MuscleMeat

spiertje zn vrienden rappen

Bezoekers in dit topic

Hmmm, wat zijn we weer kinderachtig jongens, ongelofelijk. Hier kan ik dus niet tegen.

Het is een mooi lied moet ik zeggen. De tekst is trouwens ook niks mis mee, het is een vrij land dacht ik of niet??? laat ze dan lkkr. Wat als die geert zijn mening weer eens geeft over de islam, dan zitten jullie toch ook niet zo te kken. Het is idd zoals spiertje zegt, het lijkt erop dat de vrijheid van meningsuiting alleen voor de Nederlanders geldt en niet voor mensen uit een ander land. Te triest voor woorden.

(niet tegen te praten)





nederland is een paradijsje als je nu nog zo gaat praten dan mag je van mij meteen het land uit getrapt worden, (let op nu krijg ik al die reacties weer tegen me omdat ik mijn mening geef:o)
 
Precies, net zoals salah edin Deze man
YouTube - Salah Edin - Het Land Van...

Hij had een tegennummer van lange frans en baas zn land van had gemaakt
Om de problemen die nederland heeft aan het licht te brengen. heel ****ing nederland stond klaar met zn oprotten naar zn eigen land,laat die mensen maar lekker zelf opflikkeren naar het buitenland
Zoals hij al zegt: land van vrijheid...is een masker op het gezicht

Ja ik ken het nummer, een geweldig nummer.

YouTube - Salah Edin - Geliefd om gehaat te worden

Hier geeft die een antwoord op het gekloot van sommige mensen die er niet tegen kunnen dat een buitenlander zijn mening geeft. Prachtig.
 
Zekers te weten
Eindelijk iemand op dbb die er ook zo over denkt props bro
Karma onderweg, paas effe je msn dan?
 
(niet tegen te praten)





nederland is een paradijsje als je nu nog zo gaat praten dan mag je van mij meteen het land uit getrapt worden, (let op nu krijg ik al die reacties weer tegen me omdat ik mijn mening geef:o)

JA idd, maar die reacties betekenen niet dat je je mening niet mag geven. Een ander geeft op zijn beurt zijn mening over hoe hij denk over jou mening (lastig zinnetje moet ik zeggen:D).
 
Hmmm, wat zijn we weer kinderachtig jongens, ongelofelijk. Hier kan ik dus niet tegen.

Het is een mooi lied moet ik zeggen. De tekst is trouwens ook niks mis mee, het is een vrij land dacht ik of niet??? laat ze dan lkkr. Wat als die geert zijn mening weer eens geeft over de islam, dan zitten jullie toch ook niet zo te kken. Het is idd zoals spiertje zegt, het lijkt erop dat de vrijheid van meningsuiting alleen voor de Nederlanders geldt en niet voor mensen uit een ander land. Te triest voor woorden.

Wat nou ander land? Het is waarschijnlijk een geboren en getogen Nederlander. Maar hij blijft een Marokkaan die opkomt voor zijn volk...

Gebrek aan integratie is dat. Een geintegreerd persoon mag kritiek hebben op zijn land. Iemand die zich zelf figuurlijk buiten de grenzen plaatst kan dat beter gewoon gelijk letterlijk doen.
 
Het probleem is de manier waarop ze iets willen verkondigen. Dat Wilders een paar schroeven heeft los zitten is al lang bekend ;) .

Maar als je allochtoon bent blank/zwart/geel/rood moet je niet komen janken als het je niet bevalt hoe de gastheer zich gedraagd.
 
Wat nou ander land? Het is waarschijnlijk een geboren en getogen Nederlander. Maar hij blijft een Marokkaan die opkomt voor zijn volk...

Gebrek aan integratie is dat. Een geintegreerd persoon mag kritiek hebben op zijn land. Iemand die zich zelf figuurlijk buiten de grenzen plaatst kan dat beter gewoon gelijk letterlijk doen.

Ja helaas zijn heel veel allochtonen niet geintegreerd. Dat is een punt en daar kan je gewoon niet omheen.
 
Hmmm, wat zijn we weer kinderachtig jongens, ongelofelijk. Hier kan ik dus niet tegen.

Het is een mooi lied moet ik zeggen. De tekst is trouwens ook niks mis mee, het is een vrij land dacht ik of niet??? laat ze dan lkkr. Wat als die geert zijn mening weer eens geeft over de islam, dan zitten jullie toch ook niet zo te kken. Het is idd zoals spiertje zegt, het lijkt erop dat de vrijheid van meningsuiting alleen voor de Nederlanders geldt en niet voor mensen uit een ander land. Te triest voor woorden.
Triest dat het altijd over vrijheid van mening moet gaan als mensen een reactie geven op zo'n tekst. Slecht tegen kritiek kunnen heet dat en het dan afschuiven op racisme/discriminatie. Dat is pas triest. Helaas valt er ook nauwlijks te reageren op deze simpele teksten. Te weinig inhoud.
 
Triest dat het altijd over vrijheid van mening moet gaan als mensen een reactie geven op zo'n tekst. Slecht tegen kritiek kunnen heet dat en het dan afschuiven op racisme/discriminatie. Dat is pas triest. Helaas valt er ook nauwlijks te reageren op deze simpele teksten. Te weinig inhoud.

Welk kritiek??
 
De intro is wel leuk ja. :)
 
Had het er laatst met een maat over. En het is vrij simpel. Ga alsjeblieft terug naar een derdewereld land als het je hier in de westerse, christelijke samenleving niet bevalt. Dan ben je binnen een paar maanden terug omdat het hier zo goed geregeld is.

