XXL Nutrition

exen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

geenidee

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
421
Waardering
17
:mad:kom er nu net achter dat mijn . NU ex op vakantie is geweest achter mijn rug om:S:S ze zei dat ze werken was elke dag.. heb het van een vriendin van haar te horen gekregen.. na anderhalf jaar relatie ook nog:S :mad: dit gaat toch echt te ver! haar excuus was , was bang om je kwijt te raken:eek:
 
Haha, ja sorry, maar zulke vrouwen zijn niet te vertrouwen, die heeft dus echt wel heel salou gedoet, wedden.
 
kreta in dit geval, maar zelfs haar eigen vriendinnen wisten niet dat ze het me niet had verteld:mad:
 
Neuken kan je overal kerel.

Maar boeiuh....geen hand vol maar een wereld vol met chicks
 
ja ma je voelt je toch wel flink belazerd en bezeikt
 
ja natuurlijk, maar wat heb je aan zo'n chick die liegt en bedriegt? Wedden dat het allemaal wel goed komt?
 
wat is een goede wraak? een ook echt uitvoerbare wraak
 
Ga op vakantie met haar beste vriendin en neuk die helemaal plat terwijl je je ex belt vanuit het zonnige zuiden.
 
zeggen dat je het accepteert wat ze hebt gedaan.. dat je toch nog veel voor der voelt
.. dan paar maanden laten geloven blij doen etc.
dan achter de rug om met der vriendin nken, of haar flink ballen en dan tijdens de coïtus zeggen ik heb gelogen,, ik vind je gewoon een slet, en dan proberen op der te blijven zitten :p goeden bi en tripceps oefening.. :P
 
maakt niks uit wat voor wraak ma wel een uitvoerbare , haar vriendinnen zijn netjes en bezet die gaan echt niet met me ballen ma bedankt voor de steun.. ook al kan ik het zelf nog steeds niet beseffen
 
ik snap het even niet, ze was al je ex en ging toen op vakantie of was je vriendin en ging op vakantie en werd toen je ex?
 
ik snap het even niet, ze was al je ex en ging toen op vakantie of was je vriendin en ging op vakantie en werd toen je ex?

het 2de dacht ik
 
maakt niks uit wat voor wraak ma wel een uitvoerbare , haar vriendinnen zijn netjes en bezet die gaan echt niet met me ballen ma bedankt voor de steun.. ook al kan ik het zelf nog steeds niet beseffen

..hoef je neit te beseffen naar z'n lange tijd bi jelkaar, hoop je op wat vertrouwen en begrip.. deed ze dus niet lekker aardig.. gewoon kop omhoog, er zijn meer dumbbells op de wereld die jij kan tillen!
 
brainy89 is gewoon erg aardig:)
 
ze heeft iets gedaan wat niet door de beugel kan.. als ze zoiets niet vertelt, moet ze wel iets mispeutert hebben

ik ben niet voor de wraakacties, gewoon laten vallen als een baksteen, klinkt mss hard, maar als ze het nu doet (zelfs na 1.5j) zal ze het nog (kunnen)doen
 
Back
Naar boven