Fitness Seller

breezers boys ze bestaan nog steeds

Bezoekers in dit topic

@Porter, no offence.
Maar ik had een 30kg dumbbell in je handen gedrukt om het voor te doen.

Als je iemand ziet stuntelen en daarvan iets wilt zeggen, moet je minimaal datzelfde gewicht makkelijk kunnen gebruiken of nog meer eigenlijk.
Als ik een 17jarige beginner was die een oefening met 18kg deed een "ervaren" iemand zou het voordoen met 12kg zou ik hem gewoon keihard uitlachen.

Ot:Waarom zou je iemand ongevraagd iets aan willen leren?

Ik ken mensen zat, die veel groter zijn dan meeste hier op het forum die genoeg groeien met 20-30kg dumbbell presses. Het is hoe je de oefening uitvoert, niet het gewicht dat je kan duwen. Ik groei ook veel beter als ik me meer concentreer/oefening perfect uitvoer en minder op kracht ga trainen.


Ongevraagd iets aanleren? ik heb ook liever dat iemand mij aanspreekt wanneer ik mijn oefening niet goed uitvoer, dan jaren op een verkeerde manier te trainen. Schiet toch ook niet op?
 
Ben ik toch ff blij dat ze bij ons op de gym net wat anders zijn, eerste dag dat ik begon was ik aan het barbell rowen voorover gebukt maar deed ut dus helemaal verkeerd, werd erop aangesproken door een reus en sindsdien fixen we elke paar weken een nieuwe schema en checken de progressie. Blijkt het later niemand minder te zijn Dan G-men die hier ook rondloopt :D
 
Vorig jaar ben ik eens in een andere gym gaan trainen in mijn studentenstad. Ik ben nog maar net met mijn eerste oefening bezig of er komt een oostblokker die veel gespierder is als mij naar me toe en zegt dat ik een slechte oefening aan het doen ben en ik dat ik hem bovendien verkeerd uitvoer. Hij zij dat ik beter een andere oefening kon doen, maar de oefening die hij zij sloeg werkelijk nergens op, zelfs nu bestaat die oefening bij mijn weten nog altijd niet. Ik wist dus zeker dat ik mijn oefening wel goed uitvoerde en dat het bovendien een goede oefening was. De struiste competitiebodybuilders in mijn gym hadden me deze oefening aangeleerd omdat ze hem zelf heel goed vonden. Ik had die oostblokker dus bedankt voor zijn advies, maar hem erbij gezegt dat die oefening wel voor mij werkte.
Toen ik nog een setje deed kwam hij weer naar me toe en drong me op zijn oefening te doen. Om maar ruzie te voorkomen had ik hem dan maar zijn zin gegeven want het zag er geen lieverdje uit en begon ik met tegenzin zijn oefening te doen. Even later komt de uitbater kijken (die huge is) en die zegt tegen mij: wat voor een oefening bij jij aan het doen, dat slaat nergens op! Hij riep dat nogal luid en de oostblokker had dat ook gehoord. Toen had ik hem even een blik gegeven van zie je nou wel...
 
Hahaha en je gaat alsnog die oefening doen om ruzie te vermijden? :roflol:

Met 'tegenzin' een oefening doen, kom op hey, je betaalt toch niet voor niks een x bedrag in de maand om iets te doen wat je helemaal geweldig vind?
 
Hahaha en je gaat alsnog die oefening doen om ruzie te vermijden? :roflol:

Met 'tegenzin' een oefening doen, kom op hey, je betaalt toch niet voor niks een x bedrag in de maand om iets te doen wat je helemaal geweldig vind?

Het was de eerste keer dat ik in die gym kwam en ik was de enige Belg tussen allemaal Afrikanen, Moslims en Oostblokkers. Ik was daar dus niet bepaald op mijn gemak :o
 
Het was de eerste keer dat ik in die gym kwam en ik was de enige Belg tussen allemaal Afrikanen, Moslims en Oostblokkers. Ik was daar dus niet bepaald op mijn gemak :o

bekend fenomeen. Bij mij in de gym ook vaak het geval. Heb er persoonlijk scheit aan eigenlijk.
 
