MuscleMeat

flexx's log

Bezoekers in dit topic

zo ben weer wezen trainen na een week niks doen door ziek zijn.h

Borst

Incline dumbbell press
10x24
8x26
8x30

plate loaded advanced chest press
10x60
8x70
6x85

cable fly
10x45
8x60
8x75

pec deck
niet echt naar gewichten gekeken

ben rustig begonnen maar het ging opzich wel lekker, en het droog worden gaat ook goed,morgen weer met de rug knallen heb er alweer zin in:)
 
net rug getraind

BOR
10x50
10x60
8x70
6x75

Chinnen( 1sec. stop onderin)
10xbw
8xbw
7xbw

lat pulldown
10x75
8x90
8x90

BB Shrugs
12x70
8x85
6x90

opzich wel lekkere training na een week niks doen,chinnen ga ik zo een tijdje doen eens kijken of mn rug daar goed op reageerd
 
Hoe staat het met de squat, nog steeds 90?
 
ja man schiet nie op, maarja komt nog wel goed ooit :P
 
op dit moment 1 keer per week, wil eigelijk 2keer maar komt telkens iets tusssen,vanaf volgende week toch maar eens proberen.
 
2x pw 5x5 progressief! Dan lukt het je wel:).
 
zal het eens proberen, ga na de zomer zowiezo weer ub/lb doen of bill starr ofzo.
 
Lekkere Bor's, zeker na een week ziek geweest te zijn.
 
Netjes flexx,nog ff en je gaat je chins toch ook weighted doen he.;)
 
mja deed ze al tijdje weighted,maar had mn riem nie bij en ik dacht ik begin rustig en pak het eens anders aan:)
 
Weer lekker gaan kerel nu je weer beter bent !!!
 
net schouders getraind

MP
10x35
8x40
6x45
3x50

reverse cable fly
10x30
8x45
6x45

side raises
10x10
8x10
8x10

bent over side raises
10x7
8x8
6x9

wel lekkere trainig opzich, bent over side raises was jaren geleden da ik die gedaan had maar voelde wel lekker aan, vind het wel fijn om weer schouders apart te trainen :) ook nog effe op crosstrainer gestaan maar na 10min. had ik het gehad en ben ik naar huis gegaan om in de tuin te gaan liggewn:P
 
omdat ik alles kan doen daar en toch wel goed spul hebben ben alleen niet tevreden dat de dumbbells maar tot 30 gaan,als daar geen verandering in komt ben ik volgend jaar daar wel weg.
 
omdat ik alles kan doen daar en toch wel goed spul hebben ben alleen niet tevreden dat de dumbbells maar tot 30 gaan,als daar geen verandering in komt ben ik volgend jaar daar wel weg.

Oww,ja wel handig dat je alles doen kan maar DB's tot 30kg!!!!!!!Dat is toch wel zwaar kl**te toch.....
 
mja,alleen bij incline dumbbell press, en dumbbell row is het een probleem,maarja zijn wel alternatieven voor. en bij ons in de buurt zit volgens mij geen echte hardcore sportschool en deze is 5min. rijden en toch de best dan die andere,die zijn nog veel erger, sportschool bij mij langs gaan dumbeels tot 20,en hebben geen squatrek,geen drukbanken,geen stangen, alleen k*tmachines. Maar er gaan geruchten dat onze sportschool weer gaat uitbreiden en er een apart bodybuilding ruimte komt.
 
Back
Naar boven