MuscleMeat

Uitspraken wilders uit verband getrokken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik citeer deurklink

zijn uitspraken zijn ook correct zoals hij deze in de krant heeft gedaan
dan andere mensen deze anders opvatten is nu eenmaal zo

jij weet net als ik en hij dat als hij nu in een programma zich zou gaan verdedigen ( en dan worden er altijd gasten uitgenodigd die hard tegen hem in gaan ) men gedurende de hele show toch alleen maar word tegen gewerkt..

media is er alleen maar voor kijkers te trekken en de aandacht voor deze kijker erbij te houden.. en dat geld zeker en net zo goed helaas voor de bublieke omroepen
 
jij weet net als ik en hij dat als hij nu in een programma zich zou gaan verdedigen

Waarom, hij kan toch gewoon een persberichtje uitgeven en zeggen dat zijn uitspraken uit vervand zijn gerukt. Of een journalist bellen en dat even doorgeven.

Maar dat doet al dik een week niet, rara hoe komt dat.

Sterker nog, hij gaat in andere interviews bevestigen wat ie eerder zei.
 
ik heb mijn steun aan hem toegezegt al voordat hij pvv was en nog bij de vvd
ik heb de man meerdere keren in het echt tegen gekomen..

en ik trek mijn keutel niet in als het hard word...

maar er zijn grenzen en ik weet samen met mezelf dat de nederlandse samenleving het nooit zal toestaan dat hij dingen zou gaan doen die tegen gaan naar de 2e wereld oorlog...

dus en daarom maak ik me dan ook in het geheel nergens zorgen over

Je hebt wel nog steeds niks gezegd over zijn uitspraken...
Wat vind jij ervan ?
Ja, je zegt dat ze in 'verband uitgetrokken' zijn, maar laten we even stellen dat het niet zo is. Wat denk jijd an ervan ?
Ik denk dat jij het argument aanhaalt dat ze uit 'verband getrokken' zijn, omdat je zelf vindt dat hij te ver is gegaan.
 
tja
.. het kan natuurlijk zo zijn ( ja beetje saai om het weer goed te praten )
dat nu hij toch dat pad is ingeslagen er maar beter gebruik van te maken
hij blijft tenslotte een politiek persoon en die moet je eigenlijk in basis al niet vertrouwen haha
 
Je hebt wel nog steeds niks gezegd over zijn uitspraken...
Wat vind jij ervan ?
Ja, je zegt dat ze in 'verband uitgetrokken' zijn, maar laten we even stellen dat het niet zo is. Wat denk jijd an ervan ?
Ik denk dat jij het argument aanhaalt dat ze uit 'verband getrokken' zijn, omdat je zelf vindt dat hij te ver is gegaan.
ik dacht dat ik al duidelijk was over mijn uitspraken dat ik tegen elke vorm van godsdiensgelovigheid ben

van mij mogen ze de koran en de bijbel verbieden....
 
ik dacht dat ik al duidelijk was over mijn uitspraken dat ik tegen elke vorm van godsdiensgelovigheid ben

van mij mogen ze de koran en de bijbel verbieden....


Ja, en ik zeg dta wilders enkel tegen islam is. Hij is zelfs pro chritendom en jodendom. Ik vraag dus wat jij daarvan vindt ?
 
Ja, en ik zeg dta wilders enkel tegen islam is. Hij is zelfs pro chritendom en jodendom. Ik vraag dus wat jij daarvan vindt ?

ik vind dat als hij tegen elke godsdienst zou zijn hij waarschijnlijk niet veel aanhang meer zou hebben...

maar kun je ergens een bewijs leveren dat hij zo pro joden of christenen is

het kan best zijn dat hij zelf christen is he en zo opgevoed ( en met opgevoed bedoel ik dus alleen het gebedje zeggen en naar de kerk gaan op zondag... niet zoals in iran dat kinderen teken filmpjes krijgen te zien op nationale tv dat joden slecht zijn )

ik vind dat iedereen in de werreld waar wij nu in leven nog hun godsdienst mogen hebben zolang het maar niet fundimanteel is
 
ik vind dat als hij tegen elke godsdienst zou zijn hij waarschijnlijk niet veel aanhang meer zou hebben...

maar kun je ergens een bewijs leveren dat hij zo pro joden of christenen is

het kan best zijn dat hij zelf christen is he en zo opgevoed ( en met opgevoed bedoel ik dus alleen het gebedje zeggen en naar de kerk gaan op zondag... niet zoals in iran dat kinderen teken filmpjes krijgen te zien op nationale tv dat joden slecht zijn )

ik vind dat iedereen in de werreld waar wij nu in leven nog hun godsdienst mogen hebben zolang het maar niet fundimanteel is

goede mening , ik denk dat heel veel het hier mee eens zijn.maar dan ook heeel veel.;)
 
maar kun je ergens een bewijs leveren dat hij zo pro joden of christenen is

Damn damn damn, ga eens kijken naar zijn relatie met isreal... meer zeg ik niet.
 