Vorig jaar ben ik eens in een andere gym gaan trainen in mijn studentenstad. Ik ben nog maar net met mijn eerste oefening bezig of er komt een oostblokker die veel gespierder is als mij naar me toe en zegt dat ik een slechte oefening aan het doen ben en ik dat ik hem bovendien verkeerd uitvoer. Hij zij dat ik beter een andere oefening kon doen, maar de oefening die hij zij sloeg werkelijk nergens op, zelfs nu bestaat die oefening bij mijn weten nog altijd niet. Ik wist dus zeker dat ik mijn oefening wel goed uitvoerde en dat het bovendien een goede oefening was. De struiste competitiebodybuilders in mijn gym hadden me deze oefening aangeleerd omdat ze hem zelf heel goed vonden. Ik had die oostblokker dus bedankt voor zijn advies, maar hem erbij gezegt dat die oefening wel voor mij werkte.
Toen ik nog een setje deed kwam hij weer naar me toe en drong me op zijn oefening te doen. Om maar ruzie te voorkomen had ik hem dan maar zijn zin gegeven want het zag er geen lieverdje uit en begon ik met tegenzin zijn oefening te doen. Even later komt de uitbater kijken (die huge is) en die zegt tegen mij: wat voor een oefening bij jij aan het doen, dat slaat nergens op! Hij riep dat nogal luid en de oostblokker had dat ook gehoord. Toen had ik hem even een blik gegeven van zie je nou wel...
haha badass!!:roflol:
 
ghehe ik heb vermakelijk gekeken naar een jongen die tot wel 10minuten lang een paar dumbbells van 26 kilo omhoog probeerde te krijgen voor chest presses.
 
ik heb vandaag roffe dudes partial squats (20cm rom) zien maken met 90kg. en dan waren ze ook nog aan het toppen. Volume draaien op 70kg. Het benenniveau in onze gym is over het algemeen ook om te janken.Zie ook zelden mensen benen trainen. Bovengenoemde zijn dan mensen die al jaren trainen en wel 4-5x id week.

Laat ik net me breezer dag hebben (borst triceps) en alles natuurlijk bezet zijn:( was om 20u in de gym en kon ergens na 20:30 pas fatsoenlijk starten. Tot die tijd maar een maat geholpen met zijn training.
 
Over breezerboys gesproken.. ik kwam zondag nacht onze grote maat Kemmy en zijn egelvriend tegen in Hollywood... Kemmy moest uiteraard even wat kickbox moves showen op een van z'n maten... de ultieme superdude
 
Over breezerboys gesproken.. ik kwam zondag nacht onze grote maat Kemmy en zijn egelvriend tegen in Hollywood... Kemmy moest uiteraard even wat kickbox moves showen op een van z'n maten... de ultieme superdude

janou, om die mongolen even uit voor lul te zetten

ik was dit jaar op chersonissos en stond in de bio bio ( wat is dat toch ook een uber drukke superdude tent), draai me om en wie staat daar tegen de bar aan te leunen, mnrtje Marvin en die andere stekelkop, ben zijn naam even kwijt. alletwee besmeurt met bruinmaak, beetje mooi liggen doen aan de bar terwijl de slimmere gozers op de dansvloer tegen de lekkere wijven aan zitten te rijden..............

zag hun tevens ook nog op starbeach met zijn alles, complete groep. zelfde haarsT, zelfde k*tlichaam en zelfde mongolen attitude....... deze gasten zijn in het echt gewoon te simpel.
 
Vorig jaar ben ik eens in een andere gym gaan trainen in mijn studentenstad. Ik ben nog maar net met mijn eerste oefening bezig of er komt een oostblokker die veel gespierder is als mij naar me toe en zegt dat ik een slechte oefening aan het doen ben en ik dat ik hem bovendien verkeerd uitvoer. Hij zij dat ik beter een andere oefening kon doen, maar de oefening die hij zij sloeg werkelijk nergens op, zelfs nu bestaat die oefening bij mijn weten nog altijd niet. Ik wist dus zeker dat ik mijn oefening wel goed uitvoerde en dat het bovendien een goede oefening was. De struiste competitiebodybuilders in mijn gym hadden me deze oefening aangeleerd omdat ze hem zelf heel goed vonden. Ik had die oostblokker dus bedankt voor zijn advies, maar hem erbij gezegt dat die oefening wel voor mij werkte.
Toen ik nog een setje deed kwam hij weer naar me toe en drong me op zijn oefening te doen. Om maar ruzie te voorkomen had ik hem dan maar zijn zin gegeven want het zag er geen lieverdje uit en begon ik met tegenzin zijn oefening te doen. Even later komt de uitbater kijken (die huge is) en die zegt tegen mij: wat voor een oefening bij jij aan het doen, dat slaat nergens op! Hij riep dat nogal luid en de oostblokker had dat ook gehoord. Toen had ik hem even een blik gegeven van zie je nou wel...

