Fitness Seller

Uitspraken wilders uit verband getrokken

Bezoekers in dit topic

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2005
Berichten
6.153
Waardering
2
Ik wilde nog even hier mijn mening geven over de uitspraken van wilders in de krant over de koran en mein kamph ( of hoe je het ook schrijft )

zover ik weet vergelijkt wilders het hitler boek en de geweldadige aanhangers daarvan met de fundimentale moslims en de koran

er word alleen overal gezegt dat hij de koran en alle gewonen moslims aanspreekt en ik vind het ook belachelijk om aangiftes te doen van discriminatie als wilders bedoelde dat de moslim terroristen de koran gebruiken en daarom dit boek een gevaar opleverd niet omdat gewonen moslims het ook lezen

zo dat moest ik even kwijt:D
 
kom niet uit je zin.sorry
wilders kan niet eens zeggen dat het een mein kampf boek is want hij heeft het zelf nog nooit gelezen.
 
voor moslim terroristen is de koran een boek waar ze hun hele verhaal en rede aan ophangen net zoals de hitler jeugd en aanhang dat was met o.a. dat boek van hitler
 
als wilders bedoelde dat de moslim terroristen de koran gebruiken

Maar dat bedoelde hij helemaal niet.

Net zoals hij zeker bedoelde dat alleen de terroristen de helft van koran eruit moeten scheuren, en dat de gewone moslim dit niet hoeft te doen :rolleyes:
 
Maar dat bedoelde hij helemaal niet.

Net zoals hij zeker bedoelde dat alleen de terroristen de helft van koran eruit moeten scheuren, en dat de gewone moslim dit niet hoeft te doen :rolleyes:

heeft iemand de letterlijke tekst uit die krant?
 
Wat, ben je lam om zelf te zoeken?

Daarbij, als wilders vind dat zijn uitspraken uit verband zijn gerukt zou die er wel wat over zeggen, nou ik heb het nog niet gehoord. Enige wat ie doet is bevestigen wat ie gezegd heeft en zeggen dat ie daar vol achter blijft staan... Dus zelfs wilders is het niet met jouw stelling eens.
 
stukkie

Hij noemt het heilige boek van moslims „het islamitische Mein Kampf”.

de mein kampf was een boek waarbij hitler aanhangers zich aan optrokken en erin een rede vonden o.a. om joden etc etc uit te roeien etc.

moslim terroristen gebruiken de koran o.a. om rechtvaardiging te vinden voor hun daden..

maar ik ben persoonlijk van mening dat elke godsdiens slecht is voor onze samenleving

gelukkig zijn de christenen en protestanten etc al lang niet meer zo ouderwets als de bijbels waaruit ze lezen
 
stukkie

Hij noemt het heilige boek van moslims „het islamitische Mein Kampf”.

de mein kampf was een boek waarbij hitler aanhangers zich aan optrokken en erin een rede vonden o.a. om joden etc etc uit te roeien etc.

moslim terroristen gebruiken de koran o.a. om rechtvaardiging te vinden voor hun daden..

maar ik ben persoonlijk van mening dat elke godsdiens slecht is voor onze samenleving

gelukkig zijn de christenen en protestanten etc al lang niet meer zo ouderwets als de bijbels waaruit ze lezen

ben het ermee eens.geloof zorgt voor nare dingen die er niet hoefen te zijn
 
en zeker die welke het geloof te letterlijk nemen
 
Word jij niet gek door hun irritante zondagsbel ?

Ik dacht om een vriendelijk brief te schrijven om ermee op te houden, maar als ze onderaan lezen dat het van een turk komt, gaan ze 'flippen' denk ik :D
 
dit is precies wat wilders wil: AANDACHT!!! :D

de media mag best eens wat minder aandacht gaan geven
 
Word jij niet gek door hun irritante zondagsbel ?

