AndroidHealthClinic

prostitutie, en hoe het meer kapot maakt, dan goed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

doet mij trouwens denken aan The Police - Roxanne, zou je minstens toch eens kunnen zingen voor haar Blackadder;)
anyway dat meisje heeft hulp nodig..maar als jij haar helpt ga je er wss zelf leed aan hebben, om te beginnen het vertrouwen al..
 
Maar goed, je kan haar wel gratis nken heb ik begrepen. Als je enige liefde voor haar kan laten varen kan je daar natuurlijk wel gebruik van maken.

Of ze huurt nu een deurwaarders kantoor in en Blackadder krijgt een pittige rekening :D
 
neen net een telefoontje ontvangen waar ze al wenend smeekte dat ik bij haar bleef. Ik weet dat ze het moeilijk heeft, ze kan amper haar huur nog betalen, maar na alle shit kan ik niet samen blijven bij iemand die voor dergelijk leven kiest, maar het blijft een keuze, desnoods doe je een kankerjob waar je amper wat mee verdient.

Het klote aan de zaak is dat ze enkel stopt wanneer ik bij haar blijf, ten opzichte van haar eigen heeft ze geen amper, maar wil ze het enkel voor mij doen, kan ik wel begrip voor tonen maar mijn morele flexibiliteit heeft ook zijn grenzen.

@Roxxe: 1 van die halfgare tenten in de buurt van de louizalaan.

typisch gevalletje van een low selfesteem of het is een enorme attention-whore en dat laatste kun je helaas heel letterlijk nemen...
 
waar ik me vooral druk over maak, is dat het er in dat wereldje extreem hard aan toe gaat, de gedachte dat er een verkrachting plaatsvind en dat ik niet alles op alles heb gezet om haar er uit te sleuren maakt het ondraaglijk, ook al weet ik dat de definitieve keuze bij haar ligt.
Het lijkt onzinnig allemaal en als buitenstaander zou ik onmiddelijk kunnen kiezen, maar eenmaal er zelf in betrokken is het echt wel ****ing moeilijk. pfff de ander is echt wel de hel, als ik op voorhand kon weten tot welke waanzin het allemaal zou geleid hebben ...
 
Iemands acties kan je soms nog wel beinvloeden, een persoonlijkheid van iemand amper. Kleine dingen kunnen mensen nog wel veranderen, meningen, automatismen, maar een impulsief persoon bijvoorbeeld zal altijd aan de impulsieve kant blijven. Wat je hebt verteld over haar maakt het voor een deel duidelijk hoe zij in elkaar zit en dat verklaard dan ook haar gedrag.

Zelfs al help je haar nu, later komt ze waarschijnlijk weer in de problemen. Het is hard maar zo werkt het helaas wel. Als je haar nu helpt (en haar later waarschijnlijk niet meer in je leven hebt) heb je haar voor een tijdje behoed van problemen en zal je waarschijnlijk minder gewetensproblemen hebben dan wanneer je haar nu uit je leven drukt, wat helaas wel weer inhoudt dat je er weer een hoop ellende/stress etc. op je bord ligt de komende tijd.

Je kan zelf het beste oordelen en er is niets slechts met een beetje egoisme, hoewel je natuurlijk nooit weet hoe zoiets gaat lopen.
 
waar ik me vooral druk over maak, is dat het er in dat wereldje extreem hard aan toe gaat, de gedachte dat er een verkrachting plaatsvind en dat ik niet alles op alles heb gezet om haar er uit te sleuren maakt het ondraaglijk, ook al weet ik dat de definitieve keuze bij haar ligt.
Het lijkt onzinnig allemaal en als buitenstaander zou ik onmiddelijk kunnen kiezen, maar eenmaal er zelf in betrokken is het echt wel ****ing moeilijk. pfff de ander is echt wel de hel, als ik op voorhand kon weten tot welke waanzin het allemaal zou geleid hebben ...

Dat kan ik wel begrijpen, maar je kunt in dit geval beter vor jezelf kiezen. Die griet is een accident, waiting to happen en ze sleurt jou straks mee het gat in, ouwe.
Kies voor jezelf dus, zou ik zeggen.
 
je kan haar ook zien als een soort [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mighty zei het al, zorg dat ze jou niet mee sleurt en kies voor jezelf:)
 
Wat jij eens gewoon moet doen is een stevige arm om d'r leggen en steun verlenen om d'r een reguliere baan te laten verkrijgen. En op den duur een vast onderkomen met hygeine en veiligheid.

Prostitutie is een dubbele bodem, de werkgevers vertellen de meiden precies hoe ze moeten acteren met veel discretie zodat hun hele voorkomen goed camoufleerd hoe de vork werkelijk in de steel zit. Want het is al gauw lopende band werk.

De enige gelukkige dames in dat vak zitten in de hogere klasse, die zonder werkdruk werken en zelf ook kritisch mogen zijn tegenover klanten. Elitedames of gastvrouwen. Vaak i.c.m een privestudie ofzo, die ze daaruit bekostigen.
 
neen net een telefoontje ontvangen waar ze al wenend smeekte dat ik bij haar bleef. Ik weet dat ze het moeilijk heeft, ze kan amper haar huur nog betalen, maar na alle shit kan ik niet samen blijven bij iemand die voor dergelijk leven kiest, maar het blijft een keuze, desnoods doe je een kankerjob waar je amper wat mee verdient.

Het klote aan de zaak is dat ze enkel stopt wanneer ik bij haar blijf, ten opzichte van haar eigen heeft ze geen amper, maar wil ze het enkel voor mij doen, kan ik wel begrip voor tonen maar mijn morele flexibiliteit heeft ook zijn grenzen.