:roflol::roflol::roflol::roflol: Wat een bitch ben je ook he
 
Sorry hoor, maar dan laat je ook wel met je fukken hahaha.:roflol:
 
janou, om die mongolen even uit voor lul te zetten

ik was dit jaar op chersonissos en stond in de bio bio ( wat is dat toch ook een uber drukke superdude tent), draai me om en wie staat daar tegen de bar aan te leunen, mnrtje Marvin en die andere stekelkop, ben zijn naam even kwijt. alletwee besmeurt met bruinmaak, beetje mooi liggen doen aan de bar terwijl de slimmere gozers op de dansvloer tegen de lekkere wijven aan zitten te rijden..............

zag hun tevens ook nog op starbeach met zijn alles, complete groep. zelfde haarsT, zelfde k*tlichaam en zelfde mongolen attitude....... deze gasten zijn in het echt gewoon te simpel.

Bwahahaha ik zag mnrtje Marvin een keer door Rotterdam lopen. Ik dacht eerst altijd dat die kop gephotoshopt was, maar hij blijkt er echt zo debiel uit te zien :eek::D
 
Over breezerboys gesproken.. ik kwam zondag nacht onze grote maat Kemmy en zijn egelvriend tegen in Hollywood... Kemmy moest uiteraard even wat kickbox moves showen op een van z'n maten... de ultieme superdude


Kheb weleens met onze grote vrienden kemmy en Braxz gepraat op msn. Ze trainen 7keer per week. Rust kennen ze niet 5keer per week borst en biceps.

Toenet ook ik deed maar 5oefeningen 4a5 setjes ieder, komen de breezerboys binnen doen 3oefeningen ieder 1setje 4herhalingen en toen nar de bar en shake halen en ze waren weer weg.
 
Bwahahaha ik zag mnrtje Marvin een keer door Rotterdam lopen. Ik dacht eerst altijd dat die kop gephotoshopt was, maar hij blijkt er echt zo debiel uit te zien :eek::D

haha, ja die kop van hem is niet normaal meer he, en die bek ook, ziet der echt niet uit, vind der ook niks knaps aan om eerlijk te zijn, snap niet wat iemand in hem kan zien
 
janou, om die mongolen even uit voor lul te zetten

ik was dit jaar op chersonissos en stond in de bio bio ( wat is dat toch ook een uber drukke superdude tent), draai me om en wie staat daar tegen de bar aan te leunen, mnrtje Marvin en die andere stekelkop, ben zijn naam even kwijt. alletwee besmeurt met bruinmaak, beetje mooi liggen doen aan de bar terwijl de slimmere gozers op de dansvloer tegen de lekkere wijven aan zitten te rijden..............

zag hun tevens ook nog op starbeach met zijn alles, complete groep. zelfde haarsT, zelfde k*tlichaam en zelfde mongolen attitude....... deze gasten zijn in het echt gewoon te simpel.

waarom the **** heb jij geen picca's geschotuh? :mad:
 
Vorig jaar ben ik eens in een andere gym gaan trainen in mijn studentenstad. Ik ben nog maar net met mijn eerste oefening bezig of er komt een oostblokker die veel gespierder is als mij naar me toe en zegt dat ik een slechte oefening aan het doen ben en ik dat ik hem bovendien verkeerd uitvoer. Hij zij dat ik beter een andere oefening kon doen, maar de oefening die hij zij sloeg werkelijk nergens op, zelfs nu bestaat die oefening bij mijn weten nog altijd niet. Ik wist dus zeker dat ik mijn oefening wel goed uitvoerde en dat het bovendien een goede oefening was. De struiste competitiebodybuilders in mijn gym hadden me deze oefening aangeleerd omdat ze hem zelf heel goed vonden. Ik had die oostblokker dus bedankt voor zijn advies, maar hem erbij gezegt dat die oefening wel voor mij werkte.
Toen ik nog een setje deed kwam hij weer naar me toe en drong me op zijn oefening te doen. Om maar ruzie te voorkomen had ik hem dan maar zijn zin gegeven want het zag er geen lieverdje uit en begon ik met tegenzin zijn oefening te doen. Even later komt de uitbater kijken (die huge is) en die zegt tegen mij: wat voor een oefening bij jij aan het doen, dat slaat nergens op! Hij riep dat nogal luid en de oostblokker had dat ook gehoord. Toen had ik hem even een blik gegeven van zie je nou wel...

biatch:D
 
Back
Naar boven