MuscleMeat

breezers boys ze bestaan nog steeds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je door zoiets je training laat verstoren ben je echt een heel klein ventje van binnen, kan je er niet tegen als je mensen iets met veel gewicht in hun handen ziet omdat wat jij doet dan minder lijkt voor andere mensen? Je traint toch voor jezelf? Waarom laat je anderen dan niet gewoon op hun manier trainen, je hebt er toch geen zak mee te maken? Er dan ook nog eens een topic over openen is helemaal het toppunt van jankerigheid :rolleyes:

T gaat er bij mij om dat die stakkers aparaten en gewichten bezet houden die ik nodig heb.
 
:roflol: heb je coleman welleens zien curlen? die doet het vast en zeker ook fout, ja ok hij is dan wel een van de grootste mensen op deze planeet, maar hij doet het wel "fout" strict curlen is overrated.

Heb jij Coleman zien trainen om dit lichaam op te bouwen...?
 
Als je door zoiets je training laat verstoren ben je echt een heel klein ventje van binnen, kan je er niet tegen als je mensen iets met veel gewicht in hun handen ziet omdat wat jij doet dan minder lijkt voor andere mensen? Je traint toch voor jezelf? Waarom laat je anderen dan niet gewoon op hun manier trainen, je hebt er toch geen zak mee te maken? Er dan ook nog eens een topic over openen is helemaal het toppunt van jankerigheid :rolleyes:

Krijg nou wat. Aapmans en ik zijn het met elkaar eens! Ik zal eerlijk toegeven dat ik mij er vroeger ook aan ergerde, maar met de tijd is mijn mening net zoals gorilla-dude geworden. Het is misschien lachwekkend, maar zijn we allemaal niet begonnen met stuntelwerk?

Soms als ze te lang staren, omdat je groter bent dan kan je ook gewoon vragen van wil je misschien meedoen? En als je dan zin hebt kan je hem of haar nog wat tips geven. Ik ben tenslotte ook blij dat 5 jaar geleden ""de grote bodybuilder" uit mijn gym mij ook heeft aangesproken en geholpen. :thumbs:

Oh ja, 1 keer ben ik compleet door de mand gevallen, toen 2 apen dachten leuk te zijn om naast mijn squatrek te gaan jumpen. Instant alpha male testosteron rage!
 
Ja bij ons zie je dat ook op de bench press. Kost wat kost 100 kilo aan de stang willen hangen om dan een kwartje rom kunnen uitvoeren. :rolleyes:

haha yup, en toen vroeg hij iemand om te spotte bij ons en toen antwoorde die gast (vrij grote gast) zoals jij bankdrukt kan ik 180 bankdrukken, gewoon minder kg's en laten zakken die stang! haha vond ik wel mooi. maar als ik dit zie bemoei ik me nergens mee.. als hij zo wil trainen mag dat van mij ;)
 
Breezers wat adviseren :rolleyes:
 
Ach man, iedereen die een oefening niet doet volgend de dbb regels is gelijk een breezer.

Arnold S ook. Ze benen waren tenslotte niet zo groot en hij had huge biceps door smokkel sets... :rolleyes:

Elk kwartaal komt wel weer zo topic voorbij.
 
toen heb hem maar weggestruurt.

straks heeft ie dikke blessure en de sportschool word er op aangekeken;)

:roflol: :roflol: wat moet die ene gast voor een ENORME loser zijn als je je laat wegsturen door een ander lid :roflol: :hahaha: dat was bij mij niet gelukt.
 
Krijg nou wat. Aapmans en ik zijn het met elkaar eens! Ik zal eerlijk toegeven dat ik mij er vroeger ook aan ergerde, maar met de tijd is mijn mening net zoals gorilla-dude geworden. Het is misschien lachwekkend, maar zijn we allemaal niet begonnen met stuntelwerk?

Soms als ze te lang staren, omdat je groter bent dan kan je ook gewoon vragen van wil je misschien meedoen? En als je dan zin hebt kan je hem of haar nog wat tips geven. Ik ben tenslotte ook blij dat 5 jaar geleden ""de grote bodybuilder" uit mijn gym mij ook heeft aangesproken en geholpen. :thumbs:

Oh ja, 1 keer ben ik compleet door de mand gevallen, toen 2 apen dachten leuk te zijn om naast mijn squatrek te gaan jumpen. Instant alpha male testosteron rage!

Ach man, iedereen die een oefening niet doet volgend de dbb regels is gelijk een breezer.

