AndroidHealthClinic

AS via medisch voorschrift in België? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeandubois

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2005
Berichten
422
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Na heel wat zoekwerk ben ik slechts op 1 soort AS gestuit die je op medisch voorschrift kan krijgen in België.

Deca - durabolin is verkrijgbaar in 25 mg en 50 mg vorm. Nochtans staat er in de steroid profiles van Big Cat aangegeven dat 400 mg per week wenselijk is.

Dit zou dus neerkomen op 8 injecties per week met Deca 50 mg, wat niet praktisch is. De 16 injecties met de 25 mg variant is gewoon te absurd.

Zijn er andere varianten AS te verkrijgen in België op medisch voorschrift?
 
normaal wordt sustanon ook wel voorgeschreven aan bepaalde patiënten die problemen hebben met testosteronproduktie, dacht ik...
 
Volgens mij krijg je alles wel klaar bij de juiste dokter hoor ...
Kameraad van mij heeft bv wel een kuurtje van 500mg Test per week gekregen.
Moest wel telkens voor elke inject naar de dokter en het was reteduur.
 
Volgens mij krijg je alles wel klaar bij de juiste dokter hoor ...
Kameraad van mij heeft bv wel een kuurtje van 500mg Test per week gekregen.
Moest wel telkens voor elke inject naar de dokter en het was reteduur.

Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het AAS Gebruik bij BB-ers is overdoseren van medicijnen. Wat je voorgeschreven krijgt door doktoren/medici, zal nooit de zwaarte van een aas kuur die wij als BB nodig zouden hebben.
 
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het AAS Gebruik bij BB-ers is overdoseren van medicijnen. Wat je voorgeschreven krijgt door doktoren/medici, zal nooit de zwaarte van een aas kuur die wij als BB nodig zouden hebben.

Je zou verbaasd zijn wat sommige dokters hier durven doen ;)
 
Je zou verbaasd zijn wat sommige dokters hier durven doen ;)

Idd! Ze doen vrij veel om wat extra geld te verdienen!
Maar het komt hoe dan ook stuk duurder uit dan als je het bij een UG lab haalt, dus zo voordelig lijkt het me niet.
En qua begeleiding trekt het ook op niets.
 
natuurlijk heeft niet iedereen toegang tot de UG-Gear, en stappen die personen dan binnen bij de huisdokter voor wat human grade-produkten, die dan toch ferm ondergedoseerd worden aanbevolen door diezelfde dokter...
Vroeger ook wel nog gedaan, toen de lokale dealer zijn HG immens duur verkocht en ik geen enkel UG-lab kende...
 
als je human grade bij de apotheker koopt, ben je ook tenminste zeker dat de dosis juist is. ik heb vroeger testosteron enanthaat (androtardyl) van bij de apotheker gehad en sustenon die ik bij een buitenlands apotheker had gekocht. met die middelen had ik ook die vervelende bijwerkingen niet zoals roid fever en twee dagen een stijve, pijnlijke bil. toch vervelende zaken die veel typischer zijn voor de spullen die door UG labs zijn gefabriceerd. maar human grade is inderdaad wel duurder.
 
Laatst bewerkt:
het is wel waar dat androtardyl (test enanthaat) niet bij de apotheek in voorraad is. ze moeten dat ook in Frankrijk bestellen. ik kende maar één apotheek in Brussel die dat in voorraad had. een apotheek op 500 mr van de HRT dokter, waar veel van zijn patienten alles bestelden.
 
misschien een onnozele vraag, maar wat bedoel je met HRT-dokter ?
en kan jij mij die dokter zijn adres es aan de hand doen ? zou wel eens op consult willen gaan, werk toch in brussel... ;-)
 
een HRT (hormone replacement therapy) dokter is een dokter die je hormonen regelmatig nakijkt en hormonen voorschrijft zodat je hormoonbalans in orde is. zij werken wel met maximale waarden en niet met gemiddelde waarden zoals gewone huisdokters. een HRT dokter zal ervoor zorgen dat je altijd aan de maximale grens zit, maar ook niet teveel hormonen in je bloed hebt. het gaat er bij hun ook niet enkel over testosteron en groeihormoon, maar cortisol, schiildklierhormoon enz worden ook gegeven indien nodig. om de zes maanden wordt alles weer nagekeken en worden dosissen aangepast. voor doping of om grote hoeveelheden te krijgen, moet je daar niet zijn. bij hun gaat het om gezondheid en wat bb'ers nemen, heeft niets met gezondheid te maken. eerder het omgekeerde. en ze zijn ook niet goedkoop. een consultatie die ongeveer een uur duurt, kost je wel 150 euro. Dr Hertoghe Thierry is de bekendste in Brussel.
 
