Fitness Seller

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Gaat dat schreeuwwijf eruit...

hoe werkt dat stemmen eigenlijk. Snap er niets van
 
Haar kuiten zijn dikker als de bovenbenen van Dimitri:D

Sorry kerel, kon het niet laten!
 
Dit hele concept is gefundeerd op een cokeroes van zogenaamde 'sterren' bij Tien. :roflol:
 
Eindelijk van die Ito verlost !!

Elke keer als ik dat "Does !!!" hoorde, gingen me haren overeind staan.
Beter dat je haren overeind gaan staan dan iets anders :roflol:


Nu nog wachten tot het hele programma van de buis word geflikkerd :cool:

Je kan je tv gewoon op een andere zender zetten hoor!

Of ooooo WACHT FF!!!!!!!! Je vriendin heeft thuis gewoon de touwtjes in handen en dus ook de afstands bediening! En zij kijkt de gouden kooi! Haha verpilicht mee kijken dus ahhhh :sukkeltje:


hehe "Kijk die kuiten dan.... van die gespierde dingen"
.......
Hij is jaloers:D
Haha daarna zei ik nog: Voor jongens is dat wel mooi, maar bij vrouwen :cool:

Haar kuiten zijn dikker als de bovenbenen van Dimitri:D

Sorry kerel, kon het niet laten!

Ik kan je zwart maken op de nederlandse tv he ;)

hahaha geintje bro :D
 
Ik kan je zwart maken op de nederlandse tv he ;)

hahaha geintje bro :D

haha wat wou je doen, "jahaaa.. die richardV, gullie kennum m wel, die is heel gróóttt en ja hij is ook wel breed enzo man! ja en hij heeft een speklaagjee!! bwaaaahaha!"

daarintegen vind ik het wel grappig om de goudenkooi te kijken maar heb je amanda of nadia al gedoet?
 
Nadia lijkt op een hamster maar dat terzijde.
 
nog even wachten he botje die speklaag gaat er af he ries word een beachboy:D
 
haha wat wou je doen, "jahaaa.. die richardV, gullie kennum m wel, die is heel gróóttt en ja hij is ook wel breed enzo man! ja en hij heeft een speklaagjee!! bwaaaahaha!"

daarintegen vind ik het wel grappig om de goudenkooi te kijken maar heb je amanda of nadia al gedoet?

Een t-shirt maken met daarop de kop van RichardV afgedrukt. Verzin er een grappige tekst bij, en RichardV is niet al te blij neem ik aan. :D
 
haha wat wou je doen, "jahaaa.. die richardV, gullie kennum m wel, die is heel gróóttt en ja hij is ook wel breed enzo man! ja en hij heeft een speklaagjee!! bwaaaahaha!"

Euuu what? Was een grapje he:cool:

Richard is wel een goeie gozer, hij pikte tijdens alleen al me eten voor me neus weg samen met Testo :D
 
Een t-shirt maken met daarop de kop van RichardV afgedrukt. Verzin er een grappige tekst bij, en RichardV is niet al te blij neem ik aan. :D

Hehe, je kent mij niet zo goed:D
Ik stoor me nergens aan kerel.
Heb geen schaamte gevoel. Soms wel slecht natuurlijk:p
 
Euuu what? Was een grapje he:cool:

Richard is wel een goeie gozer, hij pikte tijdens alleen al me eten voor me neus weg samen met Testo :D

Je was zo blij met je wasbordje. Ik denk dat wil ik hem niet laten verpesten:D
Plus Testo had gewoon honger;)
 
Euuu what? Was een grapje he:cool:

Richard is wel een goeie gozer, hij pikte tijdens alleen al me eten voor me neus weg samen met Testo :D

Als je met een bak sla op schoot gaat zitten getuigd dat nou ook niet bepaald van een massa consument zijn.
 
Je ziet er skinny uit in dat overhemd Botjebouwer! Ik zou je shirt zo vaak mogelijk uit doen om Nadia te palen, want van je hoofd moet je het niet hebben!;).
 
Hehe, je kent mij niet zo goed:D
Ik stoor me nergens aan kerel.
Heb geen schaamte gevoel. Soms wel slecht natuurlijk:p

Tja, bijna 30 jaar met zo'n kop rondlopen dat maakt je hard, dat kan ik me voorstellen. :D
 
Back
Naar boven