Fitness Seller

shrugs behind the back

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.308
Waardering
65.412
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
is deze shrug variatie een noodzaak of overbodig om monster-traps te ontwikkelen?!
 
Laatst bewerkt:
Ik doe de 'gewone' variatie en bij mij groeien ze goed, om ze te stimuleren kan je ze per maand verwisselen.
 
Ik doe de 'gewone' variatie en bij mij groeien ze goed, om ze te stimuleren kan je ze per maand verwisselen.

ik doe ze met barbell en dumbel, de laatste tijd doe ik ook behind the back erbij, maar weet niet of dit zoveel uitmaakt...
 
Ik doelde ook op de traps trouwens. :o
 
Ik doe ze nooit, kwam ze voor het eerst in je log tegen.
 
Ik doe ze nooit, kwam ze voor het eerst in je log tegen.

vandaar dit topic ;)


Geeft niet Doc, hoe dan ook nog even aanvullend: Lee haney zwoor, (zweerde, zwoer)? bij deze shrug variant. Zijn, mijns inziens simplistische, Nijntje Logica, was dat omdat halter zich achter het lichaam bevind, je de achterkant van de traps traint.

Voor mij is deze K*t-variant een Rotator Cuff Vern**ker, doe hem dus nooit meer...

ik heb tot nu toe nergens last van
maarja, uprightrows worden ook al rap verneukers genoemd...
 
Ik zelf vind ze net iets anders aanvoelen dus lijkt me niet verkeerd om ze te doen.
Meestal begin ik licht met dumbbells (naast me) dan ga ik over op afwisselend voor en achter met barbell.

tot de vlammen uit mn nek springen!! :p
 
Ik kan ze niet zo goed omdat de stang achter mijn glutes blijft hangen. Dan wordt het snel een soort upright row om de stang erover heen te tillen.
 
Ik kan ze niet zo goed omdat de stang achter mijn glutes blijft hangen. Dan wordt het snel een soort upright row om de stang erover heen te tillen.

Gek, ik heb toch best een monsterkont, helemaal in de bulk. Misschien heb je korte armpjes.
Met behind the back shrugs isoleer je de traps net even wat meer, omdat je beter richting je kruin kun shruggen.
 
Vind ze met dumbbells het lekkerst en meest natuurlijk aanvoelen, dus doe ze zo!
 
Ik doe ook barbell behind the back heb geen keus, dumbbells zijn te ligt en aan de voorkant scheurt het teveel langs mijn geslachtsdeel, is niet tedoen.
 
Gek, ik heb toch best een monsterkont, helemaal in de bulk. Misschien heb je korte armpjes.
Met behind the back shrugs isoleer je de traps net even wat meer, omdat je beter richting je kruin kun shruggen.

Wrijf het er maar weer in dat je 5 cm langer bent :mad:
 
ik shrug niet meer.
Vanaf dat ik ben begonnen met zware compounds (bezig met bill star) groeien men traps veel beter dan dat ik deze appart trainde.
 
Heeft geen zin. En voor de mensen die rond gaan draaien met hun schouders, dat heeft ook geen zin!
 
Heeft geen zin. En voor de mensen die rond gaan draaien met hun schouders, dat heeft ook geen zin!

Dankjewel voor je adviezen o machtige kraka ???
 
Ik kan ze niet zo goed omdat de stang achter mijn glutes blijft hangen. Dan wordt het snel een soort upright row om de stang erover heen te tillen.

yep, is bij mij ook wel irritant met mn dikke squatkont :D
 
Back
Naar boven