Fitness Seller

Kuur met Trenbolone Enan. en Masteron Prop. / Test. Prop toevoegen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yoerim

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
10
Waardering
0
He vrienden,

Wou even jullie mening weten over het volgende:

Ik zit in de 7de week van mijn kuur; 400mg Trenbolone Enan./week + 100mg. Masteron Prop. EOD.

Ik ben eigenlijk zeer tevreden, maar zou toch graag in de laatste paar weken (7 tm 12, of misschien ook minder) 100mg Test.prop/EOD (dus tegelijk met het zetten van mijn Mastron) willen nemen, om toch voor iets meer volume (zonder waterretensie) te zorgen voor dat mijn kuur ten einde is.

Mij is duidelijk dat het gezonder zou zijn alles zo te laten zoals het nu is, daarom mijn vraag aan jullie;

Kan dit zonder te veel risiko te lopen?, of zijn er eventueel andere oplossingen..?

MVG.....
 
Laatst bewerkt:
Ik had de test prop vanaf het begin mee laten lopen met de masteron.
Denk dat het toevoegen van de prop nu aan het eind van je kuur geen noemenswaardige meerwaarde zal hebben
 
merk je al wat van de EQ
 
He vrienden,

Wou even jullie mening weten over het volgende:

Ik zit in de 7de week van mijn kuur; 400mg Trenbolone Enan./week + 100mg. Masteron Prop. EOD.

Ik ben eigenlijk zeer tevreden, maar zou toch graag in de laatste paar weken (7 tm 12, of misschien ook minder) 100mg Test.prop/EOD (dus tegelijk met het zetten van mijn Mastron) willen nemen, om toch voor iets meer volume (zonder waterretensie) te zorgen voor dat mijn kuur ten einde is.

Mij is duidelijk dat het gezonder zou zijn alles zo te laten zoals het nu is, daarom mijn vraag aan jullie;

Kan dit zonder te veel risiko te lopen?, of zijn er eventueel andere oplossingen..?

MVG.....

Ik denk niet dat het zo gezond is om te kuren zonder Test. Kuren met 19-nor varianten zonder Test is nogal een aanslag op je libido. Test hoort er altijd in. Verder kan je test prop erbij gooien maar je kost ook al enige vorm van Test bij het begin van je kuur doen.
Na deze kuur zou ik een zeer goede nakuur doen als ik jouw was.
Succes verder
 
Arm meiske als je alleen tren gebruikt hebt.
 
Back
Naar boven