AndroidHealthClinic

spiertje zn vrienden rappen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

schuif aan de kant, als je me ziet is een probleem
weiger je mee te werken ga ik dwars door je heen
, moeilijke tijden en het leven word niet beter
je staat nergens ingeschreven ben niet ziekefonds verzekerd en het
lijkt alsof je leven zogenaamd vervloekt is je, word helemaal leip van de openstaande boetes
werkloosheid is een feit shit is erg man
dus ik, pak de mic en ik maak er werk van
jonge lul niet (kowed) dit is die Westside spit shit

:roflol:
 
Laat de (extreem rechtse) aanhang van Barca maar niet zien dat hij in dit shirt loopt. Dan is het heel snel over met z`n grote waffel.
Altijd dat zielige geleuter van die groepies wordt je ook zo moe van.
Ze hebben alle kansen. Probeer het is in Oost-Europa, dan smeek je om Nederland en z`n volk.
 
Het is gewoon tuig wat vernietigd dient te worden. Ze weten wel altijd de weg naar de uitkeringsinstanties te vinden.
 
Ik vraag me werkelijkwaar af wat hun hier nog doen? Als je het echt zo k*t vind, en je geboorteland is zoveel beter, waarom blijf je hier dan in godsnaam? Als ik in bijvoorbeeld Rusland zou wonen, en ik vond het daar k*t, zou ik zo weer terug in Nederland zijn.
 
omg, dat zijn ze hoor!!

ik zeg niks.. :roflol:
 
veel blabla met z'n scooter posse :stfu:
 
Precies zo typisch nederlanders he
Vrijheids van meningsuiting dit en dat maar alleen voor nederlanders
Alleen nederlanders mogen klagen ofniet? Allochtonen mogen natuurlijk geen kritiek uiten ofniet
Zoals ik al zei typisch nederlands, net zoals Salah Edin met zijn het land van, die de problemen in nederland aan de kaak probeert te stellen en gelijk iedereen ga terug naar je eigen land als het je niet bevalt.
Yech tfoe op die dubbele moraal die sommige nlers hebbem
 
Kleine kinderen. Laat ze lekker, oud-west is toch al naar de klote.
 
En trouwens waar kk en ze over nederland he?
Ze ******** over de nederlandse regering, net zoals ongeloofelijk veel nederlanders doen
 
Precies zo typisch nederlanders he
Vrijheids van meningsuiting dit en dat maar alleen voor nederlanders
Alleen nederlanders mogen klagen ofniet? Allochtonen mogen natuurlijk geen kritiek uiten ofniet
Zoals ik al zei typisch nederlands, net zoals Salah Edin met zijn het land van, die de problemen in nederland aan de kaak probeert te stellen en gelijk iedereen ga terug naar je eigen land als het je niet bevalt.
Yech tfoe op die dubbele moraal die sommige nlers hebbem

Zij zeggen wat ze denken en wij ook.
 
Precies zo typisch nederlanders he
Vrijheids van meningsuiting dit en dat maar alleen voor nederlanders
Alleen nederlanders mogen klagen ofniet? Allochtonen mogen natuurlijk geen kritiek uiten ofniet
Zoals ik al zei typisch nederlands, net zoals Salah Edin met zijn het land van, die de problemen in nederland aan de kaak probeert te stellen en gelijk iedereen ga terug naar je eigen land als het je niet bevalt.
Yech tfoe op die dubbele moraal die sommige nlers hebbem

ofniet he?

rustug.
 
leuke intro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vinden ze het gek dat een winkel eigenaar hun scheef aankijkt als ze met bivakmutsen op clips gaan maken en stoer gaan liggen doen blabla...

Als ze gewoon normaal doen en niet zo wannabe gangster/thuglife dan doen die winkeliers ook normaal...dus :stfu:
 
Precies zo typisch nederlanders he
Vrijheids van meningsuiting dit en dat maar alleen voor nederlanders
Alleen nederlanders mogen klagen ofniet? Allochtonen mogen natuurlijk geen kritiek uiten ofniet
Zoals ik al zei typisch nederlands, net zoals Salah Edin met zijn het land van, die de problemen in nederland aan de kaak probeert te stellen en gelijk iedereen ga terug naar je eigen land als het je niet bevalt.
Yech tfoe op die dubbele moraal die sommige nlers hebbem

En als een nederlander naar marokko zou emigreren en daar ging klagen over de regering word hij zeker liefdevol omhelsd :o ?
 
Allochtonen mogen natuurlijk geen kritiek uiten ofniet
Zeker wel, maar klagen over openstaande boetes en geen ziektekostenverzekering hebben is gewoon sneu. Wat doe je nog in Nederland als het hier zo moeilijk is om te leven. Ik krijg meer het idee dat deze gasten gewoon geen zin hebben om normaal te doen. Laat ze dan lekker ergens anders de boel verzieken. Of zouden ze echt hun best doen? :roflol:
 
Nederlander is een Nederlander, die mag klagen over zijn Nederland.
Dit volk begint stoer te praten ik ben marrokaan en dat blijf ik bla bla.. ga dan weer naar je land en ga daar klagen en "ten strijd".
 
Nederlander is een Nederlander, die mag klagen over zijn Nederland.
Dit volk begint stoer te praten ik ben marrokaan en dat blijf ik bla bla.. ga dan weer naar je land en ga daar klagen en "ten strijd".
Idd, bek houden of oprotten.
 
Hmmm, wat zijn we weer kinderachtig jongens, ongelofelijk. Hier kan ik dus niet tegen.

Het is een mooi lied moet ik zeggen. De tekst is trouwens ook niks mis mee, het is een vrij land dacht ik of niet??? laat ze dan lkkr. Wat als die geert zijn mening weer eens geeft over de islam, dan zitten jullie toch ook niet zo te kken. Het is idd zoals spiertje zegt, het lijkt erop dat de vrijheid van meningsuiting alleen voor de Nederlanders geldt en niet voor mensen uit een ander land. Te triest voor woorden.
 
Hmmm, wat zijn we weer kinderachtig jongens, ongelofelijk. Hier kan ik dus niet tegen.

Het is een mooi lied moet ik zeggen. De tekst is trouwens ook niks mis mee, het is een vrij land dacht ik of niet??? laat ze dan lkkr. Wat als die geert zijn mening weer eens geeft over de islam, dan zitten jullie toch ook niet zo te kken. Het is idd zoals spiertje zegt, het lijkt erop dat de vrijheid van meningsuiting alleen voor de Nederlanders geldt en niet voor mensen uit een ander land. Te triest voor woorden.
Precies, net zoals salah edin Deze man
YouTube - Salah Edin - Het Land Van...

Hij had een tegennummer van lange frans en baas zn land van had gemaakt
Om de problemen die nederland heeft aan het licht te brengen. heel ****ing nederland stond klaar met zn oprotten naar zn eigen land,laat die mensen maar lekker zelf opflikkeren naar het buitenland
Zoals hij al zegt: land van vrijheid...is een masker op het gezicht
 
Back
Naar boven