AndroidHealthClinic

breezers boys ze bestaan nog steeds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beelzebab

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
487
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Gisteren was het weer zo ver, bij ons heb je een paar van die breezer gastjes, je ziet ze niet vaak maar als ze er zijn trainen ze alleen de biceps.

gisteren deden ze de barbell curl, aan elke kant 27,5 kg en wtf doen ze, uit beginstand laten ze hem 5 tot 10 cm zakken en weer omhoog omg... Ik erheen ik zeg jongens, mag ik erbij want wat jullie aan het trainen zijn weet ik niet maar het zijn geen biceps. Gelijk die agro gezichtjes haha. Ik zeg maak dan eens een volledige beweging... precies dat kunne jullie niet, dus of ga een andere oefening doen, of hang aan elke kant 10kg ofzo............

Ik erger me er dood aan, aan die patsertjes, hoop gewicht gebruiken maar iets goed uitvoeren homaar.... hebben jullie dit ook wel eens
 
haha, ****ing losers zijn het.

Goed dat je naar ze toe stapte :D
 
Ja bij ons zie je dat ook op de bench press. Kost wat kost 100 kilo aan de stang willen hangen om dan een kwartje rom kunnen uitvoeren. :rolleyes:
 
ach ja, hoe was je zelf in het begin :p
 
bij mij in de sportschool ook.zon vent die al 3 jaar traint ofzo met een vriend die hij voor het meest meeneemt.een stang met aan allebei kanten 10 kg.hij kon het ding nauwlijks vashouden.met die bicepscurl ging zijn vriend voor hem staan om die stang op te beuren en hij zelf gaf wat kracht.hij liet het ding ook weer met een slag omlaag komen omdat het niet anders kon.:D ik lag in een deuk.precies ook met de leg press,die gast trekt aan het ijzeren gedeelte waar je je voeten op moet zetten en die andere gast duwd het gewicht met zijn benen omhoog.:roflol: ik heb zon hekel aan die gasten.snappen ze nou echt niet dat ze beter een setje kunnen maken in hun eentje.???
 
Als je door zoiets je training laat verstoren ben je echt een heel klein ventje van binnen, kan je er niet tegen als je mensen iets met veel gewicht in hun handen ziet omdat wat jij doet dan minder lijkt voor andere mensen? Je traint toch voor jezelf? Waarom laat je anderen dan niet gewoon op hun manier trainen, je hebt er toch geen zak mee te maken? Er dan ook nog eens een topic over openen is helemaal het toppunt van jankerigheid :rolleyes:
 
Gisteren was het weer zo ver, bij ons heb je een paar van die breezer gastjes, je ziet ze niet vaak maar als ze er zijn trainen ze alleen de biceps.

gisteren deden ze de barbell curl, aan elke kant 27,5 kg en wtf doen ze, uit beginstand laten ze hem 5 tot 10 cm zakken en weer omhoog omg... Ik erheen ik zeg jongens, mag ik erbij want wat jullie aan het trainen zijn weet ik niet maar het zijn geen biceps. Gelijk die agro gezichtjes haha. Ik zeg maak dan eens een volledige beweging... precies dat kunne jullie niet, dus of ga een andere oefening doen, of hang aan elke kant 10kg ofzo............

Ik erger me er dood aan, aan die patsertjes, hoop gewicht gebruiken maar iets goed uitvoeren homaar.... hebben jullie dit ook wel eens


Ja maat ,

Erger me ook enorm aan die lui , pas stond er een een dummbbel curl te doen met 18kg hij shakete helemaal heen en weer

gebruikte alle spieren om die 18 kg omhoog te krijgen ,
ik pakte 12 kg en zei. zo moet je deze oefening doen.

en hij deed het netjes na met 8 kg.

vande week was ie erweer en was weer als eigenwijze bezig.

toen heb hem maar weggestruurt.

straks heeft ie dikke blessure en de sportschool word er op aangekeken;)
 
Ja maat ,

Erger me ook enorm aan die lui , pas stond er een een dummbbel curl te doen met 18kg hij shakete helemaal heen en weer

gebruikte alle spieren om die 18 kg omhoog te krijgen ,
ik pakte 12 kg en zei. zo moet je deze oefening doen.

en hij deed het netjes na met 8 kg.

vande week was ie erweer en was weer als eigenwijze bezig.

toen heb hem maar weggestruurt.

straks heeft ie dikke blessure en de sportschool word er op aangekeken
;)

heb je hem weggestuurd ? ben je de eigenaar van de sportschool ? zoniet , waarom stuur je hem dan weg.dat kun je toch niet maken vind ik.
 
