AndroidHealthClinic

Junglewarfare

Bezoekers in dit topic

WTF:eek:

Niet normaal duur man. €79.90 voor JW en €59.90 voor BAM
Bij SupremeMuscle.com: kost JW $32.50 en BAM $31.99
Dat is €26,- en €25.50 daar komt dan nog €32.- verzendkosten bij. Dan scheelt het je nog €56.50 wanneer je er maar één van elk besteld.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten waar hij/zij besteld, maar ik doe het lekker in de USA:D

Ja scheelt wel een hoop $ ....maar zo loop je geen risico dat het bij de douane achter blijft.
+ Je hebt geen creditcard nodig...hoe betaal jij ?
 
JW en BAM komen gewoon aan hoor. Plus als je nog andere dingetjes (multi, creatine, whey,...) koopt ben je nog goedkoper uit.
 
JW en BAM komen gewoon aan hoor. Plus als je nog andere dingetjes (multi, creatine, whey,...) koopt ben je nog goedkoper uit.

Oke....maar hoe betalen jullie dan ?
Kan alleen met creditcard toch ?
 
Ja, creditcard:)

btw je bent 30, wordt het niet eens tijd om visa aan te schaffen:p

Grtz
 
Ja, creditcard:)

btw je bent 30, wordt het niet eens tijd om visa aan te schaffen:p

Grtz

:) wat heeft dat met mijn leeftijd te maken.
Gewoon nooit nodig gehad dus wat waarom zal ik dan een visa aanvragen.....maar misschien toch maar eens doen voor de sups.
 
Wanneer je vaker spullen via internet koopt of naar het buitenland gaat, zoals ik. Dan is een creditcard wel makkelijk.
Ik betaal dus met mijn creditcard of via paypal.

Tot nu toe zijn de ALRI supps nog legaal in NL. Ze worden zelfs hier in de winkels verkocht, zoals je zelf al aangaf.
 
:) wat heeft dat met mijn leeftijd te maken.
Gewoon nooit nodig gehad dus wat waarom zal ik dan een visa aanvragen.....maar misschien toch maar eens doen voor de sups.


Was maar een grapje hé

Visa is gewoon handig, tip: gebruiken, niet misbruiken.
 
Oke....maar hoe betalen jullie dan ?
Kan alleen met creditcard toch ?

3 manieren

1. creditcard
2. paypal
3. met je bank overschrjiven naar buitenland

heb ze alle 3 gedaan, en werken alle 3
 
Was maar een grapje hé

Visa is gewoon handig, tip: gebruiken, niet misbruiken.

Oke gelukkig ...want ik d8t bij mezelf 30 en nog steeds geen visa wat ben ik toch waardeloos. :D



3 manieren

1. creditcard
2. paypal
3. met je bank overschrjiven naar buitenland

heb ze alle 3 gedaan, en werken alle 3

De derde optie kan bij bv bodybuilding.com niet ...

Credit Card Visa, Mastercard, American Express, Discover
Bill Me Later®
Check Or Money Order By Mail
Gift Certificate
Pay By Check Online USA Only.
PayPal

Waar heb jij besteld dan ?
 
Laatst bewerkt:
Na ene PM te krjigen over Punt 3 hierboven.

OM dus op bb.com te bestellen via bank overschrijven moet je de betaal optie
"Check Or Money Order By Mail "

vervolgens moet je ff customer service emailen, met simpele vraag.
Dear Sir/Madam,

Could you please send me bb.com's banking details so i can transfer the money for my order?

Regards,

Henkieblabla

dan krijg je binnen halfuur, alle gegevens, invulle bij je bank, of bij internet bankieren. en klaar .

ECHTER duurde het bij mij wel 7 dagen, voordat zij het ontvangen hadden!.
 
Oke thnx for the info :D
 
IS het echt waar dat er in jungke warfare een soort van steroiden zitten? Met wat kan je het vergelijken?
 
ik heb net JW, BAM en Pro anabol (oid) besteld voor $90 ex verzend via money order..

eens kijken of dat goed gaat.

heb al een jaar geen supp aangeraakt (zelfs geen crea) ben benieuwd.
 
ik heb net JW, BAM en Pro anabol (oid) besteld voor $90 ex verzend via money order..

eens kijken of dat goed gaat.

heb al een jaar geen supp aangeraakt (zelfs geen crea) ben benieuwd.

90 dollar...waar bij bb.com ? ik zou namelijk 128,- moeten afrekenen incl verzendkosten.
 
kdenk zonder verzendkosten :P

"ik heb net JW, BAM en Pro anabol (oid) besteld voor $90 ex verzend via money order.."
 
IS het echt waar dat er in jungke warfare een soort van steroiden zitten? Met wat kan je het vergelijken?

ja, er zit een prosteroid in (lichte dosis). Ik ben de exacte chemische naam vergeten maar als je op bb.com gaat en het grootste topic over JW opzoekt (zo'n 50 pagina's) vind je het wel :)

bart
 
IS het echt waar dat er in jungke warfare een soort van steroiden zitten? Met wat kan je het vergelijken?

er zouden sporen van dianabol in zijn teruggevonden...


ik heb net JW, BAM en Pro anabol (oid) besteld voor $90 ex verzend via money order..

eens kijken of dat goed gaat.

heb al een jaar geen supp aangeraakt (zelfs geen crea) ben benieuwd.

voor mij werken ze prima, ik heb jw en bam een maand gebruikt en ben van +-85 naar +90 gegaan, kracht gaat flink vooruit, ik ben er zo tevreden over dat ik de cyclus nog eens ga herhalen maar nu eerst 2weken jw only en daarna de bam erbij
 
uhm...de bestelling van 1000* is wel tesamen met nog 4 andere mensen hahaha,nee niet alles is voor mij,jammer genoeg...
 
uhm...de bestelling van 1000* is wel tesamen met nog 4 andere mensen hahaha,nee niet alles is voor mij,jammer genoeg...

jammer he :D
Voel me altijd als een kleinkind in een candystore op die sites. :meal:
 
Back
Naar boven