Fitness Seller

monster schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ciko

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2006
Berichten
6.099
Waardering
1
ma: Been, Triceps buik
di: rug kuiten en onderarmen
woe: borst biceps
do: been triceps buik
vrij: rug schouders
zo : Borst biceps kuiten


zegt u het maar
 
Monsterlijk!

Maar wat wil je nou precies eigenlijk?
 
Zet je oefeningen er bij.

of zou hij juist willen dat wij deze oefening voor hem verzinnen:D
of mischien wel dat we enkel de indeling beoordelen.

beetje vage post van topicstarter:D
 
ma: Been, Triceps buik
di: rug kuiten en onderarmen
woe: borst biceps
do: been triceps buik
vrij: rug schouders
zo : Borst biceps kuiten


zegt u het maar

ik zou donderdag en vrijdag verwisselen , omdat het weekend er dan aankomt.verder wel goed denk ik.
 
wou weten wat jullei van me indeling vonden de oefeningen doe ik alleen hardcore hoor zoals squatten enzo


thx all
 
je hoeft niet gestudeerd te hebben om te zien dat je zwaar gaat overtrainen kerel...:rolleyes:

en wie weet creeer je wel een fraaie schouderblessure ;)

ik zou in ieder geval op dagen dat je benen trained je bovenlichaam met rust laten.
 
Er klopt iets niet maar ik durf niet te zeggen wat dan precies... Ik zou borst en biceps iig niet op dezelfde dag doen, maar ja dat ben ik.
 
wou weten wat jullei van me indeling vonden de oefeningen doe ik alleen hardcore hoor zoals squatten enzo


thx all
Welke oefeningen je doet zijn vrij essentieel in een schema. een spiergroepenindeling op zich zegt niet veel.
 
Er klopt iets niet maar ik durf niet te zeggen wat dan precies... Ik zou borst en biceps iig niet op dezelfde dag doen, maar ja dat ben ik.

dat is niet zo'n drama,als je maar geen rug de dag ervoor of erna pakt.
 
dat is niet zo'n drama,als je maar geen rug de dag ervoor of erna pakt.

Ik zeg ook niet dat het erg is, voelt voor mij alleen logischer om rug en biceps op dezelfde dag te doen, en borst/triceps, en niet omgedraaid.
 
Ik zeg ook niet dat het erg is, voelt voor mij alleen logischer om rug en biceps op dezelfde dag te doen, en borst/triceps, en niet omgedraaid.

als je het omdraait heb je veel meer kracht met de biceps en triceps oefening,ik doe het zelf momenteel ook...

(variatie is belangrijk :cool: )
 
als je het omdraait heb je veel meer kracht met de biceps en triceps oefening,ik doe het zelf momenteel ook...

(variatie is belangrijk :cool: )

Zal 't vanaf maandag proberen dan. :)
 
@mogitu
Dacht dat dat juist vrijdag was zodat je met je pumped up chest een mooie titty bounce en pec squeeze kan maken in de club. Not to mention je brute biceps showen die bijna uit je mouwtjes scheurt omdat je zojuist met 5 kilo dumbbells in de weer bent geweest.
 
nou nou nou

borst en biceps is een mooie combo en borst en triceps juist weer niet persoonlijk voor mij dan

en na rug biceps traine kan perfect omdat ik zowiezo geen biceps voel de dag na me rug training


dit spreek ik allemaal uit ervaring
 
op 1 maand of 30 dagen zijn er amper 4 daagjes dat je lichaam de ganse dag rust krijgt...spreekt voor zich toch. Ga voor minimum 2 dagen rust vind ik, 3 lijkt mij nog het best. Je spieren rust gunnen lijkt mij soms nogal onderschat.
 
Back
Naar boven