MuscleMeat

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Jensen tegen Amanda: "Is er nog een kans dat Jaap en jij eens coïtus gaan hebben?"

Amanda: "Ik heb weinig met kleine derde beentjes zoals die van Jaap en Huub" :D

Ja, maar waarom wou ze dan wel bij Jensen op de schoot of op zijn bureau ? :D

Amanda tegen Jensen: mag ik bij jou op de schoot komen zitten ? Of op je bureau ? Jensen tegen Amanda: doe maar even rustig, we zitten hier niet in de gouden kooi. :D
(zoiets in ieder geval)

Echt een ranzige hoer vind ik die Amanda. En die negerin vind ik helemaal ranzig en irritant.

King-Jaap vind ik het relaxt van DGK. En met die Brian kun je ook wel lachen. "Ga zitten kabouter", "Zitten blijven kabouter" :D
 
Ik ken via via iemand bij de redactie, die zei dat het heel simpel is straks wordt talpa overgenomen door rtl en dan trekken ze de stekker eruit. Iedereen krijgt een leuk bedrag en na 2 weken zijn we ze allemaal weer vergeten.

Zou je denken ? Het is volgens mij toch redelijk populair aan 't worden. Mede door Jaap. (BB was redelijk saai. Maar die Jaap en Huub zorgen toch voor redelijk wat spanningen.)
 
Er is één gouden regel,.. geen fysiek geweld.
En als je dan zo kwaad bent dan blijft duwen en trekken, spugen, spullen verbranden en vernielen over. (Huub zijn honkballen/Brian zijn gitaar).
Maar ik denk ook dat de kans op gewonde of nog erger alleen maar meer wordt.
En over een paar maanden komt er zeker geen nieuwe meer bij dus dan is het afstrepen...

Als mens ben je totaal niets waard als je dus voor geld,toestaat dat iemand klapjes in je gezicht geeft,of kots ed naar je toe gooit.

In dat ''knibbel knabbel knuisje huisje'' zijn ze dan de ''grote bek helden''
daarbuiten word zo'n Huub echt helemaal de touwtyfus geslagen.

Ik had zo een mes in die kabouter gestoken,dan maar geen miljoen!

Zeldzame laffe onderkruipers die gasten in dat domme programma
 
Als mens ben je totaal niets waard als je dus voor geld,toestaat dat iemand klapjes in je gezicht geeft,of kots ed naar je toe gooit.

In dat ''knibbel knabbel knuisje huisje'' zijn ze dan de ''grote bek helden''
daarbuiten word zo'n Huub echt helemaal de touwtyfus geslagen.

Ik had zo een mes in die kabouter gestoken,dan maar geen miljoen!

Zeldzame laffe onderkruipers die gasten in dat domme programma

:roflol:

Maar je hebt wel min of meer gelijk, al is een mes wat overbodig. Huub kan je met een paar keer blazen zijn plaats ook wel laten terugvinden.

Sinds Jaap er in zit, volg ik het een beetje. Die kerel is geniaal.
 
:roflol:

Maar je hebt wel min of meer gelijk, al is een mes wat overbodig. Huub kan je met een paar keer blazen zijn plaats ook wel laten terugvinden.

Sinds Jaap er in zit, volg ik het een beetje. Die kerel is geniaal.


Jaap doet me denken aan showworstelen van vroeger, hij acteert met dezelfde entourage als sommige worstelaars in de WWF :D
 
Als mens ben je totaal niets waard als je dus voor geld,toestaat dat iemand klapjes in je gezicht geeft,of kots ed naar je toe gooit.

In dat ''knibbel knabbel knuisje huisje'' zijn ze dan de ''grote bek helden''
daarbuiten word zo'n Huub echt helemaal de touwtyfus geslagen.

Ik had zo een mes in die kabouter gestoken,dan maar geen miljoen!

Zeldzame laffe onderkruipers die gasten in dat domme programma

:roflol:
 
Als mens ben je totaal niets waard als je dus voor geld,toestaat dat iemand klapjes in je gezicht geeft,of kots ed naar je toe gooit.

In dat ''knibbel knabbel knuisje huisje'' zijn ze dan de ''grote bek helden''
daarbuiten word zo'n Huub echt helemaal de touwtyfus geslagen.

Ik had zo een mes in die kabouter gestoken,dan maar geen miljoen!

Zeldzame laffe onderkruipers die gasten in dat domme programma

Gast alles goed? Volgens mij heb je je relativeringsvermogen ergens laten slingeren
 
Nope, hij zij:

En ik ken iedereen bij de redactie....



Scherpe opmerking donaldduck........

Botje, je moet even met Mitch gaan praten... Die weet goed hoe hij kan stoken, gisteravond had hij Eric even leuk op zijn plaats gezet..
 
Die Amanda snap ik niet hoor, je bent op tv en je misdraagt je zo met al die jongens. Haar relatie was net over of ze zat al met Brian te rotzooien 3 dagen later. Vervolgens gaat ze ook met Huub aankloten en nu weer die Mitch.
Ze vergeet denk ik dat er camera's zijn in dat huis en dat een kwart van Nederland meekijkt en dat als jij je misdraagt in dat huis en dat als je eenmaal weer erbuiten bent rare blikken kunt verwachten.
 
Wat zouden die ouders wel niet moeten denken ? Ik zou me diep schamen. :D
 
Die Amanda snap ik niet hoor, je bent op tv en je misdraagt je zo met al die jongens. Haar relatie was net over of ze zat al met Brian te rotzooien 3 dagen later. Vervolgens gaat ze ook met Huub aankloten en nu weer die Mitch.
Ze vergeet denk ik dat er camera's zijn in dat huis en dat een kwart van Nederland meekijkt en dat als jij je misdraagt in dat huis en dat als je eenmaal weer erbuiten bent rare blikken kunt verwachten.

Die heeft daar gewoon maling aan en dat is op zich wel een goede eigenschap.
 
:d
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven