AndroidHealthClinic

Met wat mengen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mosquitos

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
451
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
100kg
Ik eet graag wel eens een koude schotel maar meestal is dit gemengt met een kwak mayonaise dat dan eigenlijk weer niet zo goed is :eek:

Weten jullie geen alternatief voor mayonaise om met uw koude schotel te mengen aub?
 
Wat versta je onder een koude schotel? en het liefste ketchup en als je echt mayo wil dan maar diet/light mayo!
 
natuurlijk, vinaigrette (beetje olie en azijn, peper en zout, eventueel beetje groene tabasco), veel lekkerder dan mayonaise en consoorten!
 
Wat versta je onder een koude schotel? en het liefste ketchup en als je echt mayo wil dan maar diet/light mayo!

Een mix van groenten...
Ik weet niet hoe ze dat in nederland dan noemen :o
 
koude groente of sla schotel ;) als ik dat eet neem ik naturel dressing. een klein beetje voor de smaak. maar mayo bij de groente? hahaha viezerik :D
 
Ik eet graag wel eens een koude schotel maar meestal is dit gemengt met een kwak mayonaise dat dan eigenlijk weer niet zo goed is :eek:

Weten jullie geen alternatief voor mayonaise om met uw koude schotel te mengen aub?

yogonaise ;)
 
Bedankt voor de reply's.
Ik ga ze zeker uitproberen :thumbs:
 
natuurlijk, vinaigrette (beetje olie en azijn, peper en zout, eventueel beetje groene tabasco), veel lekkerder dan mayonaise en consoorten!

T'is al een tijdje geleden maar zou graag toch even willen terugkomen op dit...
Welke azijn gebruiken jullie aub?
Toch gene alcoholazijn? Want alcohol is toch slecht.
 
De hoeveelheid is bijna te verwaarlozen
 
Ga gewoon naar de Lidl, daar heb je nu light dressings in alle smaken en geuren.
Kost geen poep en haast geen kcal.
 
T'is al een tijdje geleden maar zou graag toch even willen terugkomen op dit...
Welke azijn gebruiken jullie aub?
Toch gene alcoholazijn? Want alcohol is toch slecht.

Tip:

- scheutje Balsamico azijn
- scheutje olijfolie (xtr. vrg.)
- wat honing
- grof gemalen peper en zeezout

Door elkaar hosselen en over slaatje kappen. Is super lekker.
 
Ik eet graag wel eens een koude schotel maar meestal is dit gemengt met een kwak mayonaise dat dan eigenlijk weer niet zo goed is :eek:

Weten jullie geen alternatief voor mayonaise om met uw koude schotel te mengen aub?

Yogonaise (5%) van Effi of Becel. Heerlijk!;)
 
Back
Naar boven