AndroidHealthClinic

weider total body works

Bezoekers in dit topic

Zizona

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
28
Waardering
0
hall,o
ik ga volgend jaar op kot
en ik zie het namelijk al gebeuren; moe van al dat studeren :cool:, ga ik savonds gaan zin meer hebben om nog naar de fitness te gaan.
ik heb thuis hier mijn dumbbell sets staan maar ik ga die niet in het weekend ieder keer versleuren naar huis, dus dacht ik ik al een klein en handig fitnesstoestel kopen: - Weider total body works.
Maar ik vraag mij nu af, als deze wel goed is voor de spieropbouw.

Want het werkt namelijk met lichaamsgewicht.
Iemand advies voor mij, is dit goed niet goed, of iemand een ander idee?

thx
 
:roflol:

Da's het chuck norris bankje.

OT: Als je in Nederland studeert kun je altijd heel erg goedkoop sporten bij een sportcentrum in de buurt van de uni/hogeschool omdat je daar studeert.

Kennen ze dat in Belgie ook niet?
 
Als je echt echt echt niet naar de sportschool wilt en geen plaats/geld hebt voor wat deftig materiaal op je kot, hou het dan bij een hoop BW oefeningen. Koop er wat bands bij en je kan wel wat (niet veel, maar toch). Koop dan nog een barbell om in het weekend thuis je belangrijke compounds als squat, deadlift, bent over row en OH press te doen en doe in de week een hoop pushups, handstand pushups, pullups, one legged squats,....

:roflol:

Da's het chuck norris bankje.

OT: Als je in Nederland studeert kun je altijd heel erg goedkoop sporten bij een sportcentrum in de buurt van de uni/hogeschool omdat je daar studeert.

Kennen ze dat in Belgie ook niet?
Bij mij iig wel, en ik woon in belgië:p
 
hoi, ja tuurlijk krijg je korting, maar het moet haalbaar zijn om 3 maal in de week te gaan trainen. Het is daar dat ik mee inzit. Daarom wou ik iets kleins hebben, voor verder te oefenen op kot. maar ja ik kan idd mijn dumbbells meedoen, en mijn bar thuis laten, en dan afwisselent doen.
Zijn er nog compakte toestellen, waar jullie van zeggen dat het kwaliteit is?
thx


advies welkom
 
Back
Naar boven