XXL Nutrition

T*ring! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gooi es wat dvdrips op de ftp :evil:
 
Ik merk behoorlijk veel verschil, echt snel nu!
 
Nu in ene wel he. Sure. :mad:
 
Heerlijk snel :D, goed werk T:thumbs:
 
eindelijk, hopelijk houden we deze snelheid nu ;)
 
Nog even wachten, deze errors zullen na 24 u verdwijnen. En moderators kunnen niets aan dit soort dingen doen btw.

Prutsers!;):D
Tis een verademing deze snelheid. Thanx T.! Eindelijk geen halve minuut wachten tot de pagina geladen is. Gaat de zoekfunctie nu ook weer terug naar 30 seconden?:D
 
Het is alvast gezet op 20 seconden, als dat nog vlot gaat dan kan het misschien later op 10 of 0:)
 
ik kom er de laatste dagen af en toe maar op.
 
vond dat trage ook wel iets hebben zoiets van nostalgie net of je nog met een modempje zat te internetten...
 
vond dat trage ook wel iets hebben zoiets van nostalgie net of je nog met een modempje zat te internetten...
56k tijd..hhmm geef mij maar gewoon breedband :P

Goed bezig dbb! :cool:
 
Ja man eindelijk!!!!Was niet meer te doen.....
Zit nu trouwens bij mn pa en ma op de pc,hier word ik helemaal dol van die T*ring popups.:mad:
 
miep miep. . . . roaaaaaaaaaaaaaaar
 
Gaat snel nu.

Ben wel geinteresseerd of het nog een AMD systeem is :D
 
Gaat snel nu.

Ben wel geinteresseerd of het nog een AMD systeem is :D
Jazeker, Opteron 270 dual core en dit 2x. Er is alweer beter ondertussen , maar deze server is van een jaar geleden en we hebben m nu eindelijk helemaal zoals we willen :)
 
Jazeker, Opteron 270 dual core en dit 2x. Er is alweer beter ondertussen , maar deze server is van een jaar geleden en we hebben m nu eindelijk helemaal zoals we willen :)

als je mee wil blijven lopen dan kan je elke 2 maanden wel vernieuwen..

nu niks mis mee trouwens.. gewoon laten pruttelen totdat het omvalt :P
 
Back
Naar boven