AndroidHealthClinic

Gefeliciteerd winnaar Juni (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2003
Berichten
445
Waardering
2
De winnaar van juni (als ik me niet vergis DavyO) wordt verzocht zijn tekst en goede kwaliteit foto's te mailen naar info@muscletotaal.nl.

Hij kan zichzelf dan terugvinden op de Flex site en in het november nummer van Flex!

Mensen, ik zou het persoonlijk wel eens leuke vinden als er een vrouw wordt gekozen of in ieder geval genomineerd!
 
Davy nogmaals gefeliciteerd kerel, klasse:thumbs:.
 
Congratz Davy!
 
van harte namens de loser:D
 
Mensen, ik zou het persoonlijk wel eens leuke vinden als er een vrouw wordt gekozen of in ieder geval genomineerd![/QUOTE]

@ fromamsterdam
Volledig mee eens!!! :thumbup:

Gefeliciteerd Davy!!! :lifter::lifter::lifter:
 
congrats :thumbs:

ik hoop ooit zelf eens te winnen :o
 
Iedereen bedankt voor de stemmen en Robbert-Jan natuurlijk bedankt voor de nominatie :thumbup: :D :) :D :) :D

Ik ga volgende week eens een leuk stukje schrijven voor in de Flex en een paar goede foto's uitzoeken :study: :D Daar moet ik even goed voor gaan zitten :coffeepc:

SUPER dat ik er in November in komt te staan... in die maand ben ik namelijk ook nog eens jarig :D :D :D

@fromamsterdam : Harry mogen dit foto's zijn van de YBF NK 2006 of liever wat recenter? En hoe lang moet de tekts ongeveer zijn?
 
Netjes Davy

Iedereen bedankt voor de stemmen en Robbert-Jan natuurlijk bedankt voor de nominatie :thumbup: :D :) :D :) :D

Ik ga volgende week eens een leuk stukje schrijven voor in de Flex en een paar goede foto's uitzoeken :study: :D Daar moet ik even goed voor gaan zitten :coffeepc:

SUPER dat ik er in November in komt te staan... in die maand ben ik namelijk ook nog eens jarig :D :D :D

@fromamsterdam : Harry mogen dit foto's zijn van de YBF NK 2006 of liever wat recenter? En hoe lang moet de tekts ongeveer zijn?

Graag gedaan Davy, je bent een goede natural atleet met heel veel interesse en toewijding...dus dan verdien je het ook een keer:thumbs:.
Heb al genoeg goede workout laatst van je voorbij zien komen, zullen ook leuk
staan bij het artikeltje denk ik;).

En kwa tekst.....maak er gewoon twee hele pagina's van dat vindt Harry wel goed en waarschijnlijk scheelt dat nog een paar extra lezers:study::D.
 
gefeliciteerd DAVYO!

ik zal uitkijken naar de komende flex!!!
 
Gefeliciteerd, ben benieuwd naar het verhaal van je. Ga het zekers lezen
 
gefeliciteerd davy0 en succes verder....
 
helemaal top davy, zeker dubbel en dwars verdiend hard voor geknokt!
 
Back
Naar boven