MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ik betaalde 160 euro per maand voor mijn ZX-6R all-risk. Komt omdat ik -2 schade vrije jaren heb anders was het 100 euro. WA plus is rond de 40 per maand
 
Ik betaalde 160 euro per maand voor mijn ZX-6R all-risk. Komt omdat ik -2 schade vrije jaren heb anders was het 100 euro. WA plus is rond de 40 per maand

Ziek veel man. Ik zal ff zoeken waar ik die WA premie opgezocht had, maar kwam dacht ik op 180,- voor een heel jaar. Maar volgens jou ben je iets van 500,- kwijt in je eerste jaar aan alleen WA?
 
Ziek veel man. Ik zal ff zoeken waar ik die WA premie opgezocht had, maar kwam dacht ik op 180,- voor een heel jaar. Maar volgens jou ben je iets van 500,- kwijt in je eerste jaar aan alleen WA?

Verschilt per motor, postcode, leeftijd, schade vrij jaren. Maar zo rond dat bedrag ben je wel kwijt ja.
 
160 euro per maand...WHAT THE ****! Waar haal je in godsnaam dat geld vandaan? Voor dat geld hoop je eigenlijk dat hij een keer gejat wordt zodat je je geld er weer een beetje uit hebt... Damn
 
Nah, ik heb geen zin om 500 km te rijden om er een in Duitsland te halen.

Belgie is al goedkoper en vaak netter onderhouden.

't zijn jou centen ;)

ik was ook stuk goedkoper uit iig , en vele met mij :)
 
wanneer krijgen we weer leuke filmjes te zien van Dvo!?
 
Belgie is al goedkoper en vaak netter onderhouden.

't zijn jou centen ;)

ik was ook stuk goedkoper uit iig , en vele met mij :)

True, maar kan geen goede belgische sites vinden. Had een of andere Belgische versie van motortrader maar als ik dan op een motor klikte kreeg ik een foutmelding ???

ik werk me kapot om die verzekering te betalen, heb al eens een schuivertje gehad waardoor ik de premie er al uit had. Als er iets gebeurd ben je echt blij dat je een allrisk verzekering had, gebeurd er niks dan is het zonde van je geld.
 
Mijn All risk kost 54 euro per maand. Eerste 3 jaar krijg je dan de aanschaf waarde terug bij total los.

En idd als je - schade vrije jaren hebt gaat het hard omhoog, mijn auto koste laatst ook 150 in de maand wa.
 
nou gister alvast ff een helm gekocht, dinsdag eerst gauw bellen me eerste les :D

donker vieziertje is ook besteld..

ga proberen 2x per week te lessen , hopen dat k m dan gauw ken hebben :D



Donker vizier heb ik nu ook ( blauwe spiegel ) maar ikzelf heb er al behoorlijk wat hinder van ondervonden ,... Niet overdag dan is ie perfect !! maar vooral 's nachts zie je echt geen F*CK !! ( enkel op de snelweg gaat t wel ) en midden in de zomer met al die vliegen etc in de lucht met je vizier open rijden is echt geen pretje !

Ik ga zelf binnenkort een helm kopen met een zonnevizier wat aan de binnenkant naar beneden komt en ook weer omhoog kan voor in het donker

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iig veel suc6 met je rijlessen en dat je m maar snel mag halen !!!!
 
Gister bij WK-SUPERBIKE geweest in Assen !! gave races , maar 't mooiste blijft het wegrijden met honderden motoren tegelijk over de snelweg en overal mensen op bruggetjes en aan de kant vd snelweg die staan te kijken :D :D :D
 
Nog mensen hier die wel eens circuit hebben gereden?
 
Ik ben ook naar Assen geweest, Den haag - Assen in 1,5 uur :D Hoop niet dat we geflitst zijn
 
Er zit ook water in die race bult bij de coureurs.

Weet iemand nog een Mille R te koop van '00 t/m '03 voor rond de € 7000,-

Waarom iets van een bedrijf kopen dat failliet is ??? .
 
Ik ben ook naar Assen geweest, Den haag - Assen in 1,5 uur :D Hoop niet dat we geflitst zijn

hahah , jullie ook al :D :D ,... moet zeggen dat ik ze niet heb gezien , ik ben nl op de terugweg eerst naar zoetermeer geweest en daarna pas richting brabo-land :D

RSV MILLE R
Marktplaats.nl > rsv mille R bj 2001 - Motoren en Brommers - Motoren | Aprilia

Marktplaats.nl > Aprilia rsv mille R (bj 2000) - Motoren en Brommers - Motoren | Aprilia

Marktplaats.nl > Aprilia RSV Mille R bwjr 2000 km stand +- 11000 - Motoren en Brommers - Motoren | Aprilia
 
Back
Naar boven