Ik dacht om een vriendelijk brief te schrijven om ermee op te houden, maar als ze onderaan lezen dat het van een turk komt, gaan ze 'flippen' denk ik :D

ik hoor die bel niet eens:cool:

en ik kan me voorstellen dat als hij om 0700 smorgens afgaat dat je er idd niet blij van word

en dus ja ben ik ook tegen die bel

maar laten we 1 ding duidelijk stellen
ik ben voor wilders
maar als die man aan de macht zou komen en mensen zou gaan mishandelen ( ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel ) dan is hij bij mij aan het verkeerde huis
moslim christenen of wat dan ook zo zie ik de mens niet ik zie ze als 1 volk op 1 wereldbol

alleen die mensen die het verkeerde in gedachten hebben mogen van mij openlijk verhangen worden

en neen ik ben geen moslim:D ( mbt dat verhangen dat o.a. in iran nog word gedaan )
 
gelukkig zijn de christenen en protestanten etc al lang niet meer zo ouderwets als de bijbels waaruit ze lezen
Ik vind het ook totaal onlogisch om een boek te volgen dat tijdens of voor de middeleeuwen is ontstaan. We leven toch ook niet volgens de wetten in die periode, maar toch vinden sommigen het normaal om volgens religieuze wetten uit die tijd te leven. Gelovigen moeten eens gaan beseffen dat boeken als de Koran en de Bijbel totaal niet letterlijk te nemen zijn. Je moet ze gewoon begrijpend lezen, eruit filteren wat niet past in de huidige normen en waarden die we de laatste 2000 jaar hebben opgebouwd. Maar dat verstand zullen sommigen nooit krijgen, daar moeten eerst enkele generaties overheen.
 
Zulke dingen gebeuren vaak met Mensen zoals Wilders en de Winter.

veel dingen die hun zeggen worden verdraait in media weergegeven.

er was laatst een intervieuw met De Winter op T.V. en bijna alles wat hij zei werd telkens geprobeert in ander daglicht te stellen of direct te verdraaien .
 
ik hoor die bel niet eens:cool:

en ik kan me voorstellen dat als hij om 0700 smorgens afgaat dat je er idd niet blij van word

en dus ja ben ik ook tegen die bel

maar laten we 1 ding duidelijk stellen
ik ben voor wilders
maar als die man aan de macht zou komen en mensen zou gaan mishandelen ( ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel ) dan is hij bij mij aan het verkeerde huis
moslim christenen of wat dan ook zo zie ik de mens niet ik zie ze als 1 volk op 1 wereldbol

alleen die mensen die het verkeerde in gedachten hebben mogen van mij openlijk verhangen worden

en neen ik ben geen moslim:D ( mbt dat verhangen dat o.a. in iran nog word gedaan )


Als hij aan de macht komt en hij mishandelt mensen, dan besef je toch ook dat jij daar deels verantwoordelijk voor bent ?
Ok, je kan geen gedachten lezen etc, maar gezien de uistpraken van wilders kan je hem toch niet serieus nemen ? Het is positief dat je zo denkt markywannabe, alleen snap ik niet waarom je hem zo hard verdedigt, want hijzelf ziet de mensen niet als 1, maar als in groepen.
Hijis anti-islam, maar niet anti-religie. Toch al een goed punt om hem niet te volgen vind je niet ?
 
Zulke dingen gebeuren vaak met Mensen zoals Wilders en de Winter.

veel dingen die hun zeggen worden verdraait in media weergegeven.

er was laatst een intervieuw met De Winter op T.V. en bijna alles wat hij zei werd telkens geprobeert in ander daglicht te stellen of direct te verdraaien .


ik citeer deurklink

Daarbij, als wilders vind dat zijn uitspraken uit verband zijn gerukt zou die er wel wat over zeggen, nou ik heb het nog niet gehoord. Enige wat ie doet is bevestigen wat ie gezegd heeft en zeggen dat ie daar vol achter blijft staan... Dus zelfs wilders is het niet met jouw stelling eens.
 
Als hij aan de macht komt en hij mishandelt mensen, dan besef je toch ook dat jij daar deels verantwoordelijk voor bent ?
Ok, je kan geen gedachten lezen etc, maar gezien de uistpraken van wilders kan je hem toch niet serieus nemen ? Het is positief dat je zo denkt markywannabe, alleen snap ik niet waarom je hem zo hard verdedigt, want hijzelf ziet de mensen niet als 1, maar als in groepen.
Hijis anti-islam, maar niet anti-religie. Toch al een goed punt om hem niet te volgen vind je niet ?

ik heb mijn steun aan hem toegezegt al voordat hij pvv was en nog bij de vvd
ik heb de man meerdere keren in het echt tegen gekomen..

en ik trek mijn keutel niet in als het hard word...

maar er zijn grenzen en ik weet samen met mezelf dat de nederlandse samenleving het nooit zal toestaan dat hij dingen zou gaan doen die tegen gaan naar de 2e wereld oorlog...

dus en daarom maak ik me dan ook in het geheel nergens zorgen over
 
Back
Naar boven