Fitness Seller

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

Een dag later, ik had mijn rust gisteren even nodig.
Maar hij is een feit, de alesvernietigende gruwelijke DL training die ik had beloofd.
Vette PR's!

Om op te warmen even meegedaan met biervat clean&press:
iets van 12 reps in totaal of zo in 2 sets, aantikken aan grond tussen iedere rep.

DL:
12x120kg
6x160kg
3x200kg
1x240kg (YES! eindelijk, PR :D, zag eruit zoals een zware lift dient uit te zien, hij ging snel los tot onder de knie, vandaar trillend tot over de knie en boven de knie gemakkelijk tot lockout) helaas geen filmpje, dat houden jullie te goed.
2x8x170kg gingen easy, conditie is al stuk beter aan het worden.

Rack lockout van net boven de knie:
1x240kg
1x260kg
1x280kg (PR)
1x290kg (PR)
0x300kg deze kreeg ik net los van de bars maar niet doorgetrokken.

Pulldown:
10x90kg
10x90kg
14x90kg (volume PR)

Schuine buikspieren (seated bodytwist machine):
55kg 15x links, 15x rechts.
60kg 15x links, 15x rechts.
65kg 12x links, 12x rechts.

Heerlijk heavy training, geweldig om tegen de 300kg aan je rug en traps te voelen trekken en vouwen in de handen, want alles zonder straps gedaan.
 
:bow2::bow2::bow2::bow::bow::bow::thumb:

inderdaad gruwelijk. Ook die Rackpulls er nog eens achteraan :eek:
 
dikke training man! nog ff zware rackpulls na een 240 dead pff
 
congrats met je pr! prachtig!
 
Super training! Heel nette deadlift en flinke rack pulls. Ik merk dat ik weer snel die 250 moet gaan trekken, want je zit me telkens op de hielen met deadlifts.

Rack pulls zijn brutal, heb ook al de 280 net boven de knie gelift, maar 300 kreeg ik ook slechts 2 cm omhoog.
 
Super training! Heel nette deadlift en flinke rack pulls. Ik merk dat ik weer snel die 250 moet gaan trekken, want je zit me telkens op de hielen met deadlifts.

Rack pulls zijn brutal, heb ook al de 280 net boven de knie gelift, maar 300 kreeg ik ook slechts 2 cm omhoog.

De inhaalslag zal ik zo snel mogelijk proberen te maken Ruben ;)
Bij 300kg ging mijn "overload switch" aan, ik merkte net op tijd dat ik out ging gaan en ben toen gestopt met trekken aan de stang waar overigens verder toch al geen beweging meer inzat.

Vandaag een kort traininkje, tussen 2 nachtdiensten in.

Bench:
2x15x60kg
8x100kg
5x120kg (pff, wanneer gaat die slaap uit mijn lichaam)
5x140kg (aha, de spiertjes krijgen door dat er gewerkt moet worden)
3x160kg
4x160kg (Yeah, PR!)
2x160kg (derde rep met hulp)

NGBP:
5x120kg (oeps, viel bijna van de bank)
6x120kg
7x120kg
7x120kg

Het hierbij gelaten, had verder geen tijd, en spiertjes zijn al best te voelen na deze "deep impact" training.
 
potverdorie, wat ben jij toch een beest zeg. geweldig! gefeliciteerd met je pr's!

respect
 
Netjes weer Blade! Valt niet mee he dat trainen tussen nachtdiensten in.
 
pfff echt een nette dl en rackpulls!! :thumb:
 
Netjes weer Blade! Valt niet mee he dat trainen tussen nachtdiensten in.

Ik heb dat nu ook...zit in de vast wacht 7op/7af, maar vanmiddag kon ik echt niet trainen...ging om 830 slapen en werd om 12uur al wakker toen tot 13uur liggen draaien en me bed uitgezweet...pfff 3.5uur slaap is geen basis om te trainen...

Wat voor werk doen jullie eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Mechanisch operator.
Dwz. bedienen van een grote snijmachine (slitter) voor polypropylene folie.
Deze wordt op 8,4 m brede rollen aan de achterzijde geladen en dan versneden op door de klanten gewenste breedte en lengte (5 tot 14 rollen)
De machine ombouwen tussen de runs door.
Verpakkingsmaterialen voor deze rollen voorbereiden (kartonnen kernen, pallets en ander materiaal)
Kwaliteit bewaken, storingen (laten) oplossen, de packers aansturen en hier zelf ook meehelpen.
Al met al een redelijk fysieke baan, daar ik de gehele dienst sta, loop, dingen til en verplaats (elke rol wordt tussen 2 spaanplaten van 10-20kg verpakt, en deze worden met een hand op de rol geplaatst, er zit een kunstof plug in die in de kern van de rol gaat, 40-60x per uur.)

Enige rust zijn de pauzes 10-20-10min.

Door de strongmantraining krijgt mijn lichaam echter zo'n weerstand dat ik amper nog fysieke ongemakken van mijn werk ondervindt, ik merk het eerder thuis dat ik moe, slaperig en suf ben na ochtend of nachtdiensten, en dan kost trainen ook wat meer moeite.(kom wat trager op gang)
 
Leuk hé als alles zo licht en zonder moeite wordt. :D
 
Maandag 6 augustus:

Weer een normale squat dag, hoewel normaal.
Afgelopen nacht door de warmte en muggen op de slaapkamer tot 5 uur liggen te woelen en achter muggen aan zitten te jagen.
Dus een beetje gaar vandaag.

Squat:
2x10x70kg (eerste set wilde helemaal niet)
8x90kg
6x120kg (nu begint het wel lekker te gaan)
3x140kg
3x160kg
1x180kg
1x190kg (PR, van hier kniebanden gebruikt)
0x200kg (kwam onderin niet uit de zit, de stance was niet goed, te smal)

Keglift 65kg:
max. herhalingen in 1 minuut clean&press, aantikken op grond tussen de reps.
13x in 1 minuut
14x in 1 minuut
Dit pakt echt je adem weg, goede conditietraining.

Boom:
1x92,5kg
0x102,5kg (failed, mijn benen zijn te moe om nog een behoorlijke legdrive te geven)
Ben hier mee gestopt, gaat beter als ik nog wat frisser ben.

Scot curls Panatta:
10x45kg
10x50kg
8x55kg

Cable pose curls:
3x8x45kg

Daarna nog een paar pompsetjes preachercurls met EZ bar.
 
toch een mooi pr!
 
gaat goed ! jammer van je loglift en die 200kg op de squat maar je hebt een mooie PR!
 
jammer dat de 200 niet lukte maar toch is 190 ook lekker, feli!
verder mooie training :)
 
Back
Naar boven