XXL Nutrition

monstrous bench (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wow, die kerel is sterk man, respect :cool:
die barbell lijkt net een veertje en die 24reps zijn gewoon insane! :thumbs:
 
****ing hell...

Doet ie netjes :D
 
Ooooowww, nu voel ik me toch weer heel nietig met mijn 180kg raw bench. :treuren:, wat een beest, 275kg raw.
En dan nog die rep out met 150kg :eek:
 
Sick :eek: zeker mooie form, krijg je toch weer motivatie van om de bench weer op te krikken
 
Tja , netjes niet erg bijzonder maar wel sterk .

lig laasts naast ouwe van 62 te drukken met 185kg en die drukt effe 5 x 230kg

:rolleyes:
 
Zeer strict !!

Respect... :eek:

Toch maar weer eens wat extra gaan benchen... ;)
 
Ik zag laatst een hond paren met een kolibrie. "niet erg bijzonder", dacht ik.
 
niet echt bijzonder, die man is een van de sterkste benchers van de planeet.
 
Pff.. liggende Psych up..
Wat een vage ademhaling! Hij ligt wel mooi strak zeg. Archen doet hij amper, of ligt dat aan het camerastandpunt
 
Enkel het eerste filmpje is vergelijkbaar want de andere twee zijn met shirt gedaan, deze gast zit maar 50kg van het eerste filmpje (wr) af en doet het nog vrij soepel, is toch meer dan alleen bijzonder sterk te noemen lijkt me;)...

buiten dat zit er ook nog een flink verschil in het lichaamsgewichten in het filmpje van de topic starter en de grofweg veel zwaarder wegende klanten in porterhouse zijn filmpje, zitten zelfs nog een enorme vetklep tussen,
Mag wel he iemand die zoveel zwaarder is dat ie meer kan benchen en dan nog valt t verschil mee.

Als je alleen wereldrecord zetters bijzonder vind is er denk weinigs bijzonder in porters leven.
 
Tja , netjes niet erg bijzonder maar wel sterk .

lig laasts naast ouwe van 62 te drukken met 185kg en die drukt effe 5 x 230kg

:rolleyes:

Gvd wat ben jij een idioot.

Dit geloof je toch zelf niet, een 62 jarige die de beste bencher van nederland is.

Je voegt niks dan onzin toe op dit board, moron.

Afz wakkie.
 
Gvd wat ben jij een idioot.

Dit geloof je toch zelf niet, een 62 jarige die de beste bencher van nederland is.

Je voegt niks dan onzin toe op dit board, moron.

Afz wakkie.

idd, wss zal het nog raw zijn ook.
Ons gym record is 1*255 ofzo (equiped single ply) en dat is iemand van in de 40 die 145 kg weegt...
 
Back
Naar boven