AndroidHealthClinic

dit heb ik gisteravond beleefd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

erwin280

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
8.271
Waardering
819
Een vriend van een vriend van me was in duitsland en had een flesje pepperspray meegenomen en aan een vriend van me gegeven. Nou wij in de lucht spuiten en met open ogen door de nevel heen rennen om te kijken hoe het voelde. Op een gegeven moment stonden mijn ogen ook echt in de fik dat was niet normaal hoe pijn dat deed, met water gespoelt maar dat hielp allemaal niks. En ik moest er ook erg van hoesten ,zo erg dat ik bijna moest kotsen

We zijn daarna nog ff op de scooter gestapt en nog ff over de stadsring gereden. We reden met een gangetje of 90 en toen kwam er opeens een politiewagen met sirene en zwaailampen naast ons rijden. Die gozer steekt zijn arm uit het raam en houdt me aan me jas vast en trekt me zowat van de scooter af , niet normaal wat een lul. Tegelijkertijd is ie me aan het afsnijden tegen een stoeprand. Nou hij ons afgesneden en we stonden stil. Kwam dat wijf dat nast hem zat gelijk met een knuppel in haar hand naar buiten rennen, en ik van doe es rustig stelletje eikels. Toen moest ik mijn smoel houden. Hij keek ons heel raar aan en vroegen of we drugs hadden gebruikt vanwege die rooie ogen van de pepperspray, ik weer zeggen dat we oogontsteking hadden. Hij scheen nog een paar keer met die zaklamp in mijn bek en toen geloofde die het wel. Daarna kreeg ik een boete omdat ik mijn kentekenplaat had omgebogen zodat je de letters niet kon zien. 50 euro, wat is nou 50 euro. Was wel mazzel want ik reed met 90 km/u en met een te hard geluid enz. enz. Ze hadden hem makkelijk in beslag kunnen nemen :p. Nou hij reed weg en ik doe mijn helm op en een vriend van me weer achterop. rijden we weg en net 10meter kwam er weer een juut voor me rijden met zwaailampen en een bordje stop politie. Wij weer stoppen en uitleggen dat we net al gecontroleerd waren. Hij wou me een boete geven omdat ik langs de weg stilstond. Nou na een hoop gezeik kwam die andere auto langs en zij dat ik al gecontroleerd was. Nu rustig naar huis gereden en daar nog ff gezeten en iedereen gebeld en gewaarschuwd voor de controle. Was wel een grappig avondje moet ik zeggen :D :D :D
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, ja lekker hor :P
 
Echte Kneus:hahaha:
 
waarom spuit je pepperspray in je eigen ogen??? je kan toch zelf ook wel bedenken dat het k*t voelt.
 
had je niet kunnen ontsnappen als je je plaat gebogen had ?
 
haha lacheuh erwin :roflol:

;)
waarom spuit je pepperspray in je eigen ogen??? je kan toch zelf ook wel bedenken dat het k*t voelt.

:scratch:

been there, done that :D
 
waarom spuit je pepperspray in je eigen ogen??? je kan toch zelf ook wel bedenken dat het k*t voelt.

ik wou weten hoe k*t het precies voelde:p

had je niet kunnen ontsnappen als je je plaat gebogen had ?

neej hij had me vast en reed me gelijk klem binnen een seconde. en met iemand achterop is het klote om dan je evenwicht te bewaren laat staan wegrijden:D
 
Laatst bewerkt:
ik wou weten hoe k*t het precies voelde:p



neej hij had me vast en reed me gelijk klem binnen een seconde. en met iemand achterop is het klote om dat je evenwicht te bewaren laat staan wegrijden:D

hahaha , had in zijn hand gebeten:mad: nu moet je 50 dokke
 
stoer.... als je niet breed bent moet je je maar misdragen denk je zeker?...


:p
 
ik in m'n neus :roflol: potverdomme dat deed pijn :D

:roflol: dat kan ik geloven, en dan een half uur onder de kraan liggen :roflol:


bij ons op de muaythai krijgen de vrouwen een busje bij de zelfverdedigingscursus en een meisje van 14 heeft het eens effectief kunnen gebruiken toen 2 kerels haar een busje wouden intrekken! :thumbs:
 
mijn god...., dat je dat nog durft te posten ook.
 
hahaha wie doet dat nou met die pepperspray ow ja jullie dus hahahaha
 
omg dude....lees voor de grap deze post eens over 5 jaar.
 
Back
Naar boven