MuscleMeat

Mc Wilders in het huis

Bezoekers in dit topic

En dit noem jij wel muziek kerel?

Wat een primitieve k*t bagger zeg, en het is niet eens grappig.
 
haha zo zie je maar weer eens hoe snel marokkanen op hun pik getrapt zijn.
iemand uit zn mening en hopla het moet weer zo wijd mogelijk uitgemeten worden in alle media.

met zulke liedjes maken ze zich alleen maar verder belachelijk :roflol:
 
Idd, helemaal niet grappig, en ook nog een k*tdiss die nergens op slaat. Zelf denken ze wel dat ze stoer zijn als ze met hun middelvingertje op de foto gaan, en heel stoer op een politieauto zitten.. maar owee als je hun iets te lang aankijkt vanaf de andere kant van de straat.
 
Veel sneuer kan bijna niet. Hoewel.... dat filmpje in je sig is ook behoorlijk sip
 
Vind de diss nogal slecht gelukt, maar wel leuk geprobeerd.
 
Ik kan begrijpen dat het je raakt idd
 
pure stemmingmakerij....die marokanen moeten eens niet zo zielig doen en er eens voor zorgen dat Wilders geen recht van spreken heeft.
"K*t muziek...ongeïnspireerde bagger dit heeft NIETS met muziek te maken "
 
maar het grappige is dat Wilders rapper Appa hiervoor heeft aangeklaagd:D

Las het gister in de krant. Waar gaat dit allemaal heen joh.
 
euhm ik vind het wel een relaxed nummer eigenlijk :D

'mijn kapsel weerspiegelt mijn karakter,
een ongeorganiseerde vreemde mother****er'

die puncht hoor, oh yes :D
 
hmm ik vind er eigenlijk niks aan. Dit soort liedjes lokken alleen maar meer haat.
 
Dit is nou het toppunt van de intelligentie van de marokkaanse jeugd.
Wat willen ze hier nou mee bereiken, op en top triest weer dit.
 
echt heerlijk als je die kisten ziet liggen van die terroristen. Pure emotie idd. Jij gaatnu in ieder geval op mijn ignore list. Wat een onzin verkoop jij tegewoordig man. Gehersenspoelde mongool.
Word. Na 3 jaar ben je de eerste die er bij mij op komt,congratulations:cool:
 
ik vind hier in nederland toch wel veel kunnen.ik zie een nederlander nog lang geen nummer maken over iemand die ze in het midden oosten niet mogen.dan meteen koppie eraf.schande vind ik het.wilders doet het goed ;)
 
Back
Naar boven