@Roxxe: 1 van die halfgare tenten in de buurt van de louizalaan.

waar ik me vooral druk over maak, is dat het er in dat wereldje extreem hard aan toe gaat, de gedachte dat er een verkrachting plaatsvind en dat ik niet alles op alles heb gezet om haar er uit te sleuren maakt het ondraaglijk, ook al weet ik dat de definitieve keuze bij haar ligt.
Het lijkt onzinnig allemaal en als buitenstaander zou ik onmiddelijk kunnen kiezen, maar eenmaal er zelf in betrokken is het echt wel ****ing moeilijk. pfff de ander is echt wel de hel, als ik op voorhand kon weten tot welke waanzin het allemaal zou geleid hebben ...

Dit is een standaardverhaal voor vrouwen die zich in de prostitutie werken. Ik vind het begrijpelijk dat je medelijden voelt maar het brengt niks op. Ze gebruikt prostitutie nu al reeds om je te chanteren en ze doet met andere mannen terwijl ze beweert je nodig te hebben wat al niet de afspreek was in de eerste plaats. Leg je er maar bij neer dat ze toch sowieso in de prostitutie belandt en dat ze de schuld ervan in jou schoenen zal proberen te schuiven wanneer dat gebeurt. Je wordt imo geplayed.

Kijk ook maar dat je jezelf niet te erg verwikkelt in die shit. Je hebt daar wat staan tieren in een louche bar, maar als je dat in het verkeerde bordeel flikt word je per ambulance afgevoerd. Ik denk dat het verstandiger is om er wat afstand van te nemen.
 
Kerel, gewoon dumpen die handel. Als je met enige afstand naar deze situatie kijkt, weet je dat dat veruit de beste optie is.
 
Die bitch gewoon voor jou laten werken. Verdien je er ook nog geld aan. :D
 
Nou ja zou er niet meer aan beginnen in ieder geval. heeft niets met vrouwenlogica te maken in ieder geval.

Zij heefrt geen enkel respect voor jullie relatie gehad. Zij wilde jou volgens haar zeggen het gaat uit en duikt gelijk met 2 in bed. Flikker op zeg.

Als iemand mij dumpt dan moet ik er echt niet aan denken al gelijk met een ander het bed te delen ook niet mocht ik er zelf een punt achter gezet hebben.

Ze probeert jou schuldgevoelens aan te praten dat ze door jou dat hoerenwereldje in gaat.

Aan zoiets begin je niet zomaar lijkt me. Zal wel gewoon veel eerder op die manier gewerkt hebben. Kwam jou tegen en dacht oh misschien kan ik daar meer voor elkaar krijgen blijkt dat niet te lukken valt ze terug in oude gewoontjes.

Nou wees blij dat je er van af ben. En zou zeggen laat het gaan want dit zal nooit iets worden waar jij je gelukkig bij gaat voelen.

Maar zeg je 1 ding dat heeft niets met de logica van een vrouw te maken. Dus niet zoiets raars zeggen.
 
Laat haar gaan man, dit klinkt niet goed.

Zei je ook tegen mij vroeger, en nu zeg ik het tegen jou
 
Ik heb ook een soortgelijke relatie gehad een paar jaar geleden. Borderline is a bitch.
 
Best niet teveel tijd in steken. Het kan alleen maar erger worden.
 
Als je toch niet zo veel voor haar voelt, is het makkelijk om haar in de steek te laten. Dat je het moeilijk hebt daarmee zegt dus voldoende. Als ze wegglijdt en jij hebt het aangezien of erger nog, je weggedraaid, kan je jezelf later wellicht voor de kop slaan.

Als je er wat aan doet, kun je jezelf later nooit iets verwijten. En je hebt een kans iets te betekenen voor een ander. Ik zou haar alleen niet meer nken, daar krijg je spijt van. Blijkt wel als je het klote vindt dat ze anderen pakt in een "open relatie".

Haal haar eens weg uit de situatie waarin ze zit en beoordeel dan nog eens of ze trucjes heeft die je er wel uit kunt krijgen, of dat ze gewoon een rotte persoonlijkheid heeft. Ik zou het doen, maar ik ben dan ook niet zo stoer als de rest hier..............
 
Als je toch niet zo veel voor haar voelt, is het makkelijk om haar in de steek te laten. Dat je het moeilijk hebt daarmee zegt dus voldoende. Als ze wegglijdt en jij hebt het aangezien of erger nog, je weggedraaid, kan je jezelf later wellicht voor de kop slaan.

Als je er wat aan doet, kun je jezelf later nooit iets verwijten. En je hebt een kans iets te betekenen voor een ander. Ik zou haar alleen niet meer nken, daar krijg je spijt van. Blijkt wel als je het klote vindt dat ze anderen pakt in een "open relatie".

Haal haar eens weg uit de situatie waarin ze zit en beoordeel dan nog eens of ze trucjes heeft die je er wel uit kunt krijgen, of dat ze gewoon een rotte persoonlijkheid heeft. Ik zou het doen, maar ik ben dan ook niet zo stoer als de rest hier..............

Jammer voor jou. Je denkt toch echt niet dat je haar zal kunnen veranderen he. Dit dan nog terwijl je zelf betrokken partij bent. Als je denkt dat dat werkt dan zal je ondervinden dat alle chicks die jij op die manier probeert te helpen een "rotte persoonlijkheid" hebben zoals jij het zo graag noemt. In feite ben jij het gewoon die een misplaatst vadercomplex heeft en die deze chicks niet kan loslaten waardoor ze je eerst zullen playen en waardoor jij ze achteraf rot gaat vinden. Als je echt gelooft wat je net typte heb je nog een hoop te leren.
 
Back
Naar boven