Fitness Seller

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Hehe. Wel grappig. Amanda hefet vrij dunne beentjes, maar ze moest wel lachen om 1 van de foto's van de meet. Ze zegt gewoon rustig. Die prettyboy heeft dunnere benen als mij:)
 
Hehe. Wel grappig. Amanda hefet vrij dunne beentjes, maar ze moest wel lachen om 1 van de foto's van de meet. Ze zegt gewoon rustig. Die prettyboy heeft dunnere benen als mij:)

:roflol:
In dit geval gaat het normaal gesproken al geen steek houdende argument van jaloezie ook niet op.
 
:roflol:
In dit geval gaat het normaal gesproken al geen steek houdende argument van jaloezie ook niet op.

Hehe nee hoor. Amanda wil juist graag wat flinkere benen. En nee, ik ben niet jaloers op mooie jongens:)
Ik wil niet eens moi zijn. Liever lelijk zoals nu:D
 
'Modellen' hebben dat schijnbaar niet nodig.

Sean Cassidly... van strengthNet loopt met 58,5 cm benen rond, terwijl z'n upperbody zeker een degelijke massa heeft bij een goede riptheid.
 
vanavond moet je kijken om half 8 zie je botjebuilder met amanda geilen en dan valt brian hem aan dacht ik
 
ja mannnnnnnnnnn
 
What the ****,

Botjebuilder is die Butler??? Das nieuw voor mij :D
 
vanvond jongens komt king jaap weer op jensen met huishoudster palma en die blacka vislip iedreen kijkennnnnnnnnnnnnnnnnn
 
blacka vislip :D
 
Brian valt hem niet aan...

dat met Amanda klopt wel :D

Brian gaat gewoon schreeuwen/gooien met alles/huilen/zelfmoord dreigen. En zo hoort het! Botjebouwer moet met zijn vettige klauwen van zijn sletje afblijven, HELEMAAL PARAH BRADDAH!!.
 
Dat jullie hier serieus na kunnen kijken.
Na 5 min irriteer ik me zo aan deze mensen.
 
vanavond kijken dus:D
 
bryan gaat trio doen met botje bouwer en amanda... zijn anaalkunsten worden niet uitgezonden ben ik bang!
 
Back
Naar boven