Fitness Seller

Agressieve muziek traint beter. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn favorieten om op te trainen: Rammstein, Public Enemy, Facedown (NY hardcore groepje van vrienden), Rage against the machine, Papa Roach, System of a down, Body count...

Vroeger trainde ik vooral op hardcore, maar dat vond ik eigenlijk iets te zacht voor echt zware lifts te doen, en werd er nogal door afgeleid.
 
voor te trainen mag het hard zijn
pantera, sepultura, magadeath,slayer, rammstein, hatebread...

tijdens cardio goede house beat, old school, techno
geen comerciele nichten dance:D
 
Weet iemand hoe dit Nummer heet??? PLEASE? ik zoek dit kreng echt al 100 jaar ofzo...

 
dat album is me in de tijd dik tegengevallen :sad:

Ik heb zelf geen albums van Metallica, dus kan daar niet over oordelen. Maar St. Anger vind ik wel een vet nummer.
 
Weet iemand hoe dit Nummer heet??? PLEASE? ik zoek dit kreng echt al 100 jaar ofzo...


mmm ken het nummer idd ook wel, maar zou zogauw niet op de titel kunnen komen. Klinkt wel errug als Britse triphop, misschien moet je het ergens in die hoek zoeken. Iets als Massive Attack of Tricky ofzow (dat zijn ze overigens niet, maar wel hetzelfde soort ;) )
 
mooi filmpje
ken het nummer ook niet:o
 
Ik heb zelf geen albums van Metallica, dus kan daar niet over oordelen. Maar St. Anger vind ik wel een vet nummer.

dat is ook veruit het beste nummer van de cd
 
St Anger blijft voor mij hun slechtste album tot nu toe.
Nu even wat van Master Of Puppets luisteren.

Ben wel benieuwd naar nieuw album trouwens.
Met Robert op de bas verwacht ik wel iets gaaf.
Die man heeft al vele goede albums op ze naam gepingel:cool:
 
En om het ff over een hele andere boeg te gooien: dit lukt vaak ook wel bij mij. Niet de meest standaard BB muziek maar probeer gewoon maar eens in te denken dat er een Arabische schoonheid vlak voor je neus staat te dansen. Krijg ik vaak ook meteen een stuk meer ijzer de lucht in dan normaal :D :D

YouTube - Cheb Khaled - Didi
 
Ik heb zelf geen albums van Metallica, dus kan daar niet over oordelen. Maar St. Anger vind ik wel een vet nummer.

idd van sint anger werd ik vroeger agressief als ik dat liedje hoorde :D
heb het nu soms nog... alsik echt geen zin heb om te traine ff liedje opzetten en lekker hard knallen :D
 
Metallica zuig al een flinke tijd...And justice for all....kon er nog net in daarna....:kots:
Best zonde eigenlijk.......
 
Mijn favorieten om op te trainen: Rammstein, Public Enemy, Facedown (NY hardcore groepje van vrienden), Rage against the machine, Papa Roach, System of a down, Body count...

Vroeger trainde ik vooral op hardcore, maar dat vond ik eigenlijk iets te zacht voor echt zware lifts te doen, en werd er nogal door afgeleid.

FACEDOWN??
Bestaat dit nu nog? Want er was vroeger een belgische hardcore band Facedown die dan veel history geschreven heeft, later hervormt naar .Calibre

H8000 hardcore pride
 
ik train juist zo stil mogelijk dan kan ik me goed concentreren. wat ik wel doe is voor de training hardcore ofsow luisteren dan kom ik lekker opgefokt binnen.
 
St Anger blijft voor mij hun slechtste album tot nu toe.
Nu even wat van Master Of Puppets luisteren.

Ben wel benieuwd naar nieuw album trouwens.
Met Robert op de bas verwacht ik wel iets gaaf.
Die man heeft al vele goede albums op ze naam gepingel:cool:

ze hebben al slechter werkt afgeleverd hoor
metallica in symphony b.v.
al hun nummers geremixed met een heel orkest
soort 'nicht of the proms' schit

maar ze hebben ook veel goed werk wel tot de black album ongeveer
 
de PR theme bij uitstek, net voor het gitaargeweld begint op psychen om daarna onder de barbell te kruipen, PR s verzekerd :thumb:


 
Voordeel van thuistrainen (alleen maar voordelen trouwens) dat je precies de muziek opzet die jouw laat boosten.
Hoevaak heb ik dat wel niet gehad dat ik begon met me laatste setje bankdrukken dat net de wasmiddelen reclame erdoor heen kwam haha.
Dan lever je je kracht in voor irritatie op dat moment
 
Metal / Nu-metal doet het altijd goed in de gym:

Fear Factory - Linchpin
Slipknot - The blister exists
Slipknot - Before I forget
Mnemic - Deathbox
Ill Nino - Corazon of mine
Disturbed - Liberate
Adema - Freaking out
Seether - Pig
Bullet for my valentine - Tears don't fall
Linkin Park - Somewhere I belong
Roadrunner United - Army of the sun
 
mijn warming-up voor vandaag

Jimi Hendrix - Purple Haze
Annihilator - King of the Kill
Manowar - Kill with power, Manowar
Amon Amarth - Persuit of Vikings
Children Of Bodom - In your face
Bloodbath - Ways to the Grave, Death Delirium
RR united - Dawn of a golden age
Six Feet Under - As the blade turns
Soilwork - Figure No 5
Docile - L'entree, Fragile Commitment
Hypocrisy - Adjusting the sun, Reborn, Warpath
Machine Head - The blood, the sweat, the tears

en dan zo me rug en schouders de vernieling in helpen:D
 
Back
Naar boven