MuscleMeat

CL 600 vs CL 6.5 amg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vind de SL Brabus toch leuker. :)

Als ik moest kiezen nam ik toch de CLK DTM AMG Carbio, zijn er maar 100 van gemaakt, en het is cabrio en het is ook super snel. :D
 
Ik vind de CLS gewoon kwa design weer de mooiste Mercedes sinds de SL Gullwing...........en dad met de Brabus stats issie gewoon echt de shizzle :D
 
Ach, als je naar topgear kijkt dan weet je ook dat de brabus te veel vermogen en dat de auto niet fatsoenlijk mee te rijden valt.
 
Jongens... wel leuk allemaal die praat. maar laten we even terugkeren op aarde allemaal ;)

Fiat heeft ook een paar leuke modellen Fiat.nl - Starting Page
 
Cl 600 is een 5.5 liter block..de cl 65 is uitgeboord tot 5.9 cubic inches..bitches..:D
andere vermogensopbouw en afstellingen..

denk dat je vierkante cm bedoelt ;)
 
Komt wss ook...stond laatst in de krant...

[Afbeelding niet meer beschikbaar] kweet niet of hij er echt zo uit komt te zien...

:eek!: waw!!!!!!!!!
 
Ik vind de CLS gewoon kwa design weer de mooiste Mercedes sinds de SL Gullwing...........en dad met de Brabus stats issie gewoon echt de shizzle :D


Vind de cls een zeerr dikke wagen, vooral de brabus of de6.3 amg.
Schijnt ook eens een 7.3 liter amg blok ingezet te zijn, waarschijnlijk een of andere sjeik.

De 350 cdi is de meest verstandige keuze, nog steeds binnen 7 seconden op de 100 en een verbruik boven de 1 op 10, rij momenteel een auto die 1op 4 loopt:D maar dat terzijde
 
beetje oftopic vraag, maar wat duid die 1 op 4 of 1 op 10 aan?
ja, het verbuirk, dat weet ik ook wel maar iedere normale mens drukt dit uit in aantal liter /100Km
Is 1 op 4 dan dat je met 1liter 4 km kan rijden ofzo?
 
eerder 4 liter 1 kilometer rijden :P
 
beetje oftopic vraag, maar wat duid die 1 op 4 of 1 op 10 aan?
ja, het verbuirk, dat weet ik ook wel maar iedere normale mens drukt dit uit in aantal liter /100Km
Is 1 op 4 dan dat je met 1liter 4 km kan rijden ofzo?

okee, 25liter/100km en 10/100, foutje;)
 
Back
Naar boven