Arnold S ook. Ze benen waren tenslotte niet zo groot en hij had huge biceps door smokkel sets... :rolleyes:

Elk kwartaal komt wel weer zo topic voorbij.

ik haat het.. maar ben het met je eens.
 
ik vind zulke gasten de max, dan heb je tenminste nog beetje superdude entertainment in de gym, lachen geblazen!
als je dan na die gasten begint te benchen, zie je ze zulke ogen trekken ,zalig gewoon!
 
Jezus wat sneu om iemand van 17 weg te sturen. Die jongens zijn gewoon lekker aan het trainen op hun manier. Waarschijnlijk weten ze niet beter. Dat ze zich weg laten sturen door zo'n betweter :roflol:
 
vind het irritant, kan me door het lachen niet meer concentreren op m'n eigen trainingen
 
haha. bij ons in de gym wordt dat dus echt niet gepikt. Zeker als de instructeur het ziet.. :roflol:

Cheated bb curls werken wel. Alleen een rom van 5-10cm is echter wel belachelijk ja
 
:roflol: :roflol: wat moet die ene gast voor een ENORME loser zijn als je je laat wegsturen door een ander lid :roflol: :hahaha: dat was bij mij niet gelukt.

Echt hé als zo'n sjappie mij zou naar de balie sturen kreeg ie garantie een dumbbell op zen neus.

Als je je zo stoort aan mensen moet je dringend oogkleppen kopen, als ik ga trainen kijk ik enkel naar men trainingspartner en mezelf, tussen setjes door zit ik wel es naar andere mensen te kijken maar kga er niet naartoe om te zeggen dit of dat moet je zo doen, iedereen doet zen eigen ding. Je kan wel mensen tips geven enzo, kijken hoe ze erop reageren maar om mensen weg te sturen? lol wie denk je dat je bent? Ik doe zelf men oefeningen vrij strikt en met niet teveel gewicht maar om iemand zo te behandelen, pff. Als ik zo'n idioten zie stuntelen laat ik ze maar doen zolang ze mij maar niet in de weg lopen.

Doet me denken aan wat oudere kerel in men vorige gym, hij trainde al zooolang en had zoooveel ervaring en toch benchte ie 80kg, squatte of deadlift hij nooit. Military press had ie nog niet van gehoord. Je zag het bijna niet dat ie trainde maar hij ging iedereen wel commentaar geven op wat ze deden. Jaja :rolleyes:
 
Ik train split, train geen benen want ik voetbal, eet drop als favoriete koolhydraat, leg de nadruk op mijn borst en biceps, heb diamantoorbellen, een tribaltattoo, ga 4x per week tilt uit, leef zo catabool als mijn 3x per dag voedingsschema toe laat, doe LTS zwakstroom en heb een gemiddelde ROM van 30%...

Ben ik nu een BrEeZaH?
 
Ze waren gewoon de bovenkant bicep aan het trainen man! partial reps zijn bruut voor de bovenkant bicep je weet tochh?
 
Ja maat ,

Erger me ook enorm aan die lui , pas stond er een een dummbbel curl te doen met 18kg hij shakete helemaal heen en weer

gebruikte alle spieren om die 18 kg omhoog te krijgen ,
ik pakte 12 kg en zei. zo moet je deze oefening doen.

en hij deed het netjes na met 8 kg.

vande week was ie erweer en was weer als eigenwijze bezig.

toen heb hem maar weggestruurt.

straks heeft ie dikke blessure en de sportschool word er op aangekeken;)

wat is dit voor een onzin? :p

Bij de meeste gyms tekenen leden ervoor dat ze zelf verantwoordelijk zijn, mochten jullie dat niet hebben zou ik dat maar eens snel doen.

Goed dat je iemand erover aanspreekt dat wel, maar als hij je tip niet opvolgt is dat zn eigen probleem. Besides, zolang het maar een beetje cheaten is maakt het weinig uit :) zodra het er ongezond uit gaat zien.....
 
ik ben nu onlangs begonnen fitnessen..
Als ik nu een oefening verkeerd doe, maar denk dat et juist is. Kan ik volgende keer wss iets meer gewicht drukken, toch is het verkeerd hé :P
Dan heb ik persoonlijk liever dat iemand die der meer van kent me komt zeggen dat ik verkeerd bezig ben...
Ik neem alle tips die ik daar krijg vriendelijk aan :P
maar zal me nooit laten wegsturen door een ander lid..
 
Echt hé als zo'n sjappie mij zou naar de balie sturen kreeg ie garantie een dumbbell op zen neus.

Typisch de reactie van een AS-spuitende breezah die geen tips van ervaren sporters aan wil nemen ......:rolleyes:


:roflol:
 
Back
Naar boven