Fitness Seller

Squatten doe je zo!

Bezoekers in dit topic

ArnieProportio

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2007
Berichten
1.098
Waardering
17
Dik zijn betekent nog niet dat je veel gewicht kan tillen. Een beetje gespierde benen is toch wel een pre lijkt me. Hetvolgende filmpje bewijst dat je niet teveel hooi op je vork moet nemen. Misschien is hij oud, maar wel bizar

YouTube - Horrid Squat Accident
 
Ja daar lig je dan..
 
ja dat komt ervan als je niet "light weight" en "yeah buddy" schreeuwt voor je begint :rolleyes: amateur!
 
Ik begrijp niet dat die gasten nooit in een powerrack squaten.
 
haha idd lucky :D
 
Alsof dit ook maar iets te maken heeft met te veel hooi op je vork nemen of niet in een powerrack squatten.:rolleyes:
 
Alsof dit ook maar iets te maken heeft met te veel hooi op je vork nemen of niet in een powerrack squatten.:rolleyes:

Ja in een powerrack had hij dit ook gehad, maar in sommige clips zie je nog eens de barbell op hen donderen ook wat in een PR het geval niet zou zijn.
 
Ik vind het altijd er zo naar uit zien. Vooral BP ongelukken waarbij de barbell een keer of 2 op hun borstkas stuitert en vervolgens nog een keer op hun keel... :eek!:
 
Hij heeft wel al meer gesquat dan dit dus dat heeft niets te maken met teveel hooi op je vork nemen, loser.
 
Idd, hij heeft al een stuk meer gesquat dan dit. Domme pech.
 
Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar is er nog goed vanaf gekomen. Het kon veel erger met zo'n gewicht
 
vraag me af hoe hoe het hem na dit voorval is afgegaan met zn squats. lijkt me dat dit nooit meer helemaal goed is gekomen
 
vraag me af hoe hoe het hem na dit voorval is afgegaan met zn squats. lijkt me dat dit nooit meer helemaal goed is gekomen

:dunno:

ziet er inderdaad erg nasty uit, maar imo niks wat niet meer hersteld...
 
Dik zijn betekent nog niet dat je veel gewicht kan tillen. Een beetje gespierde benen is toch wel een pre lijkt me.

Zegt iemand van 66kg...dit is een groot powerlifter....:rolleyes:
 
Weet nog toen dit filmpje gepost werd op een ander forum. Leuke reacties van fitnessinstructeurs:
Snap ook niet dat iemand gaat squaten met zoveel gewicht en zo'n instabiel rek, zag er niet echt comfortabel uit!
Hij zet zijn benen ook wel ERG ver uit elkaar moet ik zeggen, dat is echt funest voor je knieën zoals je nu wel ziet
Sumosquat is leuk, maar je knieën zijn niet gemaakt om zulk zwaar gewicht te ondersteunen in die stand.. Check de 800 lbs squat van Coleman en je ziet hoe het wél moet zonder je knieën te vernken.

:roflol:
 
Back
Naar boven