Volgende keer moet je niets zeggen, je gaat gewoon tussen hen en de spiegel staan en je gooit er een paar indrukwekkende poses uit. Dan ga je gewoon verder met je training...
 
heb je hem weggestuurd ? ben je de eigenaar van de sportschool ? zoniet , waarom stuur je hem dan weg.dat kun je toch niet maken vind ik.

Onee ,?

Ik ben ervaren sporter en als ventje van 17 steeds zelf maar wat aanklooit

wil ik en de sportschool er niet op aangekeken worden als er wat fout gaat!
 
Onee ,?

Ik ben ervaren sporter en als ventje van 17 steeds zelf maar wat aanklooit

wil ik en de sportschool er niet op aangekeken worden als er wat fout gaat!

Porterhouse = the gym-terminator :p

Persoonlijk vind ik ook niet dat jij daar zaken mee zou hebben.
De eigenaar en de instructeurs zijn verantwoordelijk voor de leden.
Ik zou mijn neus ophalen en lekker verder doen moest er een ander lid
mij eventjes komen vertellen wat ik mocht en niet mocht doen in de gym.
 
Zo train ik altijd mn biceps en als iemand erover komt zeiken krijgt hij een roze DB op z'n POREM!
 
Porterhouse = the gym-terminator :p

Persoonlijk vind ik ook niet dat jij daar zaken mee zou hebben.

Als je over 10 jaar nog steeds bij je zelfde sportschool traint geef je me wel gelijk Robke ;)
 
Eh wait, jij heb iemand naar huis gestuurd terwijl je zelf ook niet meer dan een lid bent?
 
Gisteren was het weer zo ver, bij ons heb je een paar van die breezer gastjes, je ziet ze niet vaak maar als ze er zijn trainen ze alleen de biceps.

gisteren deden ze de barbell curl, aan elke kant 27,5 kg en wtf doen ze, uit beginstand laten ze hem 5 tot 10 cm zakken en weer omhoog omg... Ik erheen ik zeg jongens, mag ik erbij want wat jullie aan het trainen zijn weet ik niet maar het zijn geen biceps. Gelijk die agro gezichtjes haha. Ik zeg maak dan eens een volledige beweging... precies dat kunne jullie niet, dus of ga een andere oefening doen, of hang aan elke kant 10kg ofzo............

Ik erger me er dood aan, aan die patsertjes, hoop gewicht gebruiken maar iets goed uitvoeren homaar.... hebben jullie dit ook wel eens

Lekker boeiend die gasten. Laat ze toch. Regelmatig gebeurd er ook weleens, dat een van dit soort gasten naar mijn apparaat rent op het moment dat ik klaar ben en dan te proberen hetzelfde gewicht in beweging te kunnen brengen.
Tijdje geleden stond daar nog iemand goed voor paal. Die loser kreeg er echt geen milimeter beweging in, waarbij ik en nog een paar medesporters naar keken.
 
Eh wait, jij heb iemand naar huis gestuurd terwijl je zelf ook niet meer dan een lid bent?

iemand naar huis sturen en wegsturen naar leiding zit wel verschil in ;)
 
Toch wel intresant topic , haha word momenteel door 11 leden gelezen;)
 
Onee ,?

Ik ben ervaren sporter en als ventje van 17 steeds zelf maar wat aanklooit

wil ik en de sportschool er niet op aangekeken worden als er wat fout gaat!

jij word er niet op aangekeken, jij bent ook maar een simpel lid, het is de taak van de instructeurs en niet van jou.als jij je verantwoordelijk voelt voor iemand anders zou je bij ons in de sportschool elke dag problemen hebben.
 
Ja maat ,

Erger me ook enorm aan die lui , pas stond er een een dummbbel curl te doen met 18kg hij shakete helemaal heen en weer

gebruikte alle spieren om die 18 kg omhoog te krijgen ,
ik pakte 12 kg en zei. zo moet je deze oefening doen.

en hij deed het netjes na met 8 kg.

vande week was ie erweer en was weer als eigenwijze bezig.

toen heb hem maar weggestruurt.

straks heeft ie dikke blessure en de sportschool word er op aangekeken;)
:roflol: heb je coleman welleens zien curlen? die doet het vast en zeker ook fout, ja ok hij is dan wel een van de grootste mensen op deze planeet, maar hij doet het wel "fout" strict curlen is overrated.
 
Back
Naar boven