AndroidHealthClinic

De gouden kooi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou, botje, ik had toch wel iets verwacht. "Je weet toch dat ik mysterieus ben?".

Haha, maak Brainless helemaal para!
 
breedgeschouderde dimitri hahahhahaha
 
'Modellen' hebben dat schijnbaar niet nodig.

Sean Cassidly... van strengthNet loopt met 58,5 cm benen rond, terwijl z'n upperbody zeker een degelijke massa heeft bij een goede riptheid.

Wow, ik heb al 53cm :o....

Ik kan trouwens echt geen 10 seconden naar dat programma kijken, ik begrijp niet dat sommigen van jullie er helemaal "in" zitten. Het wekt totaal niet m'n interesse.
 
Het is jammer dat je niet alles te zien krijgt :eyebrow:
Indd, want er is indd meer gebeurt in het donker, want niet op beeld is gekregen! :eyebrow:

Heeft Bot scheenbeschermers en kniestraps om dan? Want bij een lowkick op z'n quads kun je een rolstoel met een knuppeltje laten aanrukken.
Heb geloof ik genoeg lowkicks tijdens m'n thaibox periode gehad om te weten dat die trapjes van die knul me weinig doen...

Hoeveel zou hij betaald hebben voor die uitspraak?
Zeg appelvlap, post eerst eens ff een foto van jezelf HELD...
 
@Botjebuilder: vertel eens dan:D
 
Voor iedereen die Jaap gaaf vind, of denkt dat ie gewoon een goed spel aan het spelen is, of gewoon voor iedereen iets anders voelt dan medelijden voor dit beschadigde, vol zelfhaat zittende kleine kind, het volgende filmpje:

Jaap na videoboodschap van zijn moeder

YouTube - Emo-Jaap na videoboodschap van zijn moeder

Nu nog het verhaal achter Huub en waarom hij zo'n verstoord persoon is geworden en het mag duidelijk dat degene die bij dit soort dingen als sterkste spelers worden gezien in het echt het meest zielige achtergrond verhaal hebben
 
:roflol: wow die jaap heeft iets met het woorde 'facking'? misschien krijgt hij een euro per keer dat hij het zegt? :p

wat een stomme aansteller zeg, "ik heb zoveel meegemaakt" damn. oke het is k*t als je dingen meemaakt maar (bijna) iedereen maakt wel erge dingen mee. deal with it en ga door met je leven.
 
Heeft Bot scheenbeschermers en kniestraps om dan? Want bij een lowkick op z'n quads kun je een rolstoel met een knuppeltje laten aanrukken.

:roflol::roflol::roflol:

Hehe. Wel grappig. Amanda hefet vrij dunne beentjes, maar ze moest wel lachen om 1 van de foto's van de meet. Ze zegt gewoon rustig. Die prettyboy heeft dunnere benen als mij:)

:roflol::roflol::roflol:

Brutal leg development.
 
Opzich niks mis met een MMV trio (wil ik nog weleens doen), maar dan wel met een mooi geil chicky en die andere gast ongemoeid laten.

Maar Bot, wil jij met een andere kerel een vrouwelijke vuilniszak nken?
 
iemand een fimpje met botje en amanda. Kan het vaak niet zien omdat ik op dat tijdstip aan het trainen ben.
 
jah filmpje
?????
 
Voor iedereen die Jaap gaaf vind, of denkt dat ie gewoon een goed spel aan het spelen is, of gewoon voor iedereen iets anders voelt dan medelijden voor dit beschadigde, vol zelfhaat zittende kleine kind, het volgende filmpje:

Jaap na videoboodschap van zijn moeder

YouTube - Emo-Jaap na videoboodschap van zijn moeder

Nu nog het verhaal achter Huub en waarom hij zo'n verstoord persoon is geworden en het mag duidelijk dat degene die bij dit soort dingen als sterkste spelers worden gezien in het echt het meest zielige achtergrond verhaal hebben

:roflol: :roflol:

Ain't that the truth. Die gasten moeten toch gewoon issues hebben om jezelf zo ontzettend te prostitueren op de commerciele televissie.
 
Indd, want er is indd meer gebeurt in het donker, want niet op beeld is gekregen! :eyebrow:


Heb geloof ik genoeg lowkicks tijdens m'n thaibox periode gehad om te weten dat die trapjes van die knul me weinig doen...


Zeg appelvlap, post eerst eens ff een foto van jezelf HELD...

Ik probeer alleen te zeggen dat brian je outbuffed op alle fronten.
 
Ik ving ook iets op over 2 breedgeschouderde personen. De enige met brede schouders in heel die toko is Jaap.
 
Bedoel je te zeggen dat jaap zijn bouw wel wat van die van jou weg heeft, grijp?
 
Bedoel je te zeggen dat jaap zijn bouw wel wat van die van jou weg heeft, grijp?

Oordeel zelf. Ben jij meer van de Brian/Botje fysiek, wakkie? Dumbbellpress je al 46 kg?

Bron: kingjaap.nl
Weging 2 (King Jaap)

3-6-2007
gewicht: 175,2 kilo
vetpercentage: 38,8% (een normaal vetpercentage ligt tussen de 8 en 20%)
vetmassa: 68 kilo
watermassa: 78,5 kilo
vetvrije massa: 107,2 kilo (alles behalve vet, hierin zit ook je spiermassa verwerkt + botten etc)

10-6-2007
gewicht: 176,1 kilo
vetpercentage: 38,6%
vetmassa: 68 kilo
watermassa: 79,2 kilo
vetvrije massa: 108,1 kilo
 
Back
Naar boven