AndroidHealthClinic

Ook Marokko verloedert

Bezoekers in dit topic

weinig lekkere vrouwtjes
 
Dit is niet in het rif-gebergte ja.
Wist je nog niet eerder dat dit allang in Casablanca of andere arabische steden gebeurde in Marokko?
En dat noemt zich Marokkaan...
 
Niet op zulke schaal nee, en niet dit soort taferelen
Doet gewoon pijn om dat te zien :sad:
 
Dat komt ervan als ze het westerse leven volgen...
FOOLS!
 
daar zijn de marokanen nog redelijk normaal in marokko, die zijn stukken beter als nederlandse marokanen
 
die k*twesterlingen vernken marokko zwaar zeg

zelfs homos worden geduld
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

marokko is officieel naar de kloten
 
zit best wat neukbaars tussen.


@t spiertje waarom mogen mensen niet dansen, plezier maken en naar muziek luisteren?
 
Idd ..zie het probleem niet.... ik zie gewoon mensen die het naar hun zin hebben.
 
Haram shutterspeed, het is haram
Allah verbied iets en geeft er wat beters voor terug
Allah swt zegt hierover:

O jullie die geloven!Voorwaar,de wijn de dans het gokken en de afgodsbeelden en pijlen om te verloten zijn slechts onreinheden die tot het werk van de Satan behoren.

Zij zijn degenen die zichzelf wegvagen door wat zij verrichten.Voor hen is er een drank van gloeiend water en een pijnlijke bestraffing:vanwege wat zij plachten niet te geloven.

En toen ik voor het laast checkte was marokko een land met een islamitische fundament, en een islamitische grondslag
 
Haram shutterspeed, het is haram
Allah verbied iets en geeft er wat beters voor terug
Allah swt zegt hierover:

O jullie die geloven!Voorwaar,de wijn de dans het gokken en de afgodsbeelden en pijlen om te verloten zijn slechts onreinheden die tot het werk van de Satan behoren.

Zij zijn degenen die zichzelf wegvagen door wat zij verrichten.Voor hen is er een drank van gloeiend water en een pijnlijke bestraffing:vanwege wat zij plachten niet te geloven.

En toen ik voor het laast checkte was marokko een land met een islamitische fundament, en een islamitische grondslag

eens de welvaart en luxe zhun intrede doen verschuiven geloofsovertuigingen snel naar de achtergrond. Hetzelfde is hier de voorbije 50 jaar gebeurt, eens zaten de kerken stampvol en nu komen er enkel nog wat oudjes naar de misdienst. Of dit een slechte evolutie is durf ik te betwijfelen, de indoctrinatie verdwijnt en mensen krijgen werkelijk een vrije keuze. Niet langer gelovig omdat ma en pa dat zijn maar vanuit eigen overtuiging.
 
11792875.png

:eek::eek::eek::eek::eek:wtf,2e van links lijkt sprekend op m'n vorige vriendin:eek:
 
Ze zitten overal!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
eens de welvaart en luxe zhun intrede doen verschuiven geloofsovertuigingen snel naar de achtergrond. Hetzelfde is hier de voorbije 50 jaar gebeurt, eens zaten de kerken stampvol en nu komen er enkel nog wat oudjes naar de misdienst. Of dit een slechte evolutie is durf ik te betwijfelen, de indoctrinatie verdwijnt en mensen krijgen werkelijk een vrije keuze. Niet langer gelovig omdat ma en pa dat zijn maar vanuit eigen overtuiging.

Allah test ons Hij kijkt hoe wij ermee omgaan. En dit leventje is maar een korte duur en een spelletje, dus aan een dat soort dingen hebben we niks want uiteindelijk nemen we alleen onze daden mee.Moslims horen tevreden zijn met wat ze hebben want het maakt ons niet uit, we hoeven geen ferrarie want wij worden inchaallah beloont in het Paradijs. Dus geniet jij maar ff van het wereldse siraad.
 
Back
Naar boven