MuscleMeat

Weightgainers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vision

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2004
Berichten
58
Waardering
0
Ik ben nu bijna door mij 5 kilo weight grainer van Body & Fit heen (eigen merk van hun). Dus nu wil ik eigenlijk weer wat nieuwe bestellen. Alleen twijfel ik of ik weer dezelfde neem.

Ik drink deze shakes met volle melk, heb het namelijk nodig om snel gewicht aan te komen. Ik drink de shakes bovenop de gewone voeding.

Waarom ik twijfel is omdat de shakes er soms gewoon bijna weer uitkomen, omdat ik het gewoon ranzig spul vind. Ik vroeg me gewoon af of er ook wat Weight grainers op de markt zijn die wat minder smaak hebben en makkelijker weg te drinken zijn.

Verder zit er 370 cal per 100 gram in, maar per shake is maar 40 gram aanbevolen, das behoorlijk weinig, dus ik doe 60 gram per shake x 3 shakes per dag. Zijn er nog sterkere grainers te krijgen?

Dan vroeg ik me ook nog af of er supplementen zijn in de vorm van pilletjes die het aanzetten van lichaams gewicht makkelijker maken?

Heel erg bedankt alvast!
 
1: het is Gainers inplaats van grainers;)

2: er zijn zat andere merken, die je ken nemen, die of beter smaken en waar andere hoeveelheden in zitten.
Gewoon eff op de site van de sponsors van deze site kijken en je komt wel wat tegen.

Maar die volle melk zou ik toch niet nemen. tenzij uit eindelijk een bolletje vet wilt worden.
 
Uiteraard zijn er ' sterkere' shakes maar wat voor de een goed werkt, werkt niet automatisch net zo op een ander. Let wel op dat de carbs in weightgainers vaak voor een groot deel uit suikers bestaan dus let er een beetje op. Weightgainer gebruiken levert vaak ook een 'vetlaagje' op trouwens.
Zelf heb ik Lean Gainer 2 gebruikt 50%-50% eiwitten/carbs en bijna geen suikers maar toch na een maandje lichte vettoename.

Verder gewoon bruut vreten om aan te komen..............
 
1: het is Gainers inplaats van grainers;)

2: er zijn zat andere merken, die je ken nemen, die of beter smaken en waar andere hoeveelheden in zitten.
Gewoon eff op de site van de sponsors van deze site kijken en je komt wel wat tegen.

Maar die volle melk zou ik toch niet nemen. tenzij uit eindelijk een bolletje vet wilt worden.


Ow ik dacht grainers, afgeleid van het woord grainen. Mijn fout;)

Ik heb wel op die sticky's gekenen van de sponsors, alleen blijft lastig om te kiezen. En mischien dat iemand anders zelfde ervaringen heeft met de gainer (;)) die ik nu ook gebruik.

Zou halfvolle melk al beter zijn? Der zit op het moment echt erg weinig vet op me lichaam dus dat beetje vet kan voor mij op dit moment weinig kwaad denk ik, ik ben net aan het opknappen van pfeiffer dat ik 8 maanden heb gehad, en dat heeft een hoop van mijn lichaam gevraagt vandaar dat ik snel wat meer vlees op mijn botten weer wil hebben.:p Ben er namelijk echt kilo's op kwijtgeraakt.
 
Neem het met water of magere melk. Je drinkt de gainer om aan te zetten en niet de melk. Magere melk lost ook beter op en smaakt beter. UIteraard flink trainen erbij en ETEN!!!!!!!!
 
Neem het met water of magere melk. Je drinkt de gainer om aan te zetten en niet de melk. Magere melk lost ook beter op en smaakt beter. UIteraard flink trainen erbij en ETEN!!!!!!!!


Trainen ben ik aan het opbouwen, ik ben nog steeds erg snel moe. Het veel eten probeer ik ook, lukt steeds beter. Ik zal inplaats van volle melk halfvolle magere melk proberen.

Ik zag deze weight gainer te staan: XXL no nonsense nutrition

Kent iemand deze en past dat bij mijn doel?
 
ik heb ook al enkele weight gainers gehad:
Isopure mass van Natures best: Te zoet naar mijn mening en ik drink heeeeeeel graag zoet (vanille, framboos en chocolade).
Super mega mass 2000 van Weider (vanille): ni te zuipen
Mass gainer van maximize (vanille): Lekker, na een weekje drink je het zelfs graag!
Maar eet ook nog goed erbij. Pak vaak nog carbo power drankjes (400 kcal per halve liter) en cashewnoten!
 
Lean Gainer van Interactive ;)
 
ik heb ook al enkele weight gainers gehad:
Isopure mass van Natures best: Te zoet naar mijn mening en ik drink heeeeeeel graag zoet (vanille, framboos en chocolade).
Super mega mass 2000 van Weider (vanille): ni te zuipen
Mass gainer van maximize (vanille): Lekker, na een weekje drink je het zelfs graag!
Maar eet ook nog goed erbij. Pak vaak nog carbo power drankjes (400 kcal per halve liter) en cashewnoten!


