MuscleMeat

De race naar de 500 totaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha ik denk dat de meesten van die jongens je inmiddels voorbij zijn. :D



dat weet ik ook wel, dat soort wedstrijden is voor mij niet meer weggelegd helaas!

.................37 is wel wat anders dan de gemiddelde twintiger!
:o
 
Moest ik met riem deadliften en met riem net onder parallel squatten dan zit ik rond de 500.... Wil in najaar een PL meet doen dus dan komt dat er wel van. Voorlopig fullsquatten en deadliften zonder riem.
 
Moest ik met riem deadliften en met riem net onder parallel squatten dan zit ik rond de 500.... Wil in najaar een PL meet doen dus dan komt dat er wel van. Voorlopig fullsquatten en deadliften zonder riem.

Zoals echte mannen het doen.
 
mijn begin lag ook ergens op 430~440; maar dat was geen partij voor jongens die nog op 350 kilo totaal zaten!

ik doelde dus op beginpost cq datum: kijk maar waar sommigen mee begonnen zijn!

Topicstarter probeert de concurrentie/wedstrijd zo eerlijk mogelijk te houden!

ik bedoelde er niets kwalijks mee!
:cool:

Haha we weten allemaal wel hoe jij aan je totaal bent gekomen "klusmier".
 
Dat lijkt me sterk, anders zou het topic wel "De race naar de 700 totaal..." heten.
 
Is dit topic nog actief?
Ik zit nu op 390 totaal en zie een race naar de 500 wel zitten.
Of anders eens een nieuw topic openen?
 
ja ik zou ook wel willen :)
 
op zich lijkt mij dat oo kwel lachen.. extra motivatie als ik in september weer vol aan de bak ga
 
Laat ik dit oude topic maar weer wat leven in schoppen... tijd voor wat updates:

Squat 170, bench 125 en deadlift 200, 495 totaal dus nog 5kg te gaan.

Jesaja en wakkie zijn allebei banned, maar zitten geloof ik op:
Jesaja: 155+122,5+210
Wakkie: 160+120+190
 
Laat ik dit oude topic maar weer wat leven in schoppen... tijd voor wat updates:

Squat 170, bench 125 en deadlift 200, 495 totaal dus nog 5kg te gaan.



waarom doe je niet mee met de race naar de 600 kilo totaal??

je zit al 15 kilo boven mij, dus je hebt competitie genoeg van de gehele lijst!
;)
 
Doe ik hoor, maar ik doe al aan dit topic mee vanaf dat ik 385 totaal oid had.

Btw, wakkie had wel al 190 gelift eq0909;).
 
Tsss, dat zou die willen! :D

Nee hij gaat wel goed de laatste tijd, die 190 deadlift gaat er sowieso aan over een paar weken.

Ik heb via hogere machten vernomen dat "wakkie" in een zeer beperkt tijdsbestek dat 205 pr van jou genadeloos zal verpletteren, beste eq!!!!!!!!!!!!! :D

wakkie zit momenteel op 5x170 - 5x140 - 3x3x110/3x112.5, zoals is af te lezen in zijn log op tf.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb via hogere machten vernomen dat "wakkie" in een zeer beperkt tijdsbestek dat 205 pr van jou genadeloos zal verpletteren, beste eq!!!!!!!!!!!!! :D

wakkie zit momenteel op 5x170 - 5x140 - 3x3x110/3x112.5, zoals is af te lezen in zijn log op tf.


,
Banned
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


wat is dat toch met die kloontjes??
:mad:

waarom kun je niet normaal de regels accepteren, en excuus maken wanneer je ze onverhoopt toch overtreed?
:rolleyes:
 
Laat ik dit oude topic maar weer wat leven in schoppen... tijd voor wat updates:

Squat 170, bench 125 en deadlift 200, 495 totaal dus nog 5kg te gaan.

Jesaja en wakkie zijn allebei banned, maar zitten geloof ik op:
Jesaja: 155+122,5+210
Wakkie: 160+120+190

Wakkie is een perm ban toch? Jesaja ook? Wordt wel steeds minder gezellig op het forum dan. :P
 
Back
Naar boven