is wat kluivert over de wissel te zeggen heeft:

Kluivert hekelt wissel Koeman


Het verspelen van de koppositie heeft de sfeer bij PSV nodig verpest. Na de wedstrijd tegen FC Utrecht zijn er vooral bij Patrick Kluivert de nodige ergenissen aan de oppervlakte gekomen.

De beslissing van trainer Ronald Koeman om topscorer Jefferson Farfán twintig minuten voor tijd te vervangen voor junior Género Zeefuik, riep in de spelersgroep vraagtekens op. Ook de Peruaan toonde zich verbaasd en teleurgesteld over de wissel. "Voor rust had ik wel een klein beetje last, maar ik had gewoon door kunnen spelen. Ik hoopte erop nog een goal te maken. Het was jammer, maar de trainer beslist. Je moet bij hém zijn.”

Waar Farfán met zijn commentaar hoopte de zaak niet te laten escaleren, reageerde Kluivert precies tegenovergesteld. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal was boos dat hij aan de kant moest blijven en de jonge Zeefuik in een dergelijk duel binnen de krijtlijnen verscheen. “Die wissel sloeg helemaal nergens op. Het was gewoon diep triest. Zo'n jonge jongen moet je inbrengen wanneer je met 2-0 of 3-0 voor staat, maar niet als het kampioenschap op het spel staat.”

"Het is nu al de tweede keer dat dit gebeurt. Er wordt net gedaan of ik niet meer kan voetballen, of ik nooit iets gepresteerd heb. Het begint gênant te worden. Dat is ook wat ik hoor in mijn omgeving. Ook van medespelers hoor ik in de wandelgangen dat ze het vreemd vonden", aldus Kluivert tegenover De Telegraaf.
 
beetje opgeklopt allemaal hoor, maar hoorde gisteren dus dat PSV graag verder wil met van Marwijk :o
 
Zou het beste zijn voor Kluivert als hij terug onder Van Gaal komt.
 
voor mij mag AZ best kampioen worden.. maar PSV móét gewoon CL halen. anders is het gedaan met de nederlandse inbreng id CL. net alsof AZ kan overwinteren. of Ajax. maar ik vrees ook het ergste voor PSV id play offs :( maarja er is nog hoop
 
Zou iig een leegloop veroorzaken
 
Kluivert is echt niet de kluivert die hij geweest is hoor.. koné is echt wel een betere speler dan kluivert, als kluivert meer speelminuten gekregen had, had PSV allang geen hoop meer op het kampioenschap gehad

Haha Kluivert is 1000000000000000000000000000x zo goed als Kone. Kone zou dromen van de kwaliteiten van Kluivert.
 
voor mij mag AZ best kampioen worden.. maar PSV móét gewoon CL halen. anders is het gedaan met de nederlandse inbreng id CL. net alsof AZ kan overwinteren. of Ajax. maar ik vrees ook het ergste voor PSV id play offs :( maarja er is nog hoop
:roflol:
 
voor mij mag AZ best kampioen worden.. maar PSV móét gewoon CL halen. anders is het gedaan met de nederlandse inbreng id CL. net alsof AZ kan overwinteren. of Ajax. maar ik vrees ook het ergste voor PSV id play offs :( maarja er is nog hoop


PSV heeft jaren achtereen niets klaargespeeld in de CL en nu het 3 keer achter elkaar aardig gaat is er ineens arrogantie? Dat kan zo ineens tot het verleden behoren. Helemaal als PSV Cocu , Alex , Gomes , etc moet missen volgend seizoen.
 
PSV heeft jaren achtereen niets klaargespeeld in de CL en nu het 3 keer achter elkaar aardig gaat is er ineens arrogantie? Dat kan zo ineens tot het verleden behoren. Helemaal als PSV Cocu , Alex , Gomes , etc moet missen volgend seizoen.

So true. En waarom zouden Ajax en Az ineens niks klaar spelen in de champions leaque? Watvoor verklaring geef je daarvoor, loe?
 
Az kan best overwinteren met een goeie loting, en Ajax kan zeker helemaal niks meer omdat er dit jaar in de voorronde verloren is van Kopenhagen op een ongelukkige manier?

Als Psv leeg gaat lopen kan je beter Az en Ajax in de CL hebben dan een andere combinatie :D
 
Az kan best overwinteren met een goeie loting, en Ajax kan zeker helemaal niks meer omdat er dit jaar in de voorronde verloren is van Kopenhagen op een ongelukkige manier?

Als Psv leeg gaat lopen kan je beter Az en Ajax in de CL hebben dan een andere combinatie :D

'We' hebben ook altijd Feijenoord nog :eek: .
 
Dit snap ik niet helemaal ...... :scratch:

Voor de (voorronde) Champions League. Met de huidige playoffs opzet heeft Feijenoord er nog vooruitzicht na. Maar of dit positief voor het Nederlands voetbal zal zijn, laat ik wijselijk in het midden.
 
Voor de (voorronde) Champions League. Met de huidige playoffs opzet heeft Feijenoord er nog vooruitzicht na. Maar of dit positief voor het Nederlands voetbal zal zijn, laat ik wijselijk in het midden.

Ja ik begrijp dat Feyenoord er theoretisch gezien nog kans op maakt maar ik vond het zinnetje : 'We' hebben ook altijd Feijenoord nog , niet zo gepast :D
 
1:Ajax
2:AZ
3:PSV
4:FC Twente
5:SC Heerenveen
6:Feyenoord
7:FC Groningen
8:Roda JC
9:FC Utrecht
10:Nac Breda
11:Vitesse
12:NEC
13:Heracles
14:Sparta
15:Willem 2
16:RKC
17:Excelsior
18:Ado Den Haag

dit is mijn prognose... en dat sluit aan bij de werkelijkheid at the moment.. check:
De officiële website van Eredivisie
 
Back
Naar boven