Die ik nu heb is ook echt erg zoet, ik drink de hele mengbeker in 2 x helemaal leeg zodat ik het niet telang proef. Die carbo power drankjes waar je het over hebt, kan ik die gewoon in de supermarkt vinden? Ik ga morge cashewnoten halen, kan ik mooi zo'n zakje opeten tijdens het werk;)

Die mass gainer van maximize waar je het over hebt, ik denk dat ik die ga proberen, als die echt zo lekker als je beschijft:p vraag me alleen af waar ik die kan krijgen, hij staat niet op de site van body & fit.

Maar om op het idee van de cashewnoten verder te brijen... Zijn er nogmeer van die tussendoortjes die je lekker op kan eten tijdens werk of bijvoorbeeld autorijden?
 
Maar om op het idee van de cashewnoten verder te brijen... Zijn er nogmeer van die tussendoortjes die je lekker op kan eten tijdens werk of bijvoorbeeld autorijden?

Gekookte eitjes, muesli repen, rijstwafels, broodje kalkoenfilet, melk, ...
 
Bwa ikheb thuis Mutant mass mja de crabs zijn bijna allemaal suikers

maar 2 shepkes is 1030 kcal best veel als het waar is

,maar het lost bijna niet op dus je bent gewoon klonters aant slikken en het is met een zak van 7 kilo dus daar zit ik dan
 
ikheb die van powersupplements voor na de training
 
Check deze, is de beste WG die momenteel verkrijgbaar is. Zitten geen suikers in. Als je echt bijna niet aankomt (ecto) kan je er een nemen waar wel suikers inzitten, die zijn vaak iets goedkoper. Maar zoveel scheelt het ook weer niet.
 
Check deze, is de beste WG die momenteel verkrijgbaar is. Zitten geen suikers in. Als je echt bijna niet aankomt (ecto) kan je er een nemen waar wel suikers inzitten, die zijn vaak iets goedkoper. Maar zoveel scheelt het ook weer niet.


Ik kom dus erg moeilijk aan, inderdaad ecto. Raad je me dan nogsteeds het product uit je link aan? Of denk je dat het beter is die goedkopere te nemen met suiker?
 
Ik kom dus erg moeilijk aan, inderdaad ecto. Raad je me dan nogsteeds het product uit je link aan? Of denk je dat het beter is die goedkopere te nemen met suiker?

hij linkt iedereen naar xxl-nutrition;)
 
Ik snap hier toch ergens iets niet zo goed...

De "beste" weight gainer die men hier aanbeveeld bestaat voor 50% uit havermoutmeel en 50% maltodextrine en kost 17 euro voor 1 kg.

Een zakje havermout van 0,5kg bestaat voor 100% uit havermout :rolleyes: en kost 0,5 euro.

Die maltodextrine gaat heus het verschil niet maken hoor. Gooi gewoon wat havermout in een blender met wat proteïne erdoor.;)
 
Ik snap hier toch ergens iets niet zo goed...

De "beste" weight gainer die men hier aanbeveeld bestaat voor 50% uit havermoutmeel en 50% maltodextrine en kost 17 euro voor 1 kg.

Een zakje havermout van 0,5kg bestaat voor 100% uit havermout :rolleyes: en kost 0,5 euro.

Die maltodextrine gaat heus het verschil niet maken hoor. Gooi gewoon wat havermout in een blender met wat proteïne erdoor.;)

Je hebt wel een beetje gelijk, alleen vind ik havermout dus helemaal niet te pruimen. En ik heb het liever kant en klaar dan er zelf vanalles doorheen te gooien waar ik de balle verstand van heb;)
 
Ik snap hier toch ergens iets niet zo goed...

De "beste" weight gainer die men hier aanbeveeld bestaat voor 50% uit havermoutmeel en 50% maltodextrine en kost 17 euro voor 1 kg.

Een zakje havermout van 0,5kg bestaat voor 100% uit havermout :rolleyes: en kost 0,5 euro.

Die maltodextrine gaat heus het verschil niet maken hoor. Gooi gewoon wat havermout in een blender met wat proteïne erdoor.;)


Niet de weightgainer bestaat uit 50% uit havermoutmeel en 50% maltodextrine maar de koolhydraten in de weightgainer. De weightgainer bestaat uit eiwitten, koolhydraten, MCT Olie, vitamine en mineralen. Das een groot verschil natuurlijk.
 
Ik kom dus erg moeilijk aan, inderdaad ecto. Raad je me dan nogsteeds het product uit je link aan? Of denk je dat het beter is die goedkopere te nemen met suiker?

Als je moeilijk aankomt, dus ook moeilijk vet aankomt, kan je net zo goed een iets goedkopere nemen met wat meer suikers.
 
Je hebt wel een beetje gelijk, alleen vind ik havermout dus helemaal niet te pruimen. En ik heb het liever kant en klaar dan er zelf vanalles doorheen te gooien waar ik de balle verstand van heb;)

Jij snapt het. 2 grote scheppen in een shakebeker, wat melk of water er bij, schudden en klaar. En het is nog lekker ook. Wat wil een mens nog meer.. ;)
 
Back
Naar boven