Ik vind alle geloven idioot maar toevallig leef je hier in Nederland waar een katholiek/protestants geloof nog matig heerst en er vooral heel ruimdenkend gedacht wordt. Rijmt dat niet met je geloof? Tough luck, maar ga dan niet proberen dit land te veranderen. Er zijn nog genoeg landen waar homo's opgehangen worden en vrouwen minder waard zijn. Maar niet hier. Als je hier bent mag je best je best doen om je naar de geldende normen en waarden te gedragen.

Maar dit is het gare hanenhok, dus daarom even nuttige input. De beste rappers in Nederland naar mijn mening. **** wat zijn die kerels geniaal.

SoundClick MP3: youssefkamal - Band page with free MP3 music downloads on SoundClick
 
Had het er laatst met een maat over. En het is vrij simpel. Ga alsjeblieft terug naar een derdewereld land als het je hier in de westerse, christelijke samenleving niet bevalt. Dan ben je binnen een paar maanden terug omdat het hier zo goed geregeld is.

Ik vind alle geloven idioot maar toevallig leef je hier in Nederland waar een katholiek/protestants geloof nog matig heerst en er vooral heel ruimdenkend gedacht wordt. Rijmt dat niet met je geloof? Tough luck, maar ga dan niet proberen dit land te veranderen. Er zijn nog genoeg landen waar homo's opgehangen worden en vrouwen minder waard zijn. Maar niet hier. Als je hier bent mag je best je best doen om je naar de geldende normen en waarden te gedragen.

Maar dit is het gare hanenhok, dus daarom even nuttige input. De beste rappers in Nederland naar mijn mening. **** wat zijn die kerels geniaal.

SoundClick MP3: youssefkamal - Band page with free MP3 music downloads on SoundClick


HAHAHAHHAHA
 
had er trouwens wel bij moeten zeggen dat ik het dan over sukkels heb die niet weten hoe goed ze het hier hebben. Jongens die geen fatsoenlijk Nederlands spreken maar nog nooit de polder uit zijn geweest. Anders klinkt het meteen zo racistisch en dat ben ik totaal niet. Ik denk zelfs dat het overgrote deel van de moslims prima in Nederland functioneert.
 
had er trouwens wel bij moeten zeggen dat ik het dan over sukkels heb die niet weten hoe goed ze het hier hebben. Jongens die geen fatsoenlijk Nederlands spreken maar nog nooit de polder uit zijn geweest. Anders klinkt het meteen zo racistisch en dat ben ik totaal niet. Ik denk zelfs dat het overgrote deel van de moslims prima in Nederland functioneert.

Jammer dat ik geen karma kan geven hier;)

Kijk, dit bevalt me nou. Ik word elke keer maar weer geiriteerd door die mensen die het over de allochtonen in het algemeen hebben. Dan voel ik me ook aangesproken.

Trouwens, ik geef je 100% gelijk over het feit dat mensen die het hier niet bevalt dan maar terug moeten gaan en dat het in nederland heel goed geregeld is allemaal. Helaas pakt niet iedereen de kansen die je krijgt in dit land.
 
Laat de (extreem rechtse) aanhang van Barca maar niet zien dat hij in dit shirt loopt. Dan is het heel snel over met z`n grote waffel.
Altijd dat zielige geleuter van die groepies wordt je ook zo moe van.
Ze hebben alle kansen. Probeer het is in Oost-Europa, dan smeek je om Nederland en z`n volk.

karmawaardig post , 100 % met je eens
 
Precies, net zoals salah edin Deze man
YouTube - Salah Edin - Het Land Van...

Hij had een tegennummer van lange frans en baas zn land van had gemaakt
Om de problemen die nederland heeft aan het licht te brengen. heel ****ing nederland stond klaar met zn oprotten naar zn eigen land,laat die mensen maar lekker zelf opflikkeren naar het buitenland
Zoals hij al zegt: land van vrijheid...is een masker op het gezicht
dit vind ik wel wat anders als een paar turken die eerst stoere praatjes over criminaliteit en andere zaken die niet door de beugel kunnen hebben en daarna beginnen te janken dat ze niet geaccepteerd en "gediscrimineerd" worden. of van die gasten die eerst hard gaan roepen ja ik voel me geen nederlander blablabla nederland is k*t en als je dan zegt ga dan gewoon terug naar marokko waar niet alles k*t is ze boos worden.
want dat is gewoon dom

hier zit tenminste nog een beetje verhaal in en ik hoor hem ook niet echt agressief zijn ofzo.
 
OMG die filmpjes,racisten zijn er en blijfen er.het zou heel fijn zijn als een mens gewoon voor een mens aangezien word en er geen onderschijt gemaakt word.maar de meesten maken het er zelf naar.geef het toe,er zijn best goeie buitenlanders.maar wat hij allemaal beschrijft in die tekst .... bv het land van racisten enzo , die komen ook niet uit de lucht vallen.er is genoeg gebeurt de laatste jaren en we hebben genoeg gezien.en zo slecht is het niet in nederland.kom maar eens in een land als marokko of turkije en zing zon lied.kijken wat er dan gebeurt.
 
Ooit kwamen hier allemaal allochtonen k*twerk opknappen in de gedachte dat ze terug zouden gaan.. na tien jaar ging niemand terug en de regering deed geen **** aan integratie.. maar dat inmiddels bejaarde tuig had in die tien jaar geen mens gesproken en die domme kinderen van ze ook niet.. en nu kunnen ze eindelijk Nederlands en hebben ze eindelijk wat ROC certificaten... gaan ze "rappen", wat hoe dan ook k*tmuziek is, over hoe sneu alles is?

Sterf dan ff lekker de vlektyfus..


Begrijp me niet verkeerd: Ik heb niet iets tegen de overgrote meerderheid van de buitenlanders. Alleen tegen die k*tjeugd en Spiertjezestiens.
 
Back
Naar boven