Damn damn damn, ga eens kijken naar zijn relatie met isreal... meer zeg ik niet.

tja hij ziet de moslim terroristen en hun fundimentale geloofd overtuiging terecht als een bedrijging van onse westerse samenleving

israel is wat dat aan aan de fronline
 
mooi stukje nog over wat geert wil

In Israël doen ze dat beter, zegt hij: daar stoppen ze verdachten zonder proces voor langere tijd achter de tralies. Wilders is er zo enthousiast over, dat hij er in Nederland een wetsvoorstel van wil maken. [\QUOTE]
 
maar jongens en meisjes
ik ga het bed in

lees de rest later wel
 
zo terug
en gelijk weer het bed in:cool:

maar vind het jammer dat in dat andere topic spiertje en Yzord ruzie hebben gemaakt
maar nog veel jammerder dat die discussie is afgesloten
ik vond dat een dergelijke discussie in zijn geheel dus met alle uitspraken ( dus niks deleten ) moet kunnen plaats vinden
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/ha-wilders-gesprek-moslimraad-zinloos-125414/

maar dat hele topic en specifiek spiertjes uitspraken maken me erg zorgen over zijn fundimantale manier van geloofs overtuiging...

ik vraag me ook af of mensen die zoals hem denken dat allah het enige is voor deze hele wereld niet een bedrijging vormen voor onze samenleving

of spiertje nu een fundimentale moslim is of niet als men zo erg van het geloof is overtuigd zal ook de drempel minder hoog zijn

daarnaast vind ik het schandalig dat hij een uitspraak doet dat hij DE aanslag van binladen ( neem aan dat hij de twin towers bedoelde ) niet erg vond

natuurlijk mag iedereeen zijn mening hebben maar ik vind dat hij daar misbruik van maakt
want er zijn natuurlijk grensen en ik voel mij aardig gekwets door zijn uitspraak
mij springen nog de brokken in de keel als ik terug denk hoe ik live op tv zag hoe het 2e vliegtuig erin vloog...
 
Haha, dat laatste is toch wel een load of crap. Gezien je onderschift hou jij zo hard van amerika en wil jij hem waarschijnlijk gebanned zien door een sentimentele larie erachterzetten. Ok, zijn mening kon niet door de beugel, maar jij wilt het zeer overdramatiseren.
Dat is wat ik er van denk.
 
zo terug
en gelijk weer het bed in:cool:

maar vind het jammer dat in dat andere topic spiertje en Yzord ruzie hebben gemaakt
maar nog veel jammerder dat die discussie is afgesloten
ik vond dat een dergelijke discussie in zijn geheel dus met alle uitspraken ( dus niks deleten ) moet kunnen plaats vinden
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/ha-wilders-gesprek-moslimraad-zinloos-125414/

maar dat hele topic en specifiek spiertjes uitspraken maken me erg zorgen over zijn fundimantale manier van geloofs overtuiging...

ik vraag me ook af of mensen die zoals hem denken dat allah het enige is voor deze hele wereld niet een bedrijging vormen voor onze samenleving

Feit blijft dat niet alle moslims onvredelievende mensen zijn. Dat er teveel malloten tussen zitten is helaas een feit.

Om even te reageren op jouw post: Zijn gedachten laten niet alleen weinig, of beter gezegd geen ruimte voor discussie, hij geeft zelf ook aan dat hij eigenlijk niet eens in discussie wil gaan. Dit omdat hij "de enige absolute waarheid" kent:rolleyes:

Lees en trek je conclusies maar, voorzover niet gedelete dan. De discussie begon al eerder in ander topic.http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/trestan-s-vs-spiertje-16-a-125158/
Een uitgebreide discussie is imo niet mogelijk met iemand die zo'n enorm bord voor zn harses heeft. Parels voor de zwijnen noemen we dat. De censuur maakt dat ik hier al helemaal geen zin meer in heb.
 
