Fitness Seller

Weightgainers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gebruik sinds deze week de Turbo Mass Gainer.
Mengt gemakkelijk en is nog lekker ook :D
500ml magere melk en 75gr gainer per milkshake.
Zit bovendien ook nog creatine in.
Turbo Mass Gainer -- spiermassa toename

Turbo Mass Gainer


Turbo Mass Gainer is dé weight gainer bij uitstek. Dankzij de specifieke samenstelling van enkelvoudige en complexe koolhydraten, gecombineerd met een optimale mengeling van de beste hoogwaardige eiwitten, verrijkt met Kre-Alkalyn ® en glutamine peptide, is Turbo Mass Gainer het uitgelezen supplement om snelle spiermassa-toename te induceren.

De specifieke samenstelling van de koolhydraten zorgt voor een aangepaste insulinereactie en levert voldoende energie om de volledige training optimaal af te werken. De gecombineerde eiwitten leveren efficiënte bouwstenen, terwijl creatine en glutamine zorgen dat deze bouwstenen maximaal benut kunnen worden.

Voor meer info over Kre-Alkalyn ®, raadpleeg:
Kre-Alkalyn
Verrijkt met: Whey Protein Isolate (ion exchange) • Whey Protein Hydrolisate •
Whey Protein Concentrate • Egg Albumin • Kre-Alkalyn ® • Glutamine Peptides
Waarom Turbo Mass Gainer gebruiken?
• Bevat Kre-Alkalyn ®
• 6 superieure eiwitbronnen
• 4 heerlijke smaken
• Mixt eenvoudig
• Extra glutamine voor maximaal spierherstel
• Handige verpakking
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon weer dezelfde besteld, ik kwam er gewoon echt niet uit en van deze weet ik dat die werkt. Normaal ben ik niet zo concervatief, ik hou van afwisseling :P

Alleen volgensmij is de bestelling niet goed gegaan, ik heb besteld op Bodyenfit.nl alleen der waren wat fouten op de bestel pagina. Iemand die iets meer erover weet?
 
Vandaag me weightgainer al binnen gekregen! Echtg snelle service! Alleen het jammere is dat de gratis shakebeker er niet bijzat...tja ik ben en blijf een hollander :P

Eerst maar eens me biefstuk opeten en dan ga ik het proeven, ze hebben het iets verranderd want het ruikt iets anders, lekkerder :)
 
Ik ben nu bijna door mij 5 kilo weight grainer van Body & Fit heen (eigen merk van hun). Dus nu wil ik eigenlijk weer wat nieuwe bestellen. Alleen twijfel ik of ik weer dezelfde neem.
Ik drink deze shakes met volle melk, heb het namelijk nodig om snel gewicht aan te komen. Ik drink de shakes bovenop de gewone voeding.

Waarom ik twijfel is omdat de shakes er soms gewoon bijna weer uitkomen, omdat ik het gewoon ranzig spul vind. Ik vroeg me gewoon af of er ook wat Weight grainers op de markt zijn die wat minder smaak hebben en makkelijker weg te drinken zijn.

Verder zit er 370 Calorie per 100 gram in, maar per shake is maar 40 gram aanbevolen, das behoorlijk weinig, dus ik doe 60 gram per shake x 3 shakes per dag. Zijn er nog sterkere grainers te krijgen?

Dan vroeg ik me ook nog af of er supplementen zijn in de vorm van pilletjes die het aanzetten van lichaams gewicht makkelijker maken?

Heel erg bedankt alvast!

Wat heb je bereikt met die 5 kilo?
 
Wat heb je bereikt met die 5 kilo?
In die 8 maanden ofzo dat ik pfeiffer had heb ik geen gainer gebruikt, daarvoor gebruikte ik het een beetje voor onderhoud, dus niet echt voor het flink aankomen, sinds een week gebruik ik het volop, 3 shakes per dag, maar dat is nog tekort om te zien hoe effectief het is.

In de loop van tijd zal ik posten hoe ik vorder.
 
In die 8 maanden ofzo dat ik pfeiffer had heb ik geen gainer gebruikt, daarvoor gebruikte ik het een beetje voor onderhoud, dus niet echt voor het flink aankomen, sinds een week gebruik ik het volop, 3 shakes per dag, maar dat is nog tekort om te zien hoe effectief het is.

In de loop van tijd zal ik posten hoe ik vorder.

Ooh ok. Nou veel succes ermee!;)
 
Ooh ok. Nou veel succes ermee!;)

Dankjewel;)

Ik moet wel zeggen dat de smaak verranderd is, de vorige liet nog enigsinds de smaak van de melk over. Maar de nieuwe lean mass van body & fit smaakt alsof je een gesmolte roomijsje aant drinken bent:p Maar we moeten het er maar mee doen, ff wenne.
 
Ik heb sinds ik de nieuwe shakes drink heel de dag ernorme dorst en een droge mond, wat kan dat zijn?
 
Back
Naar boven