Fitness Seller

Nederlandse homoband gigantische hit op YouTube

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
HLN.be: music - Nederlandse homoband gigantische hit op YouTube (556265)

De Nederlandse band Bearforce1 is een immense hit op internet. De videoclip van de debuutsingle van de groep, die bestaat uit vier potige homo's, is op YouTube binnen twee dagen al meer dan 200.000 keer bekeken. Dat is vooral te danken aan lyrische berichten die de populaire Amerikaanse showbizzblog PerezHilton.com aan de groep heeft gewijd.

PerezHilton.com trekt dagelijks miljoenen bezoekers. De webmaster van de site - eveneens een notoir homo - staat bekend om zijn voorliefde voor obscure Europese bands. Eerder maakte hij onder meer de Britse artiesten Mika en Amy Winehouse bekend bij het Amerikaanse publiek.

Bearforce1 bestaat uit drie Nederlandse mannen en een Ier. De vier leerden elkaar kennen tijdens een vakantie in New York. De naam van de groep verwijst naar de fysiek van de mannen: in homokringen staan stoere, harige mannen bekend als 'beren'. Naar eigen zeggen is de groep de eerste 'berenband' ter wereld.

De debuutsingle van het gezelschap, die werd gelanceerd tijdens de Amsterdamse Gay Pride, bevat samples van artiesten als Donna Summer en Dead or Alive. In de clip die op YouTube te zien is, rollebollen de vier mannen over het strand en plonzen ze verleidelijk in een zwembad. (anp/hln)

YouTube - Bearforce1 videoclip
 
jemig, dit is idd wel megagay.
Kijk is vanaf precies 2min :roflol:
 
Dutch pride :cool:
 
:gay:

zouden ze er nog btje aan verdienen ook? zou wel knap zijn met zo'n bagger nr.
 
wat een mietjes :roflol::roflol:
 
Wow, Nederland word dadelijk alleen nog maar geasocieerd met homo's. Die openbaring zoals die belachelijke homo parades, bandjes zoals dit moeten echt verboden worden. Ongelofelijk het zal je zoon maar zijn...
 
Haha, best grappig en tja ieder zijn eigen, zolang ze maar van me afblijven ;) .
 
In de DBB gallery zouden ze iig wel furore maken.
 
de musclebeertjes?
 
Haha, best grappig en tja ieder zijn eigen, zolang ze maar van me afblijven ;) .

Een homocoïtusuele collega van me hier op het werk vraagt of je foto hebt, want je kunt dat wel roepen maar hij zegt voor 99% dat je niet in de smaak valt :o


Roxxe : hahaha karmawaardig
 
Wow, Nederland word dadelijk alleen nog maar geasocieerd met homo's. Die openbaring zoals die belachelijke homo parades, bandjes zoals dit moeten echt verboden worden. Ongelofelijk het zal je zoon maar zijn...

:who:
 
die met de tattoo's was musclebear dus als ik het goed begrijp? welke was Ghostrider dan?
 
Wow, Nederland word dadelijk alleen nog maar geasocieerd met homo's. Die openbaring zoals die belachelijke homo parades, bandjes zoals dit moeten echt verboden worden. Ongelofelijk het zal je zoon maar zijn...

Wow...homofobie op een bodybuilding forum, dat gaat echt niet samen kerel:o
 
Wow...homofobie op een bodybuilding forum, dat gaat echt niet samen kerel:o

HOU JE BEK NERD!!! BODYBUILDING IS DE MEEST MANNELIJKE SPORT DIE BESTAAT.. KAN JIJ ME IETS MANNELIJKERS VERTELLEN DAN IN EEN STRING OP EEN PODIUM STAAN TERWIJL ANDERE MANNEN JE BEOORDELEN? DACHT IK OOK!
 
ericr , mrj , dj phreak en mikki verkleed als man :S?
 
Een homocoïtusuele collega van me hier op het werk vraagt of je foto hebt, want je kunt dat wel roepen maar hij zegt voor 99% dat je niet in de smaak valt :o


Roxxe : hahaha karmawaardig

Enge collega, en nope never post shit of you on the internet it will come back to ya :D .
 
Hoe meer homo's hoe beter, dan heb ik namelijk alle vrouwtjes voor mezelf alleen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven