XXL Nutrition

logo's op foto's wegkrijgen

Bezoekers in dit topic

Purple

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
6.983
Waardering
0
Ik heb eens gehoort dat er een progje moet zijn dat je logo's of tekst van digitale foto's af kunt krijgen zodat foto in originele staat is.

Weet iemand dat?
 
photoshop?
Heb het programma nooit gebruikt maar dit is toch het beste op vlak van fotobewerking dacht ik.
 
Fake acounts aanmaken van geile wijven de Gextuh?
:P
 
Dat zou mij sterk lijken ...

Meestal worden die logo's als een layer erop gezet en dan gemerged tot één layer.
Hierdoor krijg je dus gewoon één foto. Als je dus het logo eraf wilt, moet je met wissen
en klonen etc gaan werken. Het is redelijk onbegonnen werk voor een novice maar
een expert kan het wel in beperkte maten.

Dus moest er een programma zijn wat het kan, het resultaat zal niet van denderende kwaliteit zijn.
Zeker niet als het gaat om grote logo's over een foto.
 
het wordt dus juist gebruikt om piracy tegen te gaan..
maar met photoshop kom je al een heel eind !

als je photoshop zoekt, laat maar iets weten
 
Voor een beetje resultaat zal je het inderdaad handmatig moeten doen. Photoshop dus.
 
ik denk dat het verschilt als het een watermerk is of ondoorzichtbare letters
als je een witte foto hebt met dezelfde letters erop zou het niet moeilijk moeten zijn, maar vraag mij niet met welk programma
 
Fake acounts aanmaken van geile wijven de Gextuh?
:P

Wat lul je dom... :cool:

Ik ben toch al een geil wijf. Ik hoef daarvoor geen account aan te maken. :D

Ja joh photoshop hoorde ik al.. ja ik dacht meer aan iets met 1 klik op de knop en weg. helaas dus voor mij.
 
Je hebt (Photoshop CS2 en 3)het kloonstempeltje, retoucheerpenseel, reparatietooltje...afhankelijk van grootte en moeilijkheidsgraad logo.
Zijn het er veel?
 
Ik heb eens gehoort dat er een progje moet zijn dat je logo's of tekst van digitale foto's af kunt krijgen zodat foto in originele staat is.

Weet iemand dat?

:rolleyes: Als ik mag raden ben je zeker hoogblond :scratch:.. dat bestaat toch helemaal niet zo,n programaaaaaaaa!!!! Ga ergens anders mensen lastig vallen jij!!!!! :mad:

:flipoff:
 
:rolleyes: Als ik mag raden ben je zeker hoogblond :scratch:.. dat bestaat toch helemaal niet zo,n programaaaaaaaa!!!! Ga ergens anders mensen lastig vallen jij!!!!! :mad:

:flipoff:

wat de neuk lul jij nou weer stroef?
 
:rolleyes: Als ik mag raden ben je zeker hoogblond :scratch:.. dat bestaat toch helemaal niet zo,n programaaaaaaaa!!!! Ga ergens anders mensen lastig vallen jij!!!!! :mad:

:flipoff:

Dimmen, biat**. Ga bij Spelletjes.nl wat lopen bashen.
 
Je hebt (Photoshop CS2 en 3)het kloonstempeltje, retoucheerpenseel, reparatietooltje...afhankelijk van grootte en moeilijkheidsgraad logo.
Zijn het er veel?

Oh nee hoor niet veel 1tje... maar goed dit klinkt allemaal als teveel werk. Ik dacht het even simpel op te lossen. Toch bedankt voor je reactie lief hoor.

:rolleyes: Als ik mag raden ben je zeker hoogblond :scratch:.. dat bestaat toch helemaal niet zo,n programaaaaaaaa!!!! Ga ergens anders mensen lastig vallen jij!!!!! :mad:

:flipoff:

Niet hoogblond. Ga jij eens terug in je hondenhok en snel :mad:

wat de neuk lul jij nou weer stroef?

Inderdaad... Karma voor jou. :D
 
anders upload je ze toch ff, kunnen wel zelf kijken of het onbegonnen werk is, meestal met photoshop/gimp is het niet al te moeilijk objecten weghalen
 
Nu weer ontopic.

Bedankt iedereen voor de serieuze reacties...

:D
 
Back
Naar boven