okee, Dirk, hartelijk dank voor de info !
is dus duidelijk niet aan ons, bb-ers, besteed !?
zou eigenlijk wel graag eens een paar maanden met serieuze begeleiding trainen, eten, kuren, rusten etc...
iemand mss hiervoor een adres ?
 
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het AAS Gebruik bij BB-ers is overdoseren van medicijnen. Wat je voorgeschreven krijgt door doktoren/medici, zal nooit de zwaarte van een aas kuur die wij als BB nodig zouden hebben.

Tssss; waar je niets van weet, daar zwijg je gewoon over...

Ik haalde vroeger al mijn deca en sustanon bij de dokter... En geloof maar dat ik tientallen dozen voorgeschreven kreeg... En het was niet eens een sportdokter... ik was de enige BB'er die daar kwam, gewoon mijn huisarts, idem voor proviron, pregnyl, clomid en nolvadex, allemaal lekker van de apotheek aan schappelijke prijzen...

Alleen de deca (50 mg/spuit) viel me wat duur uit uiteindelijik DUS zwarte markt :)

PCT haal ik nog altijd bij mijn dokter ; veilig, goedkoop, snel en via de apotheek.

DUS geloof me maar, je kan bij de dokter de in België bekende AS krijgen maar.... je moet ze wat kneden...

PS; ik zette zelf mijn spuiten hoor, kga echt niet drie keer per week 20 EUR betalen om sustanon te zetten
 
als je human grade bij de apotheker koopt, ben je ook tenminste zeker dat de dosis juist is. ik heb vroeger testosteron enanthaat (androtardyl) van bij de apotheker gehad en sustenon die ik bij een buitenlands apotheker had gekocht. met die middelen had ik ook die vervelende bijwerkingen niet zoals roid fever en twee dagen een stijve, pijnlijke bil. toch vervelende zaken die veel typischer zijn voor de spullen die door UG labs zijn gefabriceerd. maar human grade is inderdaad wel duurder.

In welke dosissen kan je die androtardyl krijgen? Ook gewoon in 500 mg?
 
Tssss; waar je niets van weet, daar zwijg je gewoon over...

Ik haalde vroeger al mijn deca en sustanon bij de dokter... En geloof maar dat ik tientallen dozen voorgeschreven kreeg... En het was niet eens een sportdokter... ik was de enige BB'er die daar kwam, gewoon mijn huisarts, idem voor proviron, pregnyl, clomid en nolvadex, allemaal lekker van de apotheek aan schappelijke prijzen...

Alleen de deca (50 mg/spuit) viel me wat duur uit uiteindelijik DUS zwarte markt :)

PCT haal ik nog altijd bij mijn dokter ; veilig, goedkoop, snel en via de apotheek.

DUS geloof me maar, je kan bij de dokter de in België bekende AS krijgen maar.... je moet ze wat kneden...

PS; ik zette zelf mijn spuiten hoor, kga echt niet drie keer per week 20 EUR betalen om sustanon te zetten

Idd, als je de juiste dokter hebt kom je ver :) Onze huisdokter woont een paar huizen verderop, is vriend van de familie en eeuwige lolbroek. die kerel zou me alles voorschrijven, als ik 't maar lief genoeg vraag. (nu niet dat ik al heb geprobeerd om iets dergelijks als AS te krijgen bij hem..)
 
androtardyl is 1 ml 250mg. wel duur. ik dacht dat het toch ergens rond 50 euro was voor 3 ampullen. wat pijnlijke bil betreft was ik wel mis. toch ook twee,drie dagen last op spuitplek na spuit.
 
Back
Naar boven