Fitness Seller

Nederlanders zien fusie met Vlaanderen wel zitten

Bezoekers in dit topic

Gewoon alle allochtonen en pedo's naar het Vlaanderen-gedeelte verplaatsen en alle normale Belgen naar het Nederlandse gedeelte verplaatsen.:D

ik had dan eerder aan zeeland gedacht, da's een stuk eenvoudiger af te schermen :D


In belgie ziet trouwens slechts 40% een fusie niet zitten


:o
 
WOEI, krijgen wij dan ook hun belastingstelsel en ziektekostenverzekering:D
Dan maken wij wel fatsoenlijke wegen;)
 
als die ollanders hun accent laten varen ist goe :thumbup: en een vlaamse naam aannemen (geen kezen enzo :')
 
WOEI, krijgen wij dan ook hun belastingstelsel en ziektekostenverzekering:D
Dan maken wij wel fatsoenlijke wegen;)

De fiscale en lastendruk is in Belgie hoger dan in Nederland. Alleen als je echt rijk bent kan je er uitspringen. Zo rijk ben je in ieder geval (nog) niet.
 
ah nee niet nog meer buitenlanders he :P
 
als die ollanders hun accent laten varen ist goe :thumbup: en een vlaamse naam aannemen (geen kezen enzo :')

allé! wij spreken ABN, jullie spreken nederlands met een frans accent.
 
Nederlanders zien fusie met Vlaanderen wel zitten :rolleyes:


Twee derde van de Nederlanders ziet een samenvoeging van Nederland en Vlaanderen wel zitten. Ruim 85 procent is voor intensievere samenwerking met de Belgen. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek dat TNS Nipo in opdracht van RTL heeft uitgevoerd.

Meer dan 60 procent van de ondervraagden denkt dat beide 'landen' beter worden van een fusie. Een op de vijf Nederlanders denkt dat Nederland en Vlaanderen na samenvoeging geleid moeten worden door de Oranjes. Afschaffing van beide koningshuizen is volgens 16 procent de beste optie. 17 Procent denkt dat beide landen hun eigen koninklijke familie moeten behouden.

Ongeveer vijf van de zes respondenten (83 procent) denkt dat België zelfstandig blijft voortbestaan. Ongeveer 14 procent denkt dat dit niet het geval is. Een kwart van de Nederlanders denkt dat Vlaanderen en Wallonië gescheiden moeten worden.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF21082007_110

belgie bij nl toevoegen ja:cool: dat zie ik wel zitten:D

is tenslotte ook niet te lang geleden nog nederlands grondgebied geweest:p
 
Ik zie een fusie wel zitten ja, Wallonië bij Frankrijk en Vlaanderen bij Nederland.
 
Grappig om die ontwikkelingen te volgen bij onze zuiderburen.
Wat hebben jullie tegen de Walen? :p

Ik persoonlijk niets. Men zou zich beter bezighouden met serieuzere zaken hier in belgië dan te zeveren over hoe we een klein land nog kleiner kunnen maken.

edit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat heeft die UFO nu eigenlijk te maken met Belgen of Nederlanders ???:rolleyes:
 
Liever niet zeg, net als RobG al zei, er zullen wel veel centen naar Vlaanderen gaan waar wij NLers weer voor moeten dokken.
 
Duidelijk dat ze mij niet hebben gevraagd
 
Zie het helemaal niet zitten, laat ze het lekker oplossen met de Walen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
op 1 voorwaarde dat slaven houden weer legaal wordt
 
Wat heeft ons land toch eigenlijk een mooie vorm.:P
 
Zou inderdaad goed zijn om het gemiddelde IQ in Nederland wat te doen stijgen...
 
Aan me nooit niet!

Alleen al het wegennet restaureren kost ons allen onze loonstrookjes.

Op de kaart van Europa wordt onze Picasso vorm een schilderij van een zwerver uit Brussel.

We krijgen er een lading allochtonen bij en Wilders haren reiken tot de grond

De Tweede kamer gevuld met Vlamen, hou die frietlucht lekker op de Kermis van Antwerpen

En wie wordt er koning, Alexander of Koning Philiph? ( Weet z'n naam niet!)
 
Back
Naar boven