zo terug
en gelijk weer het bed in:cool:

maar vind het jammer dat in dat andere topic spiertje en Yzord ruzie hebben gemaakt
maar nog veel jammerder dat die discussie is afgesloten
ik vond dat een dergelijke discussie in zijn geheel dus met alle uitspraken ( dus niks deleten ) moet kunnen plaats vinden
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/ha-wilders-gesprek-moslimraad-zinloos-125414/

maar dat hele topic en specifiek spiertjes uitspraken maken me erg zorgen over zijn fundimantale manier van geloofs overtuiging...

ik vraag me ook af of mensen die zoals hem denken dat allah het enige is voor deze hele wereld niet een bedrijging vormen voor onze samenleving

of spiertje nu een fundimentale moslim is of niet als men zo erg van het geloof is overtuigd zal ook de drempel minder hoog zijn

daarnaast vind ik het schandalig dat hij een uitspraak doet dat hij DE aanslag van binladen ( neem aan dat hij de twin towers bedoelde ) niet erg vond

natuurlijk mag iedereeen zijn mening hebben maar ik vind dat hij daar misbruik van maakt
want er zijn natuurlijk grensen en ik voel mij aardig gekwets door zijn uitspraak
mij springen nog de brokken in de keel als ik terug denk hoe ik live op tv zag hoe het 2e vliegtuig erin vloog...

Je moet eens meer leestekens gebruiken, wat kommas hier en daar
Weet je waar bij mij pas een brok in de keel van sprong? Toen ik las dat er tot nu 80duizend slachtoffers zijn gevallen in Irak.Wenste ik allah nog 10 twin towers tegen Amerika om die doden te vergelden.Maar ok dat was een gedachte in een opwelling, maar dan alsnog zou ik er geen tranen om laten als het zou gebeuren.
Je moet je niet zo fixeren op Amerika, hun zijn schuldig aan hoop dingen en als je de verhoudingen gaat bekijken...
 
J
Weet je waar bij mij pas een brok in de keel van sprong? Toen ik las dat er tot nu 80duizend slachtoffers zijn gevallen in Irak.Wenste ik allah nog 10 twin towers tegen Amerika om die doden te vergelden.Maar ok dat was een gedachte in een opwelling, maar dan alsnog zou ik er geen tranen om laten als het zou gebeuren.

Ieder gevallen burgerslachtoffer is er zowieso 1 teveel:( Wat maakt het nou uit in welk land ze toevallig geboren zijn. Alsof die mensen het allemaal kunnen helpen dat ze toevallig in Irak, de VS of Mongolistan wonen..

Vind het allemaal erg. Om nou het algemene politieke klimaat als maatstaf te gebruiken voor wat erg of minder erg is, gaat imo helemaal nergens over. Heeft "je hippie" ook weer gesproken..
 
Laatst bewerkt:
Ieder gevallen burgerslachtoffer is er 1 teveel:( Wat maakt het nou uit in welk land ze toevallig geboren zijn. Alsof die mensen het allemaal kunnen helpen dat ze toevallig in Irak, de VS of Mongolistan wonen..

Vind het allemaal erg. Om nou het algemene politieke klimaat als maatstaf te gebruiken voor wat erg of minder erg is, gaat imo helemaal nergens over. Heeft "je hippie" ook weer gesproken..

Ik ben het met je eens dat burgerslachtoffers maken fout is, in de meeste gevallen in ieder geval.Maar Amerika had niks te zoeken in Irak, een invasie onder het mom van democratie. Een voortzetting van de kruistochten als het ware.

Dat is pas gevaarlijk, iemand die democratie op zo een slinkse wijze gebruikt om een land aan te vallen, waarbij tienduizenden doden zijn gevallen.Er waren zovee landen die wel nodig toe waren aan democratie maar gewoonweg de macht er niet voor hadden, zoals vele Afrikaanse landen die een invasie van Amerika wel goed konden gebruiken. Waarom is dat nooit gebeurd? Daar zit natuurlijk geen olie en ome Bush is niet voor niks olietycoon geweest

Wist je dat Amerika 50 biljoen dollar in totaal heeft uitgegeven aan de oorlogen? En dat je met dat massale bedrag het gehele continent Afrika voor 3 jaar lang kan voeden.Wie is er degene die de laaste jaren massale oorlogen heeft gevoerd,die tientallen duizenden doden hebben gekost, en talloze levens hebben verwoest.
En dan hebben sommige het lef om moslims gevaarlijk noemen?
HA gehersenspoeld hypocriete zooitje
 